AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #1 Skrevet 18. januar 2023 Lurer på hvordan den er å male med? Og eventuelt hvordan den dekker... Men om den er "vanskeligere" å male med enn for eksempel en dyr Jotun interiørmaling? Anonymkode: ea68a...4e5
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #2 Skrevet 18. januar 2023 Aldri prøvd, og kommer aldri til å prøve noe anna en kvalitet. Som regel er det aldri perfekt hverken å jobbe med, eller dekkevne av billig maling Anonymkode: 892b5...b17
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #3 Skrevet 18. januar 2023 At billig maling bare er dritt er no tull. Ts, test det ut, det er ikke det store tapet om den er dårlig. Husk forarbeide er noe av det viktigste for sluttresultatet. Hilsen utdannet maler. Anonymkode: b4e1b...66f 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #4 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Aldri prøvd, og kommer aldri til å prøve noe anna en kvalitet. Som regel er det aldri perfekt hverken å jobbe med, eller dekkevne av billig maling Anonymkode: 892b5...b17 Men hvis du aldri har prøvd, hvodan vet du at det er dritt da? Anonymkode: ea68a...4e5 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #5 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At billig maling bare er dritt er no tull. Ts, test det ut, det er ikke det store tapet om den er dårlig. Husk forarbeide er noe av det viktigste for sluttresultatet. Hilsen utdannet maler. Anonymkode: b4e1b...66f Det er det jeg tenker også... Har tabbet meg ut på billige pensler tidligere, hvor det helt tydelig ble forskjell da jeg fant noen bedre... Men da var malingen en såkalt "dyr" en, og elendig å jobbe med fram til jeg byttet pensel. Men med ok pensel kan vel billig maling også funke av og til, ihvertfall verdt et forsøk? For tenk om det funker, så har man kanskje spart litt.... Anonymkode: ea68a...4e5 1
Tørst Skrevet 31. januar 2024 #6 Skrevet 31. januar 2024 Har malt med Rusta sin, både over tapet, på veggpanel og møbler. Fungerer fint! 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #7 Skrevet 31. januar 2024 Aldri prøvd Rusta sin, men prøvde Infra sin, og det var ikke verdt prisforskjellen. Elendig å jobbe med, og jeg kjøper ikke noe annet enn Jotun nå. MEN, vent på tilbud, det er mye penger å spare da. Jeg følger med på Monter, BM, Jernia, og Fargerike sine sider før jeg handler, oftest på tilbud på Monter og BM, særlig på pure color. Anonymkode: 077cc...b07
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå