AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #21 Skrevet 16. januar 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vil bare presisere at jeg ikke var stresset eller lei meg etter at dette skjedde, men heller litt glad for at jeg ikke var jomfru mer. Noen måneder senere hadde jeg sex med en gutt jeg hadde lyst å ha sex med, og da begynte jeg å blø etter at vi hadde hatt sex, så da var det skjedekransen som røk siden denne gutten var skikkelig inni meg. Ts Anonymkode: b2931...239 Er ufattelig trist å se dere ungdommer/unge voksne være så desperat etter å bli kvitt jomfrudommen. Har dere noengang tenkt på hva dere vil selv, og ikke hva alle andre forventer av dere? Voltekt av en selv. Anonymkode: 3e712...0c3
Haapefull Skrevet 16. januar 2023 #22 Skrevet 16. januar 2023 (endret) Holder du igjen buksa, er det et tegn på at du ikke vil. At han drar ned buksen din likevel er en grense han tråkker over. At flere sier at du burde ha sagt klart og tydelig «NEI» er skremmende. De vet lite om hvordan det er å oppleve et overgrep, og sier mye om hvor trangsynte folk på kvinneguiden er. Under et overgrep er det ikke alle som klarer å si klart og tydelig fra fordi man synes situasjonen er uoversiktlig og skremmende. Flight, fight og freeze: tre forskjellige måter å håndtere farer/ubehagelige situasjoner på. Alle like normale. Du gjør motstand, noe han burde ha sett om han ikke var egoistisk. Han skulle ha stoppet der. Det jeg også reagerer på, er at han forlater deg etterpå uten å si noe. Respektløs, og kanskje han innså at han har tråkket over streken? Jeg synes du bør snakke med en voksen person du stoler på, for å finne ut om dette er å tråkke over streken. På kvinneguiden er det en god blanding folk, og du får bare svar som gjør deg mer usikker. Det er også mange som har lite forståelse for andres tanker og følelser her. Om du ikke har noen du stoler på for å drøfte dette, så er det flere hjelpetelefoner du kan ta kontakt med anonymt. Disse hjelpetelefonen kan du også ta kontakt med selv om du ikke definerer deg som en person som er seksuelt misbruk. Ring de, og drøft det du skriver i hovedinnlegget ditt her 😊 Alarmtelefonen for barn og unge: tlf. 116 111 Hjelpetelefonen for seksuelt misbrukte: 800 57 000 Begge skal være døgnåpne 😊 Lykke til ❤️ Endret 16. januar 2023 av Haapefull
Elaine Marley Skrevet 16. januar 2023 #23 Skrevet 16. januar 2023 Tråden er ryddet for krenkende innlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #24 Skrevet 16. januar 2023 Ja han gjorde en seksuell handling med deg uten ditt samtykke og er et overgrep. Du kan anmelde han Anonymkode: ae17c...fc5
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #25 Skrevet 18. januar 2023 Haapefull skrev (På 16.1.2023 den 23.18): Holder du igjen buksa, er det et tegn på at du ikke vil. At han drar ned buksen din likevel er en grense han tråkker over. At flere sier at du burde ha sagt klart og tydelig «NEI» er skremmende. De vet lite om hvordan det er å oppleve et overgrep, og sier mye om hvor trangsynte folk på kvinneguiden er. Under et overgrep er det ikke alle som klarer å si klart og tydelig fra fordi man synes situasjonen er uoversiktlig og skremmende. Flight, fight og freeze: tre forskjellige måter å håndtere farer/ubehagelige situasjoner på. Alle like normale. Du gjør motstand, noe han burde ha sett om han ikke var egoistisk. Han skulle ha stoppet der. Det jeg også reagerer på, er at han forlater deg etterpå uten å si noe. Respektløs, og kanskje han innså at han har tråkket over streken? Jeg synes du bør snakke med en voksen person du stoler på, for å finne ut om dette er å tråkke over streken. På kvinneguiden er det en god blanding folk, og du får bare svar som gjør deg mer usikker. Det er også mange som har lite forståelse for andres tanker og følelser her. Om du ikke har noen du stoler på for å drøfte dette, så er det flere hjelpetelefoner du kan ta kontakt med anonymt. Disse hjelpetelefonen kan du også ta kontakt med selv om du ikke definerer deg som en person som er seksuelt misbruk. Ring de, og drøft det du skriver i hovedinnlegget ditt her 😊 Alarmtelefonen for barn og unge: tlf. 116 111 Hjelpetelefonen for seksuelt misbrukte: 800 57 000 Begge skal være døgnåpne 😊 Lykke til ❤️ Ts her Takk for svar og tips om hjelpetlf. Jeg har det bra men bare lurte på hva jeg var med på. Anonymkode: b2931...239
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #26 Skrevet 19. januar 2023 Om man må stille seg spørsmålet om det var voldtekt eller ikke, så er det nok ikke det. Vold, eller trusler om vold er kjernen i VOLDtekt. Anonymkode: 85756...0ed
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå