Gå til innhold

Hvor er julestemninga?

agbre

Anbefalte innlegg

Hei.

Hvor har julestemninga blitt av??

Jeg har lett over alt og den er ikke her :grine:

Har prøvd med røkelse, julepyntet leilighet, julemusikk og pakking av gaver, men den er og blir borte! Vil så gjerne få den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

den kom igår da snøen kom. julepyntet mye,pakker ligger klar. Bakte i går og i dag, så var eg på kirkekonsert i dag.

fantastisk stemning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den kommer i morgen.

I dag ble jeg ferdig med det siste barneselskapet for i år. Så i morgen skal jeg starte dagen etter frokost og julemusikk for første gang hjemme i år. Etterpå skal jeg gå i skogen for å hugge juletre. Så er det tur på søndagsåpent kjøpesenter og se andre stresse til jul og tenke jeg er ferdig. Bare kose meg.

Tja lurer på om ikke julefølelsen er på tur allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å lete inne i deg selv?

Ikke noe dumt tips det. Satt selv i går og lurte på hvor julestemninga har blitt av i år. Kanskje jeg skulle lete litt i meg selv. Tenke på hva som gjør at jeg er så glad i julen, den magiske stemningen som jeg vet kommer på julaften.....Å jo, jeg skal nok finne den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slett ikke dumt å lete inne i seg selv, nei. Er god på lete etter mye rart inne i meg jeg. Av og til litt i meste laget

Kanskje det er derfor jeg ikke helt finner den heller. Trøster meg med at den sikkert kommer lille julaften når det er varm gløgg i koppen og jeg kan sitte å se på juletreet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk julestemninga nå jeg!Joy to the world på radioen, ungene har kommet hjem fra skoleavslutning med knuste kaker og hjemmelaga gaver. Har på røkelse og skal rute ribbe og gni den inn med salt og pepper,fornøyd sukk.... :) Er ferdig med alt til jul, skal bare dra over gulvene og pynte treet lille julaften. Har pesa like mye som alle andre, julestemninga kom nå når jeg bare satte meg ned og slappet av litt. Blir jul i år og gitt! :klem::nisse: God Jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i grunn hatt den i flere uker, men den kom på alvor i går når jeg var på konsert med Rein Alexander. Er salig enda jeg :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest synseren (på en annen mask

Kom faktisk i litt julestemning i natt jeg. Pakket inn julegaver og nynnet på julesanger. Spesielt koselig å pakke inn til et nytt tilskudd i familien, lagde den gaven litt ekstra "spennende", selv om han nok ikke forstår slik enda :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...