Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #321 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Foretrekker bevegelige mål som skriker når jeg treffer dem 😛 Kan du ikke skyte på dyrene til @Cid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #322 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Kan virke sånn 😆😆😆😆😆😆😆😆 Vi tok tilbake kosemose 😎😎😎😎😎 Oh yes! 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #323 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Kan du ikke skyte på dyrene til @Cid? Nei det hadde vært dyremishandling 😢 dessuten er det mine dyr 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #324 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Det tror jeg på. Jeg er veldig glad for at det går bedre med dere i dag. Det er Cassidy Tvillingene også, vi tok nok det rette valget da vi som 14 åringer bestemte oss for å begynne å oppføre oss. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #325 Del Skrevet 1. februar 2023 (endret) Entern skrev (2 minutter siden): Nei det hadde vært dyremishandling 😢 dessuten er det mine dyr 😢 Får du ikke mer vondt av meg da? Jeg er jo bare den blide, snille, greie jenteungen fra Sørlandet. Eller vent?… Vil pleierne si at jeg er pasienten fra helvete når jeg går rabiat og det må 5 mannfolk til for å spenne meg fast i belteseng? Endret 1. februar 2023 av Embla Othea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #326 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Nei det hadde vært dyremishandling 😢 dessuten er det mine dyr 😢 Ja det er Cassidy Tvillingene enige i, men så hadde det jo vært farlig også. Siden dyrene har stiftet Hells Animals. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #327 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Det er Cassidy Tvillingene også, vi tok nok det rette valget da vi som 14 åringer bestemte oss for å begynne å oppføre oss. Joda - en ting er å oppføre seg, en annen ting er å få det bedre med seg selv og å få det bedre. Klarer man begge deler så er det kjempebra. 💖 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #328 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Får du ikke mer vondt av meg da? Jeg er jo bare den blide, snille, greie jenteungen fra Sørlandet. Eller vent?… Vil pleierne si at jeg er pasienten fra helvete når jeg går rabiat og det må 5 mannfolk til for å spenne meg fasti belteseng? Cassidy Tvillingene får veldig vondt når vi leser det, vi får nesten lyst til å grine begge to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #329 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja det er Cassidy Tvillingene enige i, men så hadde det jo vært farlig også. Siden dyrene har stiftet Hells Animals. Hahahaha 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #330 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Får du ikke mer vondt av meg da? Jeg er jo bare den blide, snille, greie jenteungen fra Sørlandet. Eller vent?… Vil pleierne si at jeg er pasienten fra helvete når jeg går rabiat og det må 5 mannfolk til for å spenne meg fast i belteseng? Jo men det har jo klikket for meg vettu 🤪 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja det er Cassidy Tvillingene enige i, men så hadde det jo vært farlig også. Siden dyrene har stiftet Hells Animals. Nettopp, da kommer de etter meg 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #331 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene får veldig vondt når vi leser det, vi får nesten lyst til å grine begge to. Hihi det er jo litt min feil da når jeg løper skrikende i korridoren med pleierne hakk i hæl eller jeg tar rennafart mot murveggen. 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #332 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Joda - en ting er å oppføre seg, en annen ting er å få det bedre med seg selv og å få det bedre. Klarer man begge deler så er det kjempebra. 💖 Ja Cassidy Tvillingene føler at vi har det mye bedre i dag.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #333 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jo men det har jo klikket for meg vettu 🤪 Nettopp, da kommer de etter meg 😱 Ja faen, du er blitt en gal mann Entern. Den syke musikksmaken din gjør deg enda galere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #334 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene føler at vi har det mye bedre i dag.🥰🥰 Så bra! 💖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #335 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Hahahaha 😁 🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #336 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Hihi det er jo litt min feil da når jeg løper skrikende i korridoren med pleierne hakk i hæl eller jeg tar rennafart mot murveggen. 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #337 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Så bra! 💖 Cassidy Tvillingene er veldig glade for at vi har fått det så bra som vi har det i dag.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #338 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er veldig glade for at vi har fått det så bra som vi har det i dag.🥰🥰 Det er jeg også. Blir det baking på dere i natt? 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #339 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Det er jeg også. Blir det baking på dere i natt? 🥰 Ja i natt skal Cassidy Tvillingene bake ostehorn.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #340 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (19 minutter siden): Ja i natt skal Cassidy Tvillingene bake ostehorn.🥰🥰 Og skinke? JA TAKK, sier Embla! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå