AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #1 Skrevet 17. januar 2023 Jeg har forsøkt p stav, men hadde mens som varte 3-4 uker hver gang i 2 år. Er det noen som har samme erfaring som har gått over til p sprøyte? Anonymkode: 3e850...e16
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #2 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har forsøkt p stav, men hadde mens som varte 3-4 uker hver gang i 2 år. Er det noen som har samme erfaring som har gått over til p sprøyte? Anonymkode: 3e850...e16 Jeg gikk over til p sprøyte. Første, andre og tredje sprøyte gikk så bra. Fjerde sprøyte så kom vekten. Brått gikk jeg opp kraftig i vekt uten å endre særlig på kosthold. Jeg spiste normalt og trente mye mer utenat kroppen ble noe slankere. Jeg har alltid vært slank og trent så det var en forferdelig følelse. Fra siste p sprøyte til jeg fikk mensen tilbake gikk det da 9 mnd. Jeg var kvalm, svimmel og hadde konstant hodepine i de mnd. Fra mensen kom tilbake til jeg ble gravid tok det 2.5 år. Jeg var 26 da jeg ble gravid. Det er virkelig ikke noe jeg anbefaler å bruke. Anonymkode: 28afe...867
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #3 Skrevet 18. januar 2023 Har ei vennine som byttet fra p-stav til p-sprøyte. Med p-stav hadde hun mensen hele tiden og med p-sprøyte mistet hun mensen helt. Det var det hun ønsket med p-staven, men da fikk ønsket effekt med p-sprøyte. Har ingen garanti for noe der er hver kropp forskjellig. For meg selv gikk jeg på p-stav i 6 år og var mensen fri, bortsett fra de 2 første månede da blødde jeg litt. Anonymkode: 6805e...18b
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #4 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har forsøkt p stav, men hadde mens som varte 3-4 uker hver gang i 2 år. Er det noen som har samme erfaring som har gått over til p sprøyte? Anonymkode: 3e850...e16 Gikk på p-sprøyten i mange år. Gikk opp mye i vekt. Spiste sunt og lite, trente og gikk tur, men vekten gikk opp opp opp.. Slet også med mye ekstra hormoner.. Men å ta sprøyten hver 3måned og slippe ekstrem mensen var bra. Anonymkode: 12b52...754
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå