AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #21 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kotor i Montenegro. Anonymkode: af8ac...43d Dette er hvis du ser for deg noe ala Italia eller Hellas. Kotor ligger nydelig til i en canyon (ligner på en fjord, men er ikke en fjord), fantastisk nydelig gammel by. Hvis du vil ha by: Budapest. Har alt: termalbad, utendørsbad, god mat, shopping, nydelig arkitektur, super kollektivtransport, billig. Veldig mye moro for pengene. Anonymkode: af8ac...43d
DBK Skrevet 16. januar 2023 #23 Skrevet 16. januar 2023 Brugge og Dinant i Belgia. Utrolig fine byer. 1
Topsi Skrevet 16. januar 2023 #24 Skrevet 16. januar 2023 Gran Canaria er min absolutte favoritt, men det er jo charter deluxe.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #25 Skrevet 17. januar 2023 aksase skrev (På 15.1.2023 den 16.58): Vritomartis så sydsiden av kreta. Et godt veldrevet familiehotell. Kort vei til en rekke små kystbyer. Ferge til Gavdos, Europas sydligste punkt. Bør ha leiebil for å komme noe sted, men Hotellet ordner med det. I Italia er Piemonte et flott sted. Veldig spesielt terreng med en liten pittoresk by på hver bakketopp. Veldig flott vindistrikt med kjente vinbyer som Alba, Serralunga og Barolo. Hvis man tåler bakkete veier, er det fantastisk å sykle her, med kort vei fra landsby til landsby, fantastisk utsikt og god mat. Får opp at Vritomartis er et nudist-resort. Stemmer det? Eller heter stedet Vritomartis? Anonymkode: 26b9d...9b3
Stormur Skrevet 22. januar 2023 #27 Skrevet 22. januar 2023 Da må du reise på egen hånd. Rutefly og leiebil eller tog. Jeg har vært i 35 land og de fleste kontinentet , og min favoritt er Italia. Jeg/vi reiser alltid med rutefly, aldri medio juli og august. Du må researche og finne ut hva du vil. Skal dere lage maten selv, vil dere bo inne i en by, hoteller eller Airbnb? Er dere interesser i mat og vinsmaking, fotturer, museer, kunst og kultur? Skal det være kule nattklubber, kjøpesentre, beachparty? Ingen steder har alt. Hva er viktigst? Italienerne elsker barn og det er enkelt å være der med barn (mye enklere enn mange andre land). Det er gode kommunikasjoner til mange av de italienske byene fra Norge. Piemonte er helt nydelig, Toscana er flott (men dyrt og mange turister), Lazio, Emilia -Romagna og Umbria er også fantastisk…. Sukk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå