AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Skrevet 19. januar 2023 Hva tenker dere om folk som ler av folk som faller? Bruker dere å le hvis dere ser noen falle ute? Jeg synes det er provoserende om noen ler av sånt Anonymkode: 4a069...33d 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #2 Skrevet 19. januar 2023 Det kan jo se komisk ut om noen faller på en morsomt måte. Men å le av at andre får vondt, det er skikkelig ufint. Ler selvfølgelig ikke høyt om jeg ser noen fremmede dette. Men om det ser komisk ut kan jeg trekke på smilebåndet om jeg tror de ikke har skadet seg alvorlig. Går gjerne bort og hjelper de opp om det ser ut som om det kan hjelpe dem. Anonymkode: 94c13...084 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #3 Skrevet 19. januar 2023 Jeg undres mer over de som ler når de selv faller. Er drøssevis av klipp på youtube der folk ler etter de har slått seg kraftig. Anonymkode: e876a...054
kraftwerk Skrevet 19. januar 2023 #4 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva tenker dere om folk som ler av folk som faller? Bruker dere å le hvis dere ser noen falle ute? Jeg synes det er provoserende om noen ler av sånt Anonymkode: 4a069...33d Jeg så en dame falle i går, jeg gikk bort og spurte om det gikk bra, en mann hjalp henne opp. Nei, det er mange år siden jeg har ledd av noen falle - og da har det i all hovedsak vært en nær venn som har falt. Tenk hvor flau den personen blir, og eventuelt skadet. 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #5 Skrevet 19. januar 2023 Jeg humrer etter at situasjonen mht skader osv er avklart. Ikke uvanlig å le sammen i slike tilfeller. Det er lov å ha det gøy, også i Norge. Spesielt nå når vi har fått inn så mange veltepettere fra fremmede kulturer. Anonymkode: dad3e...0c7 7
Taluno Skrevet 19. januar 2023 #6 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg undres mer over de som ler når de selv faller. Er drøssevis av klipp på youtube der folk ler etter de har slått seg kraftig. Anonymkode: e876a...054 Jeg ler vanligvis når jeg faller å slår meg. Jeg faller som oftest av helt idiotiske grunner, så da ler jeg. 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #7 Skrevet 19. januar 2023 Det er noe åndssvakt ved de som ler av at folk faller. Anonymkode: b7da2...0bf 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #8 Skrevet 19. januar 2023 Ja det gjør jeg. Har null kontroll over det. Anonymkode: 7b3ce...9cf 5
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #9 Skrevet 19. januar 2023 Jeg er en sånn som ler. Kan le lenge og høyt (for meg selv stort sett). Ler jo ikke om folk skader seg da. Ler av meg selv og. Jeg ler enda av at venninna mi snublet for 20 år siden. Hele situasjonen var så komisk. Anonymkode: bf851...b62 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #10 Skrevet 19. januar 2023 Jeg gjør det, latteren skjer naturlig og kan ikke noe for det. Anonymkode: 5f39e...41a 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #11 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg humrer etter at situasjonen mht skader osv er avklart. Ikke uvanlig å le sammen i slike tilfeller. Det er lov å ha det gøy, også i Norge. Spesielt nå når vi har fått inn så mange veltepettere fra fremmede kulturer. Anonymkode: dad3e...0c7 Det var rasistisk Anonymkode: 4a069...33d 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #12 Skrevet 19. januar 2023 Taluno skrev (3 timer siden): Jeg ler vanligvis når jeg faller å slår meg. Jeg faller som oftest av helt idiotiske grunner, så da ler jeg. Ler du da hver gang du slår deg, om du faller eller ikke? Anonymkode: e876a...054
Avstand Skrevet 19. januar 2023 #13 Skrevet 19. januar 2023 Jeg har aldri skjønt greia. Men veldig mange jeg kjenner og har kjent begynner å le når noen faller ja. Jeg aner bare ikke hva som er så morsomt. Husker også når vi var tenåringer, det å falle som jente var bare såååå pinlig. Noe av det verste som kunne skje liksom. Skjønte ikke hva som var galt med meg siden jeg ikke tenkte på det som flaut. Men vi har kanskje bare forskjellige ting vi ler av. Jeg har heller aldri skjønt hva som er så forbanna morsomt med grimaser. Når vi tok bilder sammen før, så var det om å gjøre å gjøre mest mulig grimaser på bildet..... irriterte meg hver gang. Jeg derimot, har allid ledd hvis noen prompet offentlig. Mange andre også, men også veldig mange som bare glor surt på deg om du ler av det.. 2
Honey Dew Skrevet 19. januar 2023 #14 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg humrer etter at situasjonen mht skader osv er avklart. Ikke uvanlig å le sammen i slike tilfeller. Det er lov å ha det gøy, også i Norge. Spesielt nå når vi har fått inn så mange veltepettere fra fremmede kulturer. Anonymkode: dad3e...0c7 Ikke på andres vegne.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #15 Skrevet 19. januar 2023 Jeg kan le så jeg tisser på meg når en full venn faller i en busk eller noe i den duren. Når folk faller på gata får jeg bare vondt av dem, jeg vet jo hvor vondt det er selv (vet ikke hva som er vondest av flauheten eller blåmerket på rumpa da). Har gått bort til noen og spurt om det gikk bra. Folk ramler som bare det i år, virker som Oslo kommune har gitt blanke i å strø eller noe. Anonymkode: 563b1...565 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #16 Skrevet 19. januar 2023 Det kommer jo helt an på hvordan man faller. Om man spinner rundt på glatta med armer og bein som veiver alle veier i et halvt minutt før de treffer bakken, så er det unektelig komisk. Om man ser det går riktig ille, så forsvinner komikken umiddelbart. Jeg ler veldig lite av slapstick humor, men om noen har et spektakulært fall men mange rare dansetrinn før de kapitulerer, så synes jeg det er komisk, ja. Anonymkode: 35908...a99 1 2
Embla Othea Skrevet 19. januar 2023 #17 Skrevet 19. januar 2023 Jeg humrer men ler ikke høyt. Noen manerer må man ha. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #18 Skrevet 19. januar 2023 Tror det må være et slags instinkt. Det samme skjer når noen løper til bussen og akkurat ikke rekker den. De fleste på bussen ler eller smiler, av en eller annen grunn. Tror ikke det skyldes ondskap, mer at det hadde vært litt flaut å oppleve det selv. Og så ler man på instinkt. Tror jeg. Det fins selvsagt de som ER onde da, de tar gjerne opp mobilen og filmer den som svømmer rundt på isen. Anonymkode: 1d838...119
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #20 Skrevet 19. januar 2023 Gipetto skrev (1 minutt siden): Ikke vær så hårsår. Ikke vær så frekk Anonymkode: 4a069...33d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå