Gå til innhold

Tømming av tarm!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal ta gastroskopi og koloskopi om bare noen timer. Jeg har derfor inntatt tømmingsmiddel(plenvu) slik at tarmen skal være ren under undersøkelse. Jeg har flydd konstant på do siden kl. 18.00. Nå er det kun klar/gulaktig væske som kommer ut, men jeg er redd for at dette ikke stopper?

Hvor lenge skal jeg drive med dette. Jeg skal jo dra av gårde allerede om 6 timer. Er dette normalt at det foregår over så lang tid?

Vil tro jeg har hatt rundt 20 dobesøk nå, og jeg kan meddele at jeg er rimelig sår bak også. Håper noen er våkne i natten og kan berolige meg, eller fortelle meg om noe er galt?

Anonymkode: 25f7b...0bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting er galt. Jeg løp på do hele natten og gikk fortsatt på do mens jeg ventet på legekontoret. 

Røret de stikker opp i baken din har et sug, så det som er igjen, blir sugd opp. 

Helt ufarlig, svært vanlig, men bare ubehagelig 😊

Anonymkode: 2789e...3e1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingenting er galt. Jeg løp på do hele natten og gikk fortsatt på do mens jeg ventet på legekontoret. 

Røret de stikker opp i baken din har et sug, så det som er igjen, blir sugd opp. 

Helt ufarlig, svært vanlig, men bare ubehagelig 😊

Ja, det blir en lang natt og jeg håper dette snart er over. For en pining, også skal jeg i gjennom det verste i morgen vil jeg tro. Takk for svar, da trenger jeg ikke bekymre meg så veldig. Skulle bare ønske det ikke sved så innmari. Jeg har dessverre mye magesyre, så det er nok derfor. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det blir en lang natt og jeg håper dette snart er over. For en pining, også skal jeg i gjennom det verste i morgen vil jeg tro. Takk for svar, da trenger jeg ikke bekymre meg så veldig. Skulle bare ønske det ikke sved så innmari. Jeg har dessverre mye magesyre, så det er nok derfor. 

Det er en del av det dessverre😞 Sår blir man. Føler virkelig med deg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er en del av det dessverre😞 Sår blir man. Føler virkelig med deg

Viktigste er at jeg vet at alt er som normalt. Jeg er jo både sulten, sår og har det generelt ganske dårlig akkurat nå. Håper det går over etter hvert. Trodde ikke folk slet med diarè så lenge etter middelet er inntatt, men der tok jeg tydeligvis feil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...