Gå til innhold

Lekker urin

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lekker urin når jeg går mye, løper, hopper, hoster og nyser. Går alltid med bind. Til vanlig er dette ikke et uoverkommelig problem, men det hindrer meg i å delta på aktiviteter som jogging, alle mulige typer sport med bevegelse, trampoline osv. Selv på fjellturer i gåtempo lekker jeg. Nå har jeg bronkitt og bytter bind mange ganger om dagen.

Jeg har født tre barn, yngste er nå 16 og lekkingen har alltid vært et problem, siden jeg ble mor, og til tross for at jeg i alle år har gjort knipeøvelser. Knipeøvelser er ikke nok.

Jeg føler ikke legen min tar dette helt på alvor, jeg har tatt opp problemet flere ganger i årenes løp og får bare til svar at jeg må knipe, det er liksom ikke mer å gjøre. Men jeg har hørt at det er mulig å bli operert. Ba derfor nylig om henvisning videre. Ble henvist til privat klinikk, noe jeg ikke har råd til, da prisen for første time der for denne type konsultasjon var 4500,-. Så da lurer jeg på; er det kun mulig å få utført en slik operasjon privat, ikke gjennom det offentlige? Eller er legen min bare vrang?

Anonymkode: 3eacb...48f

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...