Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #241 Del Skrevet 4. februar 2023 yikes! Jeg lurer litt på de som er i tråder de ikke liker å være i. Hvorfor og hvor lenge må vi høre på sutringen deres? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #242 Del Skrevet 4. februar 2023 Helene1982 skrev (1 minutt siden): yikes! Jeg lurer litt på de som er i tråder de ikke liker å være i. Hvorfor og hvor lenge må vi høre på sutringen deres? Liker du å være i denne tråden? 😜 Anonymkode: 54627...150 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #243 Del Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Liker du å være i denne tråden? 😜 Anonymkode: 54627...150 Jepp! Jeg er kun i tråder av fri vilje. Hva tenker du om en tråd som kun handler om sitroner og sour creem? Skal jeg lage det til deg? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #244 Del Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen som flykter? Sosialprat har aldri hatt så mange brukere som de har nå. Anonymkode: d3f3a...d9f Mange har flyktet, kikker man litt etter har mange bra folk forsvunnet. Anonymkode: 2f3de...eb1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #245 Del Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mange har flyktet, kikker man litt etter har mange bra folk forsvunnet. Anonymkode: 2f3de...eb1 Jeg har sett at noen har laget nye tråder. Om dere ikke forstår konseptet sosialtråd – er jeg feil person til å fortelle dere det, men jeg kommer til å forsøke. Det er kvinneguidens spa. Og om noen kommer inn der med skjærende stemme, ødelegger de alt. Det er null drama der. Ikke vær der om du ikke vil. Gå videre. Ikke bråk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #246 Del Skrevet 4. februar 2023 Alle mennene her som har «fasiten» på kvinnelig seksualitet🙈 Anonymkode: 14ff9...b9a 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 #247 Del Skrevet 4. februar 2023 (endret) Helene1982 skrev (1 minutt siden): Jeg har sett at noen har laget nye tråder. Om dere ikke forstår konseptet sosialtråd – er jeg feil person til å fortelle dere det, men jeg kommer til å forsøke. Det er kvinneguidens spa. Og om noen kommer inn der med skjærende stemme, ødelegger de alt. Det er null drama der. Ikke vær der om du ikke vil. Gå videre. Ikke bråk. Det har jeg gjort🙂 gått videre. Fordi det har vært drama og svært lite hyggelig tidvis. Endret 4. februar 2023 av Frøkenfryden 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #248 Del Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mange har flyktet, kikker man litt etter har mange bra folk forsvunnet. Anonymkode: 2f3de...eb1 Tja… Flyktet og flyktet. Det er deres valg til syvende og sist. Noen folk har forsvunnet av egen fri vilje, bra folk har kommet til. Slik vil det alltid være på et forum. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #249 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Tja… Flyktet og flyktet. Det er deres valg til syvende og sist. Noen folk har forsvunnet av egen fri vilje, bra folk har kommet til. Slik vil det alltid være på et forum. 🙂 Anonymkode: 54627...150 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #250 Del Skrevet 4. februar 2023 Helene1982 skrev (2 minutter siden): Jeg har sett at noen har laget nye tråder. Om dere ikke forstår konseptet sosialtråd – er jeg feil person til å fortelle dere det, men jeg kommer til å forsøke. Det er kvinneguidens spa. Og om noen kommer inn der med skjærende stemme, ødelegger de alt. Det er null drama der. Ikke vær der om du ikke vil. Gå videre. Ikke bråk. Sosioprat er det man gjør det til. Kommer man med spisse albuer, havner man fort i kulden. Er man derimot hyggelig og inkluderende, er det en hyggelig plass å være. 🙂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #251 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Sosioprat er det man gjør det til. Kommer man med spisse albuer, havner man fort i kulden. Er man derimot hyggelig og inkluderende, er det en hyggelig plass å være. 🙂 Selvsagt. synes man dagbøker er uinteressante, kan man øve på å være hyggelig og inkluderende eller gå tilbake til en tråd man liker. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #252 Del Skrevet 4. februar 2023 Helene1982 skrev (Akkurat nå): Selvsagt. synes man dagbøker er uinteressante, kan man øve på å være hyggelig og inkluderende eller gå tilbake til en tråd man liker. Jeg henger lite i dagbøkene. Liker meg best på sosioprat jeg. 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #253 Del Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dagbøker dukker ikke opp i feeden i det minste 🤪 Anonymkode: 54627...150 Hva skjer om det dukker opp noe i feeden som du ikke vil trykke på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #254 Del Skrevet 4. februar 2023 Lurer litt på hva folk får ut av å være i sosial prat delen av forumet hvor alt er bare hjerter, kosemose, håper du får en fin dag, og alt er så koooooooooselig. Det virker veldig overfladisk og falskt. Anonymkode: a86bd...c70 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #255 Del Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lurer litt på hva folk får ut av å være i sosial prat delen av forumet hvor alt er bare hjerter, kosemose, håper du får en fin dag, og alt er så koooooooooselig. Det virker veldig overfladisk og falskt. Anonymkode: a86bd...c70 Det er kg sin barnehage Anonymkode: 54627...150 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #256 Del Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lurer litt på hva folk får ut av å være i sosial prat delen av forumet hvor alt er bare hjerter, kosemose, håper du får en fin dag, og alt er så koooooooooselig. Det virker veldig overfladisk og falskt. Anonymkode: a86bd...c70 Blir aldri for mye kosemose. Blir aldri for mye kjærlighet. 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #257 Del Skrevet 4. februar 2023 Har noen ødelagt sosialtrådene er det jeg lurer på. Eller hva er greia med ungdomsskolekommentarene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #258 Del Skrevet 4. februar 2023 Helene1982 skrev (Akkurat nå): Har noen ødelagt sosialtrådene er det jeg lurer på. Eller hva er greia med ungdomsskolekommentarene? Jeg synes det er rolig og koselig på sosioprat nå, jeg. 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #259 Del Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lurer litt på hva folk får ut av å være i sosial prat delen av forumet hvor alt er bare hjerter, kosemose, håper du får en fin dag, og alt er så koooooooooselig. Det virker veldig overfladisk og falskt. Anonymkode: a86bd...c70 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er kg sin barnehage Anonymkode: 54627...150 Hvorfor er du i en tråd du ikke liker. Er du trådpolitiet, som bestemmer over alle? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 4. februar 2023 #260 Del Skrevet 4. februar 2023 Har vurdert dagbok, men sikkert ingen som hadde vært interessert i den..p 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå