Gå til innhold

Hvorfor er DU medlem på SATS? 🤔

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Trenger da ikke treningssenter for å ta vare på helsa si.

Anonymkode: aa573...6e7

Det er jeg helt enig i, jeg trener for det meste utendørs evt hjemme. (Ikke medlem på senter for ser ikke behovet, da jeg trener i snitt 90 min om dagen uansett)

Men for de som gjerne vil trene på senter tenker jeg at 23 kr/dagen ikke er veldig dyrt i forhold til mye annet som mange av oss bruker penger på. Tenker det er bedre å bruke penger på dette enn feks strømmetjenester for å sitte inaktiv foran skjermen og glo på tittekassa.

Anonymkode: eda0c...183

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er medlem pga. gruppetimene. Jeg har prøvd egentrening, men har ikke selvdisiplin nok til å trene uten den motivasjonen jeg får av å trene sammen med andre. Det er jo heller ikke nødvendig å velge det dyreste medlemskapet man finner, jeg betaler 425,- pr. mnd for ett senter (tilgang hele åpningstiden). Det finnes også utrolig mange rabatter og avtaler som mange kan benytte seg av, så vil tro det er et fåtall som faktisk betaler over 700,- pr. mnd for å trene...

Anonymkode: 4a8ed...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det ikke billigere uten gruppetimer?

Anonymkode: 2237d...e28

Bare 100 kroner billigere 

Anonymkode: f70c2...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er medlem pga. gruppetimene. Jeg har prøvd egentrening, men har ikke selvdisiplin nok til å trene uten den motivasjonen jeg får av å trene sammen med andre. Det er jo heller ikke nødvendig å velge det dyreste medlemskapet man finner, jeg betaler 425,- pr. mnd for ett senter (tilgang hele åpningstiden). Det finnes også utrolig mange rabatter og avtaler som mange kan benytte seg av, så vil tro det er et fåtall som faktisk betaler over 700,- pr. mnd for å trene...

Er du student? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du student? 

Nei, har avtale gjennom fagforening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei, har avtale gjennom fagforening.

Hvilken forening er det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg betaler 399,-. Har kun ett senter og ingen gruppetrening. Trener der fordi senteret har fine, lyse og velutstyrte lokaler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvilken forening er det? 

Fagforbund for sykehusansatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drue skrev (5 minutter siden):

Jeg betaler 399,-. Har kun ett senter og ingen gruppetrening. Trener der fordi senteret har fine, lyse og velutstyrte lokaler. 

Ett senter og ingen gruppetrening gir pris på cirka 630, ikke 399. Du må ha et annet rabatt i tillegg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vennerabatt og betaler 419kr i måneden, men jeg hadde nok betalt uansett. Liker godt gruppetimer, og sats har det beste utvalget. 

Anonymkode: 1b72d...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ett senter og ingen gruppetrening gir pris på cirka 630, ikke 399. Du må ha et annet rabatt i tillegg 

Hvis jeg velger ett senter og ingen gruppetrening får jeg opp 499,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heldig og har honnørrabatt (uføretrygdet). Så betaler 379,- på sats. Mest av alt er jeg medlem pga badstu og laaange dusjer. Men også fordi trening 3 -4 dager i uken i form av lett vekttrening og mye tid på tøying reduserer behovet mitt for medisiner.

Sats ligger nærmest, så valget på selve Sats kommer nok mer av beliggenhet enn at det er bedre enn alternativene.

Anonymkode: dc2ef...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis jeg velger ett senter og ingen gruppetrening får jeg opp 499,-.

Hvordan? Jeg får 579 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan? Jeg får 579 

Kan det være ulik pris på de forskjellige senterne? Det er jo isåfall... spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan det være ulik pris på de forskjellige senterne? Det er jo isåfall... spesielt.

Oslo/Akershus? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Oslo/Akershus? 

Se der ja, velger jeg Akersgata koster det  549,-, mens Tromsø koster 399,- og Langnes 499,-. Jeg tipper de har feil i systemet - igjen. Da jeg skulle melde meg inn med rabattkode måtte jeg gjøre det manuelt, fordi medlemskapet ble 100,- dyrere i måneden når jeg la inn koden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Se der ja, velger jeg Akersgata koster det  549,-, mens Tromsø koster 399,- og Langnes 499,-. Jeg tipper de har feil i systemet - igjen. Da jeg skulle melde meg inn med rabattkode måtte jeg gjøre det manuelt, fordi medlemskapet ble 100,- dyrere i måneden når jeg la inn koden...

Oops, da skal jeg også prøve forskjellige sentre for å teste hvilken blir billigst 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg fikk vennerabatt og betaler 419kr i måneden, men jeg hadde nok betalt uansett. Liker godt gruppetimer, og sats har det beste utvalget. 

Anonymkode: 1b72d...190

Jeg har også vennerabatt og det var 399,-, så ble det litt over 400,-, men nå er det oppe i hele 555,-! 😳 Litt usikker på om jeg skal fortsette å være medlem. Har noen alternativer i nærheten, men med vennerabatten er det fortsatt ikke så mye å spare med mindre jeg velger Fresh og det senteret i nærheten er så trist. 

Anonymkode: 3eddd...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har også vennerabatt og det var 399,-, så ble det litt over 400,-, men nå er det oppe i hele 555,-! 😳 Litt usikker på om jeg skal fortsette å være medlem. Har noen alternativer i nærheten, men med vennerabatten er det fortsatt ikke så mye å spare med mindre jeg velger Fresh og det senteret i nærheten er så trist. 

Det er forskjell på vennerabatt og kampanjer. Hver sats ansatt har kun to vennerabatter å dele ut, men en til to ganger i året kan man dele ut ubegrenset med "vennerabatter" som egentlig er en kampanje. Denne rabatten varer kun et år før den går over på vanlig pris.

Anonymkode: 5f8d6...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.1.2023 den 21.12):

Vennerabatt fra en SATS ansatt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...