Gå til innhold

Det å le av folk som faller

Fremhevede innlegg

Skrevet

Klarer dessverre ikke å holde latteren igjen, får iblant ukontrollerte latteranfall , og når folk snubler og faller ler jeg meg skakk:) 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Avstand skrev (25 minutter siden):

Jeg har aldri skjønt greia. Men veldig mange jeg kjenner og har kjent begynner å le når noen faller ja. Jeg aner bare ikke hva som er så morsomt. Husker også når vi var tenåringer, det å falle som jente var bare såååå pinlig. Noe av det verste som kunne skje liksom. Skjønte ikke hva som var galt med meg siden jeg ikke tenkte på det som flaut. Men vi har kanskje bare forskjellige ting vi ler av. Jeg har heller aldri skjønt hva som er så forbanna morsomt med grimaser. Når vi tok bilder sammen før, så var det om å gjøre å gjøre mest mulig grimaser på bildet..... irriterte meg hver gang. Jeg derimot, har allid ledd hvis noen prompet offentlig. Mange andre også, men også veldig mange som bare glor surt på deg om du ler av det.. 

Er enig med deg i siste bolk. Grimaser er bare flaut og dumt. Spesielt på bilder. Men come on! Synes du ikke det er det minst komisk med den rabiate dansen dama med søpleposene tar her?:

Anonymkode: 35908...a99

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Anciol skrev (1 minutt siden):

Klarer dessverre ikke å holde latteren igjen, får iblant ukontrollerte latteranfall , og når folk snubler og faller ler jeg meg skakk:) 

Tenker du ikke over at de som faller kanskje får vondt? Jeg falt på isen for noen år siden og fikk veldig vondt…

Anonymkode: 4a069...33d

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Ler når venner faller for da ler vi sammen, eller hvis noen faller på en morsom måte. Ler aldri hvis noen får vondt/skader seg. 

Ler av meg selv også hvis jeg faller, og venner ler. Det er helt greit for meg, men jeg godtar tydeligvis ikke at fremmede folk ler av meg når jeg faller. Vet ikke hvorfor, men da blir jeg automatisk fly forbanna. Samme hvis de glor når jeg faller. Jeg blir så ufrivillig sint og spør hva faen de glor på/ler av, og kan bli kranglete hvis jeg ikke kommer meg fort bort der i fra.

Merkelig det der, jeg kan le for meg selv når andre faller men tåler selv ikke å bli ledd av av hvem som helst. Ja jeg er rar.

Endret av Warrior
Skrevet
Warrior skrev (41 minutter siden):

Ler når venner faller for da ler vi sammen, eller hvis noen faller på en morsom måte. Ler aldri hvis noen får vondt/skader seg. 

Ler av meg selv også hvis jeg faller, og venner ler. Det er helt greit for meg, men jeg godtar tydeligvis ikke at fremmede folk ler av meg når jeg faller. Vet ikke hvorfor, men da blir jeg automatisk fly forbanna. Samme hvis de glor når jeg faller. Jeg blir så ufrivillig sint og spør hva faen de glor på/ler av, og kan bli kranglete hvis jeg ikke kommer meg fort bort der i fra.

Merkelig det der, jeg kan le for meg selv når andre faller men tåler selv ikke å bli ledd av av hvem som helst. Ja jeg er rar.

Hva om vennen brekker halebeinet eller noe?

Gjest Warrior
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hva om vennen brekker halebeinet eller noe?

Ler aldri hvis noen skader seg eller jeg ser de får vondt.

Skrevet
Warrior skrev (1 minutt siden):

Ler aldri hvis noen skader seg eller jeg ser de får vondt.

Jeg skadet halebeinet en gang slik, det er brutale saker o:

Gjest Warrior
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg skadet halebeinet en gang slik, det er brutale saker o:

Ja, folk kan skade seg stygt av fall, og når folk fortsetter å le når de ser personen har skadet seg og har fått vondt. Det er bare stygt gjort. Ikke greit i det hele tatt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ler du da hver gang du slår deg, om du faller eller ikke?

Anonymkode: e876a...054

Ikke hver gang nei, men kan ofte le av meg selv da også ja!

Skrevet
Taluno skrev (27 minutter siden):

Ikke hver gang nei, men kan ofte le av meg selv da også ja!

Det siste jeg hadde gjort om jeg fikk vondt er å le.

• Liker 1
Skrevet

Jeg falt etter å ha hektet benet i trappetrinnet på bussen på vei ut,havnet på gata hvor jeg smallt ansiktet i asfalten.Jeg hørte noen(ungdommer le litt)men da jeg reiste meg med blodet rennende kom de strømmende til med papir til å tørke med og en ung kar(velsigne han!)fulgte meg ned på legesenteret hvor jeg ble sydd under haka med 7 sting.Selv kan jeg le litt av pussige fall på glatta,men ikke hvis noen skader seg selvfølgelig.

Anonymkode: cda4d...5a4

Skrevet

Folk som ler når noen faller er ondskapsfulle, og noe fundamentalt galt med.

• Hjerte 1
Skrevet

Selvfølgelig begynner jeg å le når noen faller eller sparker borti noe. Etter at det er påvist at de ikke skadet seg nevneverdig. 

Men ja, jeg ler, samboer ler også så hun griner.. Hun prøver å holde det i seg, og så snart smerten har sluppet litt så ler hun så tårene triller. 

Helt innafor, hun ler ikke av at jeg slår meg, men selve hendelsesforløpet og etterreaksjonen. 

Anonymkode: 2c2d8...6ce

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg ler akkurat nå fordi jeg tenker på at venninna mi falt for noen måneder siden. Jeg ler ikke av fremmede på gata, da blir jeg bekymret. Men hvis man går sammen med noen som tryner er det en reaksjon som bare kommer! Jeg ler ikke av andre ellers er bare noe med det å plutselig falle 😊 

Skrevet

Å le av å se folk falle, da er man rimelig fjern. Men sånn er jo endel folk, blåst i toppen. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg aner ikke hvorfor. Men jeg klarer ikke å la være. Det må minst komme et fnis først. Dog ser jeg det før landing at det blir stygt , gjør jeg ikke det.

Men nå ler jeg like godt når jeg faller selv også da. Uansett hvor vondt det er. Og da kommer vondte tårer og latter om hverandre. 

En stund siden nå, men tok halebeinet skikkelig.  Så da lo jeg av eget ganglag og at jeg måtte sitte på baderingen min en stund. Men livet er vel bedre med litt latter da mener jeg. Liker ikke å sitte å syntes synd på meg selv, selv om det også hender av og til 

Anonymkode: 3b54e...246

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det siste jeg hadde gjort om jeg fikk vondt er å le.

For min del handler det om selvironi, og bare akseptere at jeg er klumsete :whosthere:

Altså, hvem andre klarer bøye seg for å ta på skoa, og smelle hodet i vegghjørnet?? :vetikke: Og ja, det endte med både blåmerke i panna, og hevelse over øyet! 
Eller faktisk klare lukke skapdør med hodet eller fingeren i veien? 
Hadde ett superteit fall på glatta for noen år siden, det må ha sett hysterisk latterlig ut, og jeg ble liggende noen sekunder å le. Dagen etter klarte jeg knapt gå fordi jeg var så øm etter fallet. Da oppdaget jeg at jeg hadde hatt mobilen i lomma, og hadde firkanta blåmerke på låret :hoho: Jeg kan sitte å både le å grine samtidig! 

Men slår jeg tåa i bordkanten kommer det ikke akkurat gloser for sarte ører. :raven:

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt. 

Christina82, mod

Skrevet

Ikke akkurat om å falle, men en gang spydde venninna mi inne på et kjøpesenter, rakk ikke å løpe på do. En mann sto like ved og flirte. Det syns jeg var frekt og hun ble veldig flau.

Anonymkode: f0928...af9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ikke akkurat om å falle, men en gang spydde venninna mi inne på et kjøpesenter, rakk ikke å løpe på do. En mann sto like ved og flirte. Det syns jeg var frekt og hun ble veldig flau.

Anonymkode: f0928...af9

Hadde dauet😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...