Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #161 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (8 minutter siden): Sjæl. Skal vi delegere det til @Hoppetaujenta? 😁 Ja Cassidy Tvillingene er helt enige.👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #162 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (14 minutter siden): Åneida… Denne får @Ciaran og Ciara begi seg ut på! 😱 Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene er elendige på å løse rebuser. Embla Othea skrev (10 minutter siden): Sjæl. Skal vi delegere det til @Hoppetaujenta? 😁 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene er helt enige.👍👍 Denne her tror jeg ikke @Hoppetaujenta klarer heller: 🌄🪄🥗☺️🛐🐎👈👟😏👑🖼️🦄 (Det er selvsagt en mulighet at rebusene mine bare er random tullball 😉) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #163 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene er helt enige.👍👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #164 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Denne her tror jeg ikke @Hoppetaujenta klarer heller: 🌄🪄🥗☺️🛐🐎👈👟😏👑🖼️🦄 (Det er selvsagt en mulighet at rebusene mine bare er random tullball 😉) 👍👍🤣🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #165 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Denne her tror jeg ikke @Hoppetaujenta klarer heller: 🌄🪄🥗☺️🛐🐎👈👟😏👑🖼️🦄 (Det er selvsagt en mulighet at rebusene mine bare er random tullball 😉) Det er en viss fare for det ja 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #166 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du får ut sinnet ditt og at du ikke stenger det inne i deg, Cassidy Tvillingene stengte sinnet inni oss lenge. Og da hadde vi det jævlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #167 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): 🦔🎈🐭🥎👚😅🦵🏭😙🥦🏬🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #168 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du får ut sinnet ditt og at du ikke stenger det inne i deg, Cassidy Tvillingene stengte sinnet inni oss lenge. Og da hadde vi det jævlig. Enig 👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #169 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Enig 👍 👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 1. februar 2023 #170 Del Skrevet 1. februar 2023 Jeg løste rebusen, men vil ikke skrive svaret her, blir for drøyt. Husk at vi har unge lesere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #171 Del Skrevet 1. februar 2023 Agent smith skrev (1 time siden): Jeg løste rebusen, men vil ikke skrive svaret her, blir for drøyt. Husk at vi har unge lesere Denne er litt mer familievennlig: 🏭✋↩️😉🎤😁♌🎆🎇🤤🍨🏓🦵👔⛺👎🏬👓😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #172 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du får ut sinnet ditt og at du ikke stenger det inne i deg, Cassidy Tvillingene stengte sinnet inni oss lenge. Og da hadde vi det jævlig. Dere er min containertømming. @Agent smith vil nok påstå at jeg har mye undertrykt seksualitet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #173 Del Skrevet 1. februar 2023 Agent smith skrev (2 timer siden): Jeg løste rebusen, men vil ikke skrive svaret her, blir for drøyt. Husk at vi har unge lesere Jeg og @Ciaran og Ciara er tross alt myndige - så vi tåler å høre det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 1. februar 2023 #174 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du får ut sinnet ditt og at du ikke stenger det inne i deg, Cassidy Tvillingene stengte sinnet inni oss lenge. Og da hadde vi det jævlig. Dere virker ikke særlig sinte egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #175 Del Skrevet 1. februar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Dere virker ikke særlig sinte egentlig Det synes ikke jeg heller. 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #176 Del Skrevet 1. februar 2023 Agent smith skrev (4 timer siden): Dere virker ikke særlig sinte egentlig Embla Othea skrev (4 timer siden): Det synes ikke jeg heller. 🙂 Enig med dere to 😊👍 Jeg derimot er kjempesint men ikke så sint som uten medisiner 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #177 Del Skrevet 1. februar 2023 Agent smith skrev (4 timer siden): Dere virker ikke særlig sinte egentlig Cassidy Tvillingene er ikke så sinte nå lengre, men vi var det da vi var yngre tenåringer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #178 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (5 timer siden): Dere er min containertømming. @Agent smith vil nok påstå at jeg har mye undertrykt seksualitet. Det har du men det har @Agent smith og 🤪🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #179 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (4 timer siden): Det synes ikke jeg heller. 🙂 Cassidy Tvillingene er ikke sinte nå, men vi var veldig sinte da vi var sånn 14-15 år gamle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #180 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (5 timer siden): Jeg og @Ciaran og Ciara er tross alt myndige - så vi tåler å høre det. Cassidy Tvillingene tåler å høre det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå