Nutz Skrevet 18. januar 2023 #1 Del Skrevet 18. januar 2023 Flere som hører på denne serien? Hørte tredje episode i dag og er så spent på hvordan det ender, er det noen som har noen spoilere? 🤫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 18. januar 2023 #2 Del Skrevet 18. januar 2023 Hører også på denne (as we speak!), glad de legger ut på iTunes men må innrømme at jeg hadde nok betalt for abonnement (Podme?) for å følge med😊 Anbefaler også podden Henlagt hvis du liker Avhørt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 18. januar 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 18. januar 2023 1 hour ago, Mperle said: Hører også på denne (as we speak!), glad de legger ut på iTunes men må innrømme at jeg hadde nok betalt for abonnement (Podme?) for å følge med😊 Anbefaler også podden Henlagt hvis du liker Avhørt ! Henlagt er også veldig bra, hørte foreløpig siste episode av båtsvindleren i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 24. januar 2023 #4 Del Skrevet 24. januar 2023 On 1/18/2023 at 6:36 PM, Nutz said: Flere som hører på denne serien? Hørte tredje episode i dag og er så spent på hvordan det ender, er det noen som har noen spoilere? 🤫 Har tilfeldigvis PodMe nå (via VG+) og der er jo Avhørt. Scrollet nedover på episodene og ser at de har lagt ut denne serien i 2021 så nå skal jeg kose meg med siste del (del 4)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 24. januar 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 24. januar 2023 4 hours ago, Mperle said: Har tilfeldigvis PodMe nå (via VG+) og der er jo Avhørt. Scrollet nedover på episodene og ser at de har lagt ut denne serien i 2021 så nå skal jeg kose meg med siste del (del 4)! Kos deg Jeg må vente til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå