momo Skrevet 17. desember 2005 #21 Skrevet 17. desember 2005 Selv har jeg plastikk tre, da jeg er hyperallergisk mot vanlig tre. Men allikevel er det jo veldig viktig for oss og ha et veldig fint tre. Har sett de trerne på europris og de er jo bare grusomme. Selv kjøpte vi tre på fagmøbler og det er utrolig fint, tykt og fint og ser ut som et ekte tre. Vi gå 1600 kr for det, men da er det 10 års garanti på det og.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2005 #22 Skrevet 18. desember 2005 Friskt vann hver dag= tømme ut vann og gi rent vann, hver dag. ← = ta av all pynt, bær treet ut på tarassen, hell av vannet, bær treet tilbake i stua, fyll på nytt vann, heng på pynten igjen. ??
~sikka~ Skrevet 18. desember 2005 #23 Skrevet 18. desember 2005 QUOTE(vimselims @ 17.12.2005 (13:02) ) Friskt vann hver dag= tømme ut vann og gi rent vann, hver dag. = ta av all pynt, bær treet ut på tarassen, hell av vannet, bær treet tilbake i stua, fyll på nytt vann, heng på pynten igjen. ?? ← Ja hørtes litt drøyt ut. Jeg har holdt ett tre i live i nesten en mnd nå - og har bare fyllt på med friskt vann når det har blitt mindre i juletrefoten.
Gjest vimse Skrevet 18. desember 2005 #24 Skrevet 18. desember 2005 = ta av all pynt, bær treet ut på tarassen, hell av vannet, bær treet tilbake i stua, fyll på nytt vann, heng på pynten igjen. ?? ← Nei det sa jeg ikke noe om! Men, på roser skal man det, og siden jeg har hørt at man skal behandle et jultre som en rose så
Gjest Pet Skrevet 19. desember 2005 #25 Skrevet 19. desember 2005 Er det forresten noen som vet om det er noen juletreselgere i området Ensjø, Helsfyr, Vålerenga eller Etterstad?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå