Gå til innhold

Idrett med felleslag (kvinner og menn) for voksne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en bror som trenger å sosialiseres. Vi har derfor blitt enige om å finne en idrett eller noe aktivt vi kan starte på sammen- hvor vi integreres i en klubb eller et lag av noe slag.

Ingen av oss har drevet med idrett tidligere, så vi trenger noe for nybegynnere/gøy. Problemet er at mye av det vi har funnet har egne lag for kvinner og menn- ikke noe felles. 

Broren min tørr ikke dra alene, derfor har jeg lovet å bli med. Så det må være noe felles. Skal sies at jeg selv har godt av det også 😂

Vi bor nært Oslo, så kan egentlig velge og vrake i hva som helst- men ski og svømming er utelukket. Siden vi ikke har drevet med noe tidligere, må vi også få testet ut om det er riktig for oss.

Forslag? 😊 

(Vi er begge i 30-årene)

Anonymkode: a595b...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt av kampsport er ikke delt i kjønn. Har trent karate i 15 år, begynte i voksen alder, og kan varmt anbefale det. 

Har du sjekket løpegrupper, friidrett, orientering? Her eg bor (ikke Oslo) vet jeg det er fellestreninger for kvinner og menn. 

Anonymkode: 0a3e1...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke komme noe som er direkte lag, men noe å teste ut kan være: Kampsport, dans, padel, crossfit og løping. Sosiale og morsomme aktiviteter 

Anonymkode: 1aec9...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swingers klubb er nok midt i blinken for dere. Der må ve menn ofte ha følge av en kvinne for å slippe inn etter hva jeg har forstått.

Anonymkode: 18184...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...