Gå til innhold

Hvor finner dere bukser som passer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er i midten av 20 åra, og har alltid slitt med å finne gode og fine bukser som faktisk passer. Jeg er ikke hverken spesielt feit eller tynn, men sånn kleint overvektig, som gjør at buksene enten buler ved skrittet eller blir for stramme. Jeg er ikke en L og ikke en M, ikke 32, 34, 36, 38, 40, 42, 44. Og så er jeg bare 162, så hjelper ikke at alle bukser er laget for de med lange bein. 🙃

Har tidligere bare gått med Jegging Jane bukse fra Cubus, men siden de har så mye stretch, ser skrevet helt forferdelig ut nå, og må ha belte fordi L = aaalt for stort, M er alt for lite.

Noen som har samme problemet og har noen tips? Er så j*vlig å aldri føle seg dritt fordi buksene ikke sitter fint på.

Anonymkode: e9039...339

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har tidligere bare gått med Jegging Jane bukse fra Cubus,

Passer disse vil du elske Vavite Sophia hos Match. Samme passform, men holder seg sinnsykt godt  i fasongen og er super gode å gå med. Finnes i to lenger, så vi som er korte også kan få bukser som passer.

Anonymkode: adde8...e71

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke problemer med å finne bukser som passer oppe, men jeg er temmelig kortbeint, og lengden tilpasser jeg da hos skredder ved behov. (Jeg har kjøpt meg symaskin slik at jeg etter hvert kan ta den jobben selv, men har ennå ikke satt meg helt inn i hvordan den fungerer ...)

Anonymkode: f37a5...ec6

• Liker 1
Skrevet

Levis 🙂

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker Floyd sine stretchbukser. Angelina er favoritten min. Bare ikke i navy, for der slipper stretchen etter noen uker. Velger heller sorte eller lyse bukser, for de holder lenge. 

Anonymkode: 54365...b85

• Liker 1
Skrevet

Lara sara fra Vero moda!

Anonymkode: b6c27...1eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...