Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #481 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Ble pizzahornene gode?😀😀 Ja de var deilige Cassidy Tvillingene bakte 10 horn, og vi spiste 5 hver i natt. Vi ble stappmette begge to.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #482 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (7 minutter siden): Kjempegodt 🧡🧡🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #483 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja de var deilige Cassidy Tvillingene bakte 10 horn, og vi spiste 5 hver i natt. Vi ble stappmette begge to.🥰🥰 Hurra hurra 🥳🥳🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #484 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Hurra hurra 🥳🥳🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #485 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Ja de var deilige Cassidy Tvillingene bakte 10 horn, og vi spiste 5 hver i natt. Vi ble stappmette begge to.🥰🥰 🥳🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #486 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (8 timer siden): 🥳🥰 Nå er Cassidy Tvillingene her igjen.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #487 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Nå er Cassidy Tvillingene her igjen.🥰🥰 BØ! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #488 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Nå er Cassidy Tvillingene her igjen.🥰🥰 😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #489 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): BØ! 😆😆😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #490 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): 😆😆😆 Fy faen jeg er barnslig ass «GROW THE FUCK UP!» tenker @Hoppetaujenta mens hun rister på hodet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #491 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (9 minutter siden): BØ! Ha Ha, du får alltid Cassidy Tvillingene i godt humør.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #492 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (9 minutter siden): 😊😊☺️☺️ 🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #493 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ha Ha, du får alltid Cassidy Tvillingene i godt humør.♥️♥️ Hihihi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #494 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): 🥰🥰 Spist Mc’ærn? Blir det noe baking i natt? 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #495 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (12 minutter siden): Fy faen jeg er barnslig ass «GROW THE FUCK UP!» tenker @Hoppetaujenta mens hun rister på hodet. @Hoppetaujenta banner ikke vettu fyss fyss fysjom 😆😆😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #496 Del Skrevet 3. februar 2023 Jeg koser jeg masse nå, hører på Blind Guardians nydelige plate «Tales From the Twilight World», plata der de fant stilen og soundet sitt 😊😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #497 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (6 minutter siden): Jeg koser jeg masse nå, hører på Blind Guardians nydelige plate «Tales From the Twilight World», plata der de fant stilen og soundet sitt 😊😊😊 Death metal? 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #498 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (8 minutter siden): @Hoppetaujenta banner ikke vettu fyss fyss fysjom 😆😆😆 Ikke vis meg pekefingeren, din gæmlis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #499 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Death metal? 🙄 Absolutt ikke 😝 Blind Guardian er i utgangspunktet et speed/thrash metal band med sterke power metal tendenser, eller omvendt😄 Har blitt beskrevet som «mellomting av Iron Maiden og (gammel) Metallica» og det er en bra beskrivelse 😄 Pluss, Blind Guardians beste plater er minst like bra som Maiden og Metallica sine 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #500 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Ikke vis meg pekefingeren, din gæmlis! 👆👉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå