Entern Skrevet 2. februar 2023 #441 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (22 minutter siden): Ja - det er veldig godt å ha både dere og @Entern her på KG. Jeg ser alltid fram til å snakke med dere. 🧡 Jeg ser alltid frem til å snakke med deg og, og @Ciaran og Ciara😊😊😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #442 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene digger grisepraten din, det vet du ikke sant??😍😍🤩🤩🐷🐷🤣🤣 Jeg prøver å moderere meg da. Tantene har kjeftet på meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. februar 2023 #443 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (35 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg lykke til hos legen i dag @Entern♥️♥️ Tusen takk 😊👍 Sitter på venterommet nå😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #444 Del Skrevet 2. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Ja👴🏻 Snart 45? Var det 6. februar? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #445 Del Skrevet 2. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg ser alltid frem til å snakke med deg og, og @Ciaran og Ciara😊😊😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #446 Del Skrevet 2. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg ser alltid frem til å snakke med deg og, og @Ciaran og Ciara😊😊😊 Cassidy Tvillingene ser også alltid frem til å snakke med deg Entern.🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. februar 2023 #447 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Snart 45? Var det 6. februar? I dag faktisk😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #448 Del Skrevet 2. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Tusen takk 😊👍 Sitter på venterommet nå😅 Det verste er å vente ass. Spesielt på tannlegetime. Jeg er full av nerver. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. februar 2023 #449 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ser også alltid frem til å snakke med deg Entern.🥰🥰 😊😊👍👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. februar 2023 #450 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Det verste er å vente ass. Spesielt på tannlegetime. Jeg er full av nerver. Ja 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #451 Del Skrevet 2. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): I dag faktisk😀 Nei, seriøst!? Gratulerer så mye med dagen din Entern! Håper du får en fantastisk dag. 🥰❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. februar 2023 #452 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Nei, seriøst!? Gratulerer så mye med dagen din Entern! Håper du får en fantastisk dag. 🥰❤️ Tusen takk 😊😊😊😊😊😊😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #453 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jeg prøver å moderere meg da. Tantene har kjeftet på meg. Cassidy Tvillingene forstår den, men du må ikke moderere deg så mye at du legger bånd på kreativiteten din.😉😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #454 Del Skrevet 2. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): 😊😊👍👍 🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #455 Del Skrevet 2. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Tusen takk 😊😊😊😊😊😊😊 💖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #456 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene forstår den, men du må ikke moderere deg så mye at du legger bånd på kreativiteten din.😉😉 Neida - ikke fare for det. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #457 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Neida - ikke fare for det. 🙂 Cassidy Tvillingene tenker at de tantene som kjefter på deg her. De kan være glade for at han ene kompisen vår på Diskusjon ikke er her på KG. For da hadde de blitt sjokkerte over grisepraten hans.🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #458 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tenker at de tantene som kjefter på deg her. De kan være glade for at han ene kompisen vår på Diskusjon ikke er her på KG. For da hadde de blitt sjokkerte over grisepraten hans.🤣🤣 Hahaha 🤪 Man må tåle at folk har ulik humor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #459 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Hahaha 🤪 Man må tåle at folk har ulik humor. Ja Cassidy Tvillingene synes også at man må akseptere at mennesker er forskjellige og at vi alle har ulik humor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #460 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at de tantene som kjefter på deg her. De kan være glade for at han ene kompisen vår på Diskusjon ikke er her på KG. For da hadde de blitt sjokkerte over grisepraten hans.🤣🤣 Men må gå nå. Skulle ha logget av for lenge siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå