Entern Skrevet 1. februar 2023 #221 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Men det går ikke utover fungeringen på jobb? Neida 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #222 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Skjønner. Det er ubehagelig å bli sløv av medisiner men så lenge det hjelper på grunnproblemet så er det bra. 🙂 Cassidy Tvillingene har det ganske bra nå egentlig, sammenlignet med når vi var yngre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #223 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Neida 😅 hadde det ok på vgs 😅 Sebra. Hvilken linje gikk du, hvis jeg kan spørre om det? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #224 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Og smugrøyket? Begynte ikke å røyke før jeg var 19 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #225 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Neida 😊 Så bra. 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #226 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Sebra. Hvilken linje gikk du, hvis jeg kan spørre om det? 😊 Allmennfag 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #227 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har det ganske bra nå egentlig, sammenlignet med når vi var yngre. Godt å høre 😊😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #228 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har det ganske bra nå egentlig, sammenlignet med når vi var yngre. Godt å høre. Dere virker veldig sterke begge to. 😘 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #229 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Begynte ikke å røyke før jeg var 19 😅 Røyker du fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #230 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Allmennfag 😊 Sjæl 😶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #231 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Røyker du fortsatt? Jepp🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #232 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Sjæl 😂 Det var ikke en McDonald’s da jeg gikk på ungdomsskolen i bygda 🙃 Cassidy Tvillingene bodde i Oslo da vi var 11 år gamle, og der var det ikke vanskelig å finne MacDonald`s.😉😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #233 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Sjæl 😶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #234 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jepp🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬 Ikke bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #235 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene bodde i Oslo da vi var 11 år gamle, og der var det ikke vanskelig å finne MacDonald`s.😉😉 Der er det jo fastfood i hvert gatehjørne. 🍔🍟 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #236 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Ikke bra! I don’t wanna live forever —-Lemmy Kilminster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #237 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Godt å høre. Dere virker veldig sterke begge to. 😘 Cassidy Tvillingene er sterke for oss selv og for hverandre.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #238 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Godt å høre 😊😊 Cassidy Tvillingene snakker med psykolog nå i stedet for å holde alt inni oss som vi gjorde da vi var yngre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #239 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): I don’t wanna live forever —-Lemmy Kilminster Jeg begynte å røyke da jeg var 18 år gammel og ble overført til voksensystemet for da hadde jeg vært på institusjon i barnesystemet der jeg ikke fikk lov. Det var litt på trass og litt på grunn av det sosiale samt stressrøyking. Men jeg sluttet heldigvis fort. Vi fikk lov til å handle for kun 600 kr i uka, da ble det dyrt med røyk azz. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #240 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er sterke for oss selv og for hverandre.♥️♥️ Tnå 💖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå