Entern Skrevet 1. februar 2023 #301 Del Skrevet 1. februar 2023 (endret) Embla Othea skrev (4 minutter siden): Du og de rebusene dine azz. Du er ute og kjøre. Jeg skjønner ingenting av dem. 😂 Du visste kanskje ikke dette, men liker ikke bare hard metal. Jeg liker også prog rock, space rock, jazz, psykedelisk rock og stoner rock 😆 rebusene mine bærer preg av dette🤪🥴🤤 Den forrige hadde et høstlig tema 🏤🥀🏫🍂🔬🥉🇦🇬🫘🏣😵🥛🪹🎗🍂🕳🤨🎭😞🥀🙃 Det fikk den og gitt Endret 1. februar 2023 av Entern 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #302 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sliter skikkelig med rebuser. Samme her. Jeg hater quiz og sudoku. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #303 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Du visste kanskje ikke dette, men liker ikke bare hard metal. Jeg liker også prog rock, space rock, jazz, psykedelisk rock og stoner rock 😆 tehusene mine bærer preg av dette🤪🥴🤤 Den forrige hadde et høstlig tema 🏤🥀🏫🍂🔬🥉🇦🇬🫘🏣😵🥛🪹🎗🍂🕳🤨🎭😞🥀🙃 Det fikk den og gitt Du skremmer vettet av meg med den fæle musikken din. *Embla lukker ørene*! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #304 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Samme her. Jeg hater quiz og sudoku. Det hater Cassidy Tvillingene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #305 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det hater Cassidy Tvillingene også. Takler det ikke ass. Hater når pleierne på avdelingen arrangerer det i krysset kl 7 om morgenen. De vekker oss jo! Da blir Embla sint!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #306 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Det gjør ikke Cassidy Tvillingene heller.🤣🤣 Det gjør ikke @Agent smith heller 🤣🤣🤣 Og han har et veldig kreativt sinn😁😁😁 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Godt vi er flere. Lurer på om det har klikket for @Entern? For veldig lenge siden 🤪🤪🤪 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Han skyter med luftgevær etter meg på gata. Jepp det stemmer 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #307 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Takler det ikke ass. Hater når pleierne på avdelingen arrangerer det i krysset kl 7 om morgenen. De vekker oss jo! Da blir Embla sint!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #308 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Du skremmer vettet av meg med den fæle musikken din. *Embla lukker ørene*! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #309 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Det tror jeg også. Jeg trengte en slik da jeg var barn. Gode, trygge voksne som satte grenser. 💖 Cassidy Tvillingene er glade for at alt ikke gikk til helvete for oss, for det kunne fort ha skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #310 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes nå at Entern er snill.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #311 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det gjør ikke @Agent smith heller 🤣🤣🤣 Og han har et veldig kreativt sinn😁😁😁 For veldig lenge siden 🤪🤪🤪 Jepp det stemmer 😆 Kreativt er mildt sagt. 😆 Du mistet forstanden da du var barn. Du kan heller skyte mot blinker. Jeg fortjener ikke å bli skutt på, din jævel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #312 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Takler det ikke ass. Hater når pleierne på avdelingen arrangerer det i krysset kl 7 om morgenen. De vekker oss jo! Da blir Embla sint!!! Cassidy Tvillingene hadde blitt skikkelig pottesure hvis vi måtte bli med på sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #313 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 🖕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #314 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #315 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade for at alt ikke gikk til helvete for oss, for det kunne fort ha skjedd. Det tror jeg på. Jeg er veldig glad for at det går bedre med dere i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #316 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene hadde blitt skikkelig pottesure hvis vi måtte bli med på sånt. Mhm! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #317 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Kreativt er mildt sagt. 😆 Du mistet forstanden da du var barn. Du kan heller skyte mot blinker. Jeg fortjener ikke å bli skutt på, din jævel! Foretrekker bevegelige mål som skriker når jeg treffer dem Embla Othea skrev (1 minutt siden): 🖕 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #318 Del Skrevet 1. februar 2023 Er vi blitt kosemosegjengen siden vi er i kozemoze-tråden? 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #319 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Mhm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #320 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Er vi blitt kosemosegjengen siden vi er i kozemoze-tråden? 😆 Kan virke sånn 😆😆😆😆😆😆😆😆 Vi tok tilbake kosemose 😎😎😎😎😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå