AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #1 Skrevet 16. januar 2023 Tror det er det jeg har, blitt bare verre. Hatt det i over en mnd. Ikke vært til legen. Erfaring? Anonymkode: 9246d...ba3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #2 Skrevet 16. januar 2023 Jeg ble mer eller mindre frisk gjennom å gå med sånn betennelses-hanske og gjøre øvelser hver dag. Det er borte nå, men jeg er obs på hvordan jeg bruker den hånda/armen slik at det ikke skal komme tilbake. Og gjør fortsatt de øvelsene, legen sa jeg burde gjøre det i måneder etter jeg ikke lenger hadde symptomer. Anonymkode: a4e72...16d
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #3 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg ble mer eller mindre frisk gjennom å gå med sånn betennelses-hanske og gjøre øvelser hver dag. Det er borte nå, men jeg er obs på hvordan jeg bruker den hånda/armen slik at det ikke skal komme tilbake. Og gjør fortsatt de øvelsene, legen sa jeg burde gjøre det i måneder etter jeg ikke lenger hadde symptomer. Anonymkode: a4e72...16d takk for gode råd. Skal sjekke ut litt øvelser. ts Anonymkode: 9246d...ba3
Snok1 Skrevet 16. januar 2023 #4 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Tror det er det jeg har, blitt bare verre. Hatt det i over en mnd. Ikke vært til legen. Erfaring? Anonymkode: 9246d...ba3 Runk mindre.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #5 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ble mer eller mindre frisk gjennom å gå med sånn betennelses-hanske og gjøre øvelser hver dag. Det er borte nå, men jeg er obs på hvordan jeg bruker den hånda/armen slik at det ikke skal komme tilbake. Og gjør fortsatt de øvelsene, legen sa jeg burde gjøre det i måneder etter jeg ikke lenger hadde symptomer. Anonymkode: a4e72...16d Betennelseshanske? Hva er det? Anonymkode: 068f1...227
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #6 Skrevet 16. januar 2023 16 minutter siden, AnonymBruker said: Betennelseshanske? Hva er det? Anonymkode: 068f1...227 Husker ikke hva det heter. Sånn hanske man har på seg som stiver opp og hjelper mot senebetennelse og lignende. Anonymkode: a4e72...16d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå