AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #1 Skrevet 15. januar 2023 Jeg er forelsket i en gutt som jeg har klint med på fest et par ganger tidligere, og jeg tror han derfor kanskje likte meg bittelitt eller visste at jeg likte han. Møtte han ute på byen og vi var begge fulle. Han tok hånden min og leide meg ut av utestedet og ned til sjøen, og der gikk vi inn under et naust og han ønsket at jeg skulle legge meg ned på ryggen. Vi klinte og han begynte å ta på meg og åpnet smekken i buksen min. Jeg holdt på buksen fordi jeg ikke ønsket å kle av meg og ønsket ikke å ha sex siden jeg ikke hadde gjort det før, men han bare dro buksen min ned mer jeg fremdeles holdt på den og prøvde å komme inn i meg, men noe inni skjeden stoppet han fra å komme inn. Plutselig gikk det for han utover buksen min, og han reiste seg opp og dro buksen på seg og gikk av gårde. Jeg tørket av hans sæd på buksen min, ordnet klærne mine før jeg gikk opp i gaten og praiet en taxi hjem. Jeg var ikke lei meg, men husker at jeg tenkte: "nå er jeg i alle fall ikke jomfru mer"! Teknisk sett var jeg fremdeles jomfru, fordi han kom ikke helt inni meg på grunn av skjedekransen som var intakt. Var dette en voldtekt siden jeg holdt på buksen og bare hadde lyst å kline? Vi snakket ikke sammen når dette skjedde. Mvh Jente 17 Anonymkode: b2931...239
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #2 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er forelsket i en gutt som jeg har klint med på fest et par ganger tidligere, og jeg tror han derfor kanskje likte meg bittelitt eller visste at jeg likte han. Møtte han ute på byen og vi var begge fulle. Han tok hånden min og leide meg ut av utestedet og ned til sjøen, og der gikk vi inn under et naust og han ønsket at jeg skulle legge meg ned på ryggen. Vi klinte og han begynte å ta på meg og åpnet smekken i buksen min. Jeg holdt på buksen fordi jeg ikke ønsket å kle av meg og ønsket ikke å ha sex siden jeg ikke hadde gjort det før, men han bare dro buksen min ned mer jeg fremdeles holdt på den og prøvde å komme inn i meg, men noe inni skjeden stoppet han fra å komme inn. Plutselig gikk det for han utover buksen min, og han reiste seg opp og dro buksen på seg og gikk av gårde. Jeg tørket av hans sæd på buksen min, ordnet klærne mine før jeg gikk opp i gaten og praiet en taxi hjem. Jeg var ikke lei meg, men husker at jeg tenkte: "nå er jeg i alle fall ikke jomfru mer"! Teknisk sett var jeg fremdeles jomfru, fordi han kom ikke helt inni meg på grunn av skjedekransen som var intakt. Var dette en voldtekt siden jeg holdt på buksen og bare hadde lyst å kline? Vi snakket ikke sammen når dette skjedde. Mvh Jente 17 Anonymkode: b2931...239 Jeg vil bare presisere at jeg ikke var stresset eller lei meg etter at dette skjedde, men heller litt glad for at jeg ikke var jomfru mer. Noen måneder senere hadde jeg sex med en gutt jeg hadde lyst å ha sex med, og da begynte jeg å blø etter at vi hadde hatt sex, så da var det skjedekransen som røk siden denne gutten var skikkelig inni meg. Ts Anonymkode: b2931...239 1
Scoops Skrevet 15. januar 2023 #3 Skrevet 15. januar 2023 Jeg ville heller kalt det ett lite overgrep.Hadde ihvertfall ikke sett på det som voldtekt. Og du følte deg til og med litt glad? Da vil jeg omtrent ikke kalle det for overgrep engang 9
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #4 Skrevet 15. januar 2023 Jeg tror den følelsen man selv har er den viktigste. Om du ikke følte det som et overgrep, så har du egentlig svaret. Så om du får svar fra andre som sier at det er et overgrep, så kan jo du begynne å tvile på dine egne vurderinger. Og visst du ikke følte det som et overgrep, hvorfor skulle det da være viktig å få anders definisjon på din opplevelse. Men han tøyde kanskje strikken litt langt og burde stoppet opp visst han forsto at du ønsket å beholde buksen på. Men det høres jo ut som en tenåring full av testostoron som ikke engang trenger fysisk stimuli for å komme, bare tanken på deg fikk han til å sprute før han engang fikk den inn. Du får snakke med han, nå er det ihvertfall du som har overtaket, si at neste gang må han ta det litt roligere og lese signalene. Blir litt klissjete når du skal sprute på buksene mine. Neste gang du kliner og blir med en gutt, så kan det være greit og snakke litt ilag og ha en felles forståelse for hva dere ønsker og avklare grenser. Men det er kanskje ikke alltid så lett når man er i den alderen, litt sjenert, betatt og kanskje litt kåt. Men ingen har rett til å gjøre noe som ikke du selv samtykker i, uansett hva situasjonen er. Anonymkode: ac3d4...194 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #5 Skrevet 15. januar 2023 Det er ikke voldtekt, men overgrep, helt klart. Anonymkode: 06770...7cf 3
feliek54 Skrevet 15. januar 2023 #6 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er forelsket i en gutt som jeg har klint med på fest et par ganger tidligere, og jeg tror han derfor kanskje likte meg bittelitt eller visste at jeg likte han. Møtte han ute på byen og vi var begge fulle. Han tok hånden min og leide meg ut av utestedet og ned til sjøen, og der gikk vi inn under et naust og han ønsket at jeg skulle legge meg ned på ryggen. Vi klinte og han begynte å ta på meg og åpnet smekken i buksen min. Jeg holdt på buksen fordi jeg ikke ønsket å kle av meg og ønsket ikke å ha sex siden jeg ikke hadde gjort det før, men han bare dro buksen min ned mer jeg fremdeles holdt på den og prøvde å komme inn i meg, men noe inni skjeden stoppet han fra å komme inn. Plutselig gikk det for han utover buksen min, og han reiste seg opp og dro buksen på seg og gikk av gårde. Jeg tørket av hans sæd på buksen min, ordnet klærne mine før jeg gikk opp i gaten og praiet en taxi hjem. Jeg var ikke lei meg, men husker at jeg tenkte: "nå er jeg i alle fall ikke jomfru mer"! Teknisk sett var jeg fremdeles jomfru, fordi han kom ikke helt inni meg på grunn av skjedekransen som var intakt. Var dette en voldtekt siden jeg holdt på buksen og bare hadde lyst å kline? Vi snakket ikke sammen når dette skjedde. Mvh Jente 17 Anonymkode: b2931...239 DEt var vel en voldtekt men ikke gjennomført 1
aksase Skrevet 15. januar 2023 #7 Skrevet 15. januar 2023 Om ikke voldtekt, så i hvert fall et seksuelt overgrep. Alt slikt som skjer uten ditt samtykke, om det så skjer når du er dopet eller sover, er overgrep/voldtekt. Nei betyr nei, enten du sier det eller viser det, og stopper man ikke da, har man gått for langt. 1 2
Hensatt Skrevet 15. januar 2023 #8 Skrevet 15. januar 2023 feliek54 skrev (3 minutter siden): DEt var vel en voldtekt men ikke gjennomført Hva mener du er definisjonen på en gjennomført voldtekt? Er meget spent på hvilket svar du kommer med her. 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #9 Skrevet 15. januar 2023 Det er et overgrep at han dro Av buksen selvom du holdt den fast. Samtidig synes jeg ikke du skal overtolke det. Du skriver at du var litt glad? Anonymkode: 8aef7...6bc 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #10 Skrevet 15. januar 2023 Blizz1 skrev (3 minutter siden): Hva mener du er definisjonen på en gjennomført voldtekt? Er meget spent på hvilket svar du kommer med her. Hvis dette hadde vært frivillig fra hennes side, ville du definert det som et gjennomført samleie? Jeg mener dette er et overgrep, men skal en bruke ordet voldtekt må en kalle det voldtektsforsøk , ikke gjennomført voldtekt. Anonymkode: 8aef7...6bc 1
AprilLudgate Skrevet 15. januar 2023 #11 Skrevet 15. januar 2023 (endret) Om du holdt igjen buksen slik at han skjønte det og han dro den av med makt - så var det voldtekt ja. Spørs jo hvordan du oppførte seg underveis mtp signaler til motstand/samtykke. Endret 15. januar 2023 av AprilLudgate 1
Gjest Warrior Skrevet 15. januar 2023 #12 Skrevet 15. januar 2023 (endret) Overgrep. Et nei er et nei alltid. Både nei med ord og handling. Endret 16. januar 2023 av Elaine Marley
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #13 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er forelsket i en gutt som jeg har klint med på fest et par ganger tidligere, og jeg tror han derfor kanskje likte meg bittelitt eller visste at jeg likte han. Møtte han ute på byen og vi var begge fulle. Han tok hånden min og leide meg ut av utestedet og ned til sjøen, og der gikk vi inn under et naust og han ønsket at jeg skulle legge meg ned på ryggen. Vi klinte og han begynte å ta på meg og åpnet smekken i buksen min. Jeg holdt på buksen fordi jeg ikke ønsket å kle av meg og ønsket ikke å ha sex siden jeg ikke hadde gjort det før, men han bare dro buksen min ned mer jeg fremdeles holdt på den og prøvde å komme inn i meg, men noe inni skjeden stoppet han fra å komme inn. Plutselig gikk det for han utover buksen min, og han reiste seg opp og dro buksen på seg og gikk av gårde. Jeg tørket av hans sæd på buksen min, ordnet klærne mine før jeg gikk opp i gaten og praiet en taxi hjem. Jeg var ikke lei meg, men husker at jeg tenkte: "nå er jeg i alle fall ikke jomfru mer"! Teknisk sett var jeg fremdeles jomfru, fordi han kom ikke helt inni meg på grunn av skjedekransen som var intakt. Var dette en voldtekt siden jeg holdt på buksen og bare hadde lyst å kline? Vi snakket ikke sammen når dette skjedde. Mvh Jente 17 Anonymkode: b2931...239 ja ikke møt han igjen det var ikke en snill gutt Anonymkode: 00c52...4b5 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #14 Skrevet 15. januar 2023 å ikke si nei til sex, er ikke det samme som å ha sagt ja til sex. Begge må klart og tydelig samtykke til sex uansett hva denne sexen går ut på. mann... Anonymkode: a31f5...594 1
Helene1982 Skrevet 15. januar 2023 #15 Skrevet 15. januar 2023 Jeg er lei meg for at du ble behandlet så dårlig av denne gutten. Jeg vet ikke om det var voldtekt eller ikke. Om du ikke samtykket, men han dro ned buksen din mot din vilje, vil jeg si ja. Uansett ikke akseptabel oppførsel. 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #16 Skrevet 15. januar 2023 Jeg har ikke tenkt å ta kontakt med han, og han kan seile sin egen sjø. Jeg fortsetter med livet mitt med hevet hode 🙂 Ts Anonymkode: b2931...239 1
Gjest CatPerson123 Skrevet 15. januar 2023 #17 Skrevet 15. januar 2023 (endret) Ikke voldtekt, men overgrep ja. Var jo uten samtykke, og du var tydelig på at du ikke ønsket det. Uakseptabelt at folk gjør sånt, fint det går bra med deg! Endret 15. januar 2023 av CatPerson123
Helene1982 Skrevet 15. januar 2023 #18 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke tenkt å ta kontakt med han, og han kan seile sin egen sjø. Jeg fortsetter med livet mitt med hevet hode 🙂 Ts Anonymkode: b2931...239 Bra for deg. Ta vare på bevisene i tilfelle du ombestemmer deg senere. 1
Gjest Warrior Skrevet 15. januar 2023 #19 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har ikke tenkt å ta kontakt med han, og han kan seile sin egen sjø. Jeg fortsetter med livet mitt med hevet hode 🙂 Ts Anonymkode: b2931...239 Flott😁💪🏻
feliek54 Skrevet 15. januar 2023 #20 Skrevet 15. januar 2023 Blizz1 skrev (5 timer siden): Hva mener du er definisjonen på en gjennomført voldtekt? Er meget spent på hvilket svar du kommer med her. Ærlig vet ikke det juridiske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå