AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #21 Del Skrevet 19. januar 2023 Sikkert individuelt, men for meg er det helt uaktuelt å bo med et menneske dersom kjærestedelen faller bort. Når jeg ikke lenger føler meg tiltrukket eller selv blir avvist fysisk vil ting sakte men sikkert bli veldig stygt og er ingenting å ta vare på. Anonymkode: e6d1f...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 19. januar 2023 #22 Del Skrevet 19. januar 2023 For meg er det fysiske alfa omega. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #23 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (På 19.1.2023 den 17.56): Fysisk kontakt er helt nødvendig. Hvis ikke ender man med å føle seg som venner, og ikke kjærester. Må kysse og kose litt hver dag, og sex noen ganger i uka 😊 Hadde en tørke i en periode da ungene var små, men da skled vi veldig fra hverandre og føltes ikke som kjærester lenger. Måtte jobbe veldig for å få forholdet på beina igjen og ha det koselig som kjærester igjen, men det gikk 😊 Anonymkode: 382c3...135 Vi har ikke hatt sex på over 30 år, men lever enda. Så da må det gå bra uten fysisk kontakt. Da blir det i beste fall "venner" Anonymkode: bcb61...878 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #24 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (På 19.1.2023 den 10.48): Hva slags fysisk kontakt er viktig? Stryke? En klem? Sitte/ligge inntil hverandre dag/natt? Sex? Anonymkode: 06442...0f5 Alt dette er viktig for meg. Ikke hele tiden så klart men etter at ungene ble store så er dama den viktigste kilden til fysisk kontakt og det betyr veldig mye for å opprettholde forholdet. Anonymkode: 5acd9...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. november 2024 #25 Del Skrevet 26. november 2024 Fysisk kontakt i et forhold er veldig viktig for meg, og det inkluderer alt. Kos, klem, stryking, kyss, ta på osv. Jo mer kos jeg får jo mer lysten blir jeg på sex. Det er naturlig tenker jeg. Jeg kan være veldig spontan om mine behov om nærhet blir møtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 26. november 2024 #26 Del Skrevet 26. november 2024 Fysisk kontakt er svært viktig for meg i et forhold. Enten det er berøring, kyss, sex, en god armkrok osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #27 Del Skrevet 26. november 2024 For meg er fysisk kontakt uviktig. Emosjonell og intellektuell kontakt er derimot helt avgjørende. Anonymkode: c1dfa...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #28 Del Skrevet 26. november 2024 Vi har så altfor lite sex at det stresser meg. Og jeg gjorde faktisk slutt med han på grunn av det. Fant tilbake til l hverandre etter noen år. Fortsatt lite sex, men vi har kroppskontakt. Klemmer, kysser, ligger i armkroken på sofaen, holder rundt hverandre når vi sover. Det er nødvendig for meg, og jeg mener det knytter bånd mellom oss, og holder meg mentalt frisk. Og så får vi fikse sexen etterhvert.. Anonymkode: 8e429...f2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #29 Del Skrevet 26. november 2024 Jeg synes fysisk kontakt er viktig, men at det kan være dynamisk. Akkurat nå har vi små barn og har hatt minimalt med fysisk kontakt de siste 3 årene, som forventet egentlig Det merkes at vi er mer foreldre enn kjærester og jo merker også at jo mindre vi tar på hverandre jo rarere blir det å plutselig gjøre det igjen. Sånn som det er nå føles det rart og litt unaturlig hver gang vi feks kysser eller klemmer... Håper det blir bedre om noen år når barna er større Anonymkode: 9d623...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #30 Del Skrevet 26. november 2024 For meg betyr fysisk kontakt svært lite. Intimitet/fysisk nærhet er på ingen måte mitt «kjærlighetsspråk» for å si det slik😊 Jeg trenger på ingen måte fysisk kontakt/intimitet for å føle meg elsket, validert, tilknyttet osv. for meg er fysisk kontakt/intimitet hyggelig. Hverken mer eller mindre. Anonymkode: 3018d...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #31 Del Skrevet 26. november 2024 Alfa omega. Var i et forhold uten sex i 2 år, men vi koste mye uten sex. Men seksualiteten min er en så viktig del av meg, at jeg virkelig håper jeg ikke kommer dit igjen. Hadde heller aldri klart et forhold uten noe fysisk kontakt. Selv om vi gikk en stund uten sex, hadde jeg blitt ulykkelig og bekymra om vi ikke hadde noe fysisk kontakt. Anonymkode: 35f51...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå