Gå til innhold

Pappaen min

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er snart gått 5 år siden min kjære pappa døde veldig brått og uventet.

Jeg har fremdeles dager hvor jeg faller sammen i strigråt og ikke skjønner hva som skjedde. Hvor ble tiden av. Alt du har gått glipp av, kjære pappa. Du har lært meg så utrolig mye om hva som er viktig i livet.

Jeg håper vi ses igjen en dag...

Anonymkode: b55c6...ff9

• Hjerte 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg, jeg mistet pappaen min rett før jul i fjor. Han hadde vert syk lenge, men savnet er stort for det om. Jeg kan plutselig begynne å gråte når jeg tenker på han.

Han var en ekstremt fin og snill mann. 

Anonymkode: fd2cb...455

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet også min pappa brått i en ulykke for 7 år siden. Jeg fant ham forulykket i en landbruksmaskin. Han jobbet alene og har trolig vært død i flere timer da jeg fant ham.

Savnet blir aldri borte, men livet går videre og man lærer seg å leve med det, etter hvert.

Anonymkode: 6a3f1...4b2

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet moren min for 6 uker siden. Det kjennes ut som jeg aldri kommer til å bli glad igjen. 

Anonymkode: 7a346...857

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet moren i sommer. Hun er en del av våres hverdag. Alt vi gjør,hun er en del av det. Nå er vi på hytta hvor barna har tilbrakt alle sine somrer,ferier, fri dager med henne. Barna drømmer om henne,lillemann spør om når skal Gud la henne komme til oss. 

Anonymkode: 97de3...874

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min dypeste medfølelse til alle dere som sørger!

Jeg har selv en forelder som nylig fikk en alvorlig kreftdiagnose, så jeg blir nok dessverre en av deres "gjeng" om ikke så lenge. Det er utrolig tungt å miste mammaen eller pappaen sin uansett om man selv er voksen og har egne barn :( 

Anonymkode: b2e9f...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...