AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #1 Skrevet 18. januar 2023 Jeg har kronisk migrene, og er veldig lyssky, hver dag. Er det andre som plages med det samme? Er dette vanlig ved kronisk migrene? Anonymkode: 95a6a...985
n_97 Skrevet 18. januar 2023 #2 Skrevet 18. januar 2023 Ja, veldig vanlig symptom. Vet om noen som bruker solbriller mesteparten av tiden pga det. 1
Kalevala Skrevet 19. januar 2023 #3 Skrevet 19. januar 2023 https://hodepinenorge.no/kronisk-migrene/
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #4 Skrevet 19. januar 2023 Det er veldig vanlig ved migrene, ja. Kollegaen min på nabopulten har fått briller med "solbrilleeffekt"; altså responderer glassene på lys og blir mørkere når det blir skarpt lys. Han sitter også med caps på når han jobber. Jeg sliter også med lyssensitivtet, og bruker ofte solbriller (gjerne sånne som bare er litt mørke, ikke kjempemørke, så folk kan se øynene mine gjennom dem), og/eller caps. Er jeg ute i solen, må jeg ha max solbrilleeffekt OG caps for å ikke måtte myse. Anonymkode: d3757...78c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå