Badebuksa2.0 Skrevet 26. januar 2023 #41 Skrevet 26. januar 2023 Ikke pent. Men kommer an på resten av det som skjer. Hvis vedkommende skrek som en høne, kunne jeg ledd. Hvis det var ei gammal kjerring som brakk lårhalsen på isen, hadde jeg ikke ledd av henne, men ringt ambulansen
Blåttvann Skrevet 26. januar 2023 #42 Skrevet 26. januar 2023 Har aldri skjønt hva det er som er morsomt med at folk faller. Hva er det som ser komisk ut egentlig? Jeg forstår det ikke. Synes heller veldig synd på de som får vondt og det er bare ubehagelig å se på. 1
Avstand Skrevet 26. januar 2023 #43 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 19.1.2023 den 16.01): Er enig med deg i siste bolk. Grimaser er bare flaut og dumt. Spesielt på bilder. Men come on! Synes du ikke det er det minst komisk med den rabiate dansen dama med søpleposene tar her?: Anonymkode: 35908...a99 Jo dette er komisk 🤣🤣 men jeg tenkte mer på bare det å falle. Jeg forstår ikke hvorfor folk bryter ut i latter av et fall. Men akkurat slik som i denne videoen ja, det er komisk.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #44 Skrevet 26. januar 2023 Jeg klarer seriøst ikke la være å le av meg selv eller andre ved fall. Jeg gikk bak en dame i stad og hun tok omtrent spagaten på glatta, og jeg måtte virkelig ta meg sammen så hun ikke hørte meg le. Jeg ler fortsatt av den lille spagaten hennes😂 Jeg ler av meg selv også. Her om dagen falt jeg sidelengs (havnet på yttersålen og beinet skled innover hvis det gir mening), og slo hofta. Sjukt vondt, men også helt sjukt komisk! Jeg så det for meg hvordan det må ha sett ut, og lo av det hele veien til jobb. Anonymkode: 96bf6...42e 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #45 Skrevet 26. januar 2023 Jeg er vokst opp med at bestefaren min lo av meg hver gang jeg ramla eller slo meg... mora mi gjorde det og... om det genetisk vet jeg jo ikke da.. min sønn er like dan..ler hvis noen ramler eller slår seg... Jeg ler ikke av at folk slår seg men jeg kan le av komisk fall..eller at folk bare snubler i ett eller annet.. men aldri syntes det er moro å se folk slå seg nei...ser vondt ut. Anonymkode: c8d59...ebb
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #46 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hadde dauet😂 Anonymkode: e876a...054 Jeg også om det hadde skjedd med meg 😂🤭 Anonymkode: f0928...af9
MyMichelle Skrevet 29. januar 2023 #47 Skrevet 29. januar 2023 Jeg ville aldri ledd av noe slikt. Tvert om så ville jeg vært bekymret over om de slo seg, eller enda verre, skadet seg. Hvis jeg så noen som lo ville jeg tenkt de hadde en personlighetsforstyrrelse som gjorde at de mangler empati, eller har lav IQ, eller rett og slett bare er onde sadister. 1
MyMichelle Skrevet 29. januar 2023 #48 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 19.1.2023 den 14.08): Jeg gjør det, latteren skjer naturlig og kan ikke noe for det. Anonymkode: 5f39e...41a Det må jo være en årsak til at du liker slikt. Finner du den ubevisste årsaken til at du morer deg over andres uhell og smerte, så kan du lære å slutte å såre andre på den måten. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå