Reign Skrevet 19. januar 2023 #41 Skrevet 19. januar 2023 minister-mio skrev (6 timer siden): Jeg pleier å lage middag selv om jeg er i jobb. Jeg pleier spise flere måltider enn middag. Det samme gjør min kone.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #42 Skrevet 19. januar 2023 Jeg kjenner meg såpass godt at jeg vil ha noe helt annet enn det vi har i fryseren. Lag heller boller/rundstykker/brød som du kan ta opp når du får besøk eller blir fysen på noe. Anonymkode: bbbd3...69c
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #43 Skrevet 19. januar 2023 Middag gikk helt fint å lage i det daglige, men gjærbakst og kaker angrer jeg på st jeg ikke fylte opp fryseren med. Selv om det ikke har rent inn med folk hele tiden, er det så deilig å vite at man har noe. Og jeg fikk faktisk mer besøk når baby var 2 mnd +, og tro meg, det var veldig mye lettere å ordne mat og kaffemat når baby var under 2 mnd og sov masse, enn etter 2 mnd når han begynte å være mer våken men ikke helt hadde søvnrutiner inne ennå. Anonymkode: 59c51...1e5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå