Gå til innhold

Boligstyling .... NOT

Fremhevede innlegg

Skrevet

likte ikke at det var så åpent i stua (for høyt under taket kanskje), var ikke min stil, men møblene likte jeg.

barnerommet var søtt og koselig, soverommet var grusomt (både rommet og sengetøyet), sengetøyet gav ikke noe bedre inntrykk av rommet på samme måte som barnerommet, der sengetøyet matchet.

og altfor mye speil overalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kikker ofte gjennom boligannonser for å finne 'drømmeleiligheten'.

Morsomt å se men også mye rart å se.

Her er det den kremleiligheten i utgangspunktet men noen helt jævlige innredninger innimellom. Og soverommet må jo være noe av det mest grusomme jeg har sett - og det ulekre sengetøyet. Her skulle noen av KG's faste medlemmer stilt opp som konsulent ang. sengetøy  ;)

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode...pstillingsplass.

Kjempefin, og slett ikke fra 1800 tallet som en skriver. Tipper det er nokså unge folk med SMAk.

her er noen som har sett verdien i å ta vare på arvete ting. Noe ser gamelt ut,men det er faktisk nytt. helt i tiden. Nytt/gammelt,kjempeflott.

Ikke mane som har råd/mulighet til å kjøpe mye av det de har. veldig dyrt.

Her fikk man følelsen av å komme inn i ethjem.

Gjest Catwoman
Skrevet (endret)

En helt rå leilighet, som hadde vært griselekker med litt annen innredning.

fra et annet hus:

kjøkken

hadde blitt gal av å ha et sånt kjøkken tror jeg... :forvirret:

Endret av Catwoman
Skrevet

fra et annet hus:

kjøkken

hadde blitt gal av å ha et sånt kjøkken tror jeg...  :forvirret:

Jeg tror jeg hadde blitt sinnsyk faktisk! :overrasket:

Mannen hadde ett lignende kjøkken (med skyvedørskaper) som han malte gult på veggene og sort på skap og lister. Så helt for j**lig ut!!!

Skrevet

fra et annet hus:

kjøkken

hadde blitt gal av å ha et sånt kjøkken tror jeg...  :forvirret:

Et utrolig kjøkken! Det er fantastisk fascinerende å prøve å tenke seg frem til hva slags mennesker som velger å bo slik...

Utfra veggpryd og bilder ser det ut som eierne er et ektepar i 80-årsalderen.. o g da lurer jeg veldig på om de har kjøpt vannkoker i stål og presskanne selv :sjenert:

Jeg synes forresten at badet på den første leiligheten var helt ubeskrivelig harry - med speilvegger og kremer/parfymer på utstilling OVERALT!

Skrevet

Synes egentlig det var ganske fint der jeg.... Bortsett fra soverommet og det blå rommet (entre?)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Hele soverommet er jo et eneste stort kaos! Må være slitsomt å se seg selv fra alle mulige vinkler når en prøver å få sove. Jeg syns i grunn at hele leiligheten virket steril, altfor mye hvitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...