Gjest Cid Skrevet 18. januar 2023 #1 Del Skrevet 18. januar 2023 Det skal komme en ny sesong til høsten men denne gangen på tv norge, skal dere se? https://kampanje.com/medier/2023/01/tvnorge-overtar-norske-talenter-fra-tv-2/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. januar 2023 #2 Del Skrevet 18. januar 2023 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. januar 2023 #3 Del Skrevet 19. januar 2023 Skal kanskje se, vet ikke enda. Fint at det kommer tilbake da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 19. januar 2023 #4 Del Skrevet 19. januar 2023 Garantert! Lei av alle sangprogrammene, syns det er så kjedelig 🥱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. januar 2023 #5 Del Skrevet 19. januar 2023 Kratt_ skrev (1 time siden): Garantert! Lei av alle sangprogrammene, syns det er så kjedelig 🥱 Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. januar 2023 #6 Del Skrevet 19. januar 2023 jukkapalme skrev (2 timer siden): Skal kanskje se, vet ikke enda. Fint at det kommer tilbake da Kanskje jeg skal melde meg på og gjøre stand up 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. august 2023 #7 Del Skrevet 14. august 2023 Dette hadde jeg ikke fått med meg. https://kampanje.com/medier/2023/04/dommerne-til-tidenes-forste-norske-talenter-pa-tvnorge-er-klare/ Blir litt uvant å ikke se Mia Gundersen men det blir kjekt å se Stian Blipp, og for engangs skyld som dommer og ikke programleder 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cisco1 Skrevet 14. august 2023 #8 Del Skrevet 14. august 2023 Hvem ser på lineær tv? 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. august 2023 #9 Del Skrevet 14. august 2023 cisco1 skrev (3 minutter siden): Hvem ser på lineær tv? 😂😂😂 Jeg ser på strømmetjenester, jeg kommer til å se på Norske Talenter på Discovery plus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 15. september 2023 #10 Del Skrevet 15. september 2023 Er det bare barn og psykisk utviklingshemmede som deltar? Dommerne tør ikke å komme med direkte, ærlige meninger. Lol. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. september 2023 #11 Del Skrevet 15. september 2023 Har det startet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 15. september 2023 #12 Del Skrevet 15. september 2023 16 minutter siden, Cid said: Har det startet? Ja, vart i noen uker nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. september 2023 #13 Del Skrevet 15. september 2023 Sitter og ser på nå. Visste ikke at det hadde begynt, men zappet forbi Tv Norge ved en tilfeldighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 15. september 2023 #14 Del Skrevet 15. september 2023 Velfortjent gullknapp til jenta som hang i ringen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 15. september 2023 #15 Del Skrevet 15. september 2023 Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Velfortjent gullknapp til jenta som hang i ringen. Enig. Var nydelig ❤️ Likte og bandet. Resten var ikke særlig imponerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september 2023 #16 Del Skrevet 17. september 2023 Ser på nå, virker bra hittil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september 2023 #17 Del Skrevet 17. september 2023 Centimeteren skrev (På 15.9.2023 den 20.39): Er det bare barn og psykisk utviklingshemmede som deltar? Dommerne tør ikke å komme med direkte, ærlige meninger. Lol. Dette synes jeg var unødvendig og ufint å si. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september 2023 #18 Del Skrevet 17. september 2023 De ungene som først opptrådte var veldig flinke synes jeg 😃 Forresten andre som synes at Dennis ligner litt på Hellstrøm nå? 😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 20. september 2023 #19 Del Skrevet 20. september 2023 (endret) Danseren i grønn gummidrakt, som ikke engang fulgte takten eller musikken. Bandet som sang om Baconpølse. Jenta som hadde kledd seg som en mann og strippet. Norske talenter har virkelig nådd en ny bunn når slike ting sendes videre. Nesten et hån mot alle som faktisk har litt talent og blir sendt hjem. Endret 20. september 2023 av Blueberrymuffin 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 20. september 2023 #20 Del Skrevet 20. september 2023 Blueberrymuffin skrev (5 minutter siden): Danseren i grønn gummidrakt, som ikke engang fulgte takten eller musikken. Bandet som sang om Baconpølse. Jenta som hadde kledd seg som en mann og strippet. Norske talenter har virkelig nådd en ny bunn når slike ting sendes videre. Nesten et hån mot alle som faktisk har litt talent og blir sendt hjem. Helt enig. Også syns jeg litt synd på han unge gutten som danset som ikke gikk videre fordi de mente han måtte øve mer. Men baconpølse skal gå videre 🤷🏻♀️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå