Entern Skrevet 14. januar 2023 #61 Del Skrevet 14. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Av og til leser jeg om utenlandske folk som har vunnet styggmye i et gigamegalotteri et sted der ute i verden og summen er mange milliarder og jeg tenker at det der er altfor mye å vinne for noe menneske. DET SKULLE IKKE HA VÆRT LOV Å VINNE SÅ MYE!!!...roper det i hodet mitt...men egentlig drømmer jeg om at det blir meg en dag. Ublygt innrømmer jeg det og stor tomt og hus på "landet" er førstepri. Og en skikkelig 4x4. Det hadde vært 5x5😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 14. januar 2023 Forfatter #62 Del Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (15 minutter siden): Hva pleier du å leke med Tau mm, helst i sosialt lag med flere👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. januar 2023 #63 Del Skrevet 14. januar 2023 Jeg er med på alt som er gøy og fremkommelig i alt slags terreng, men grensen går et sted. Vil ikke ha tænks. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 14. januar 2023 Forfatter #64 Del Skrevet 14. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Av og til leser jeg om utenlandske folk som har vunnet styggmye i et gigamegalotteri et sted der ute i verden og summen er mange milliarder og jeg tenker at det der er altfor mye å vinne for noe menneske. DET SKULLE IKKE HA VÆRT LOV Å VINNE SÅ MYE!!!...roper det i hodet mitt...men egentlig drømmer jeg om at det blir meg en dag. Ublygt innrømmer jeg det og stor tomt og hus på "landet" er førstepri. Og en skikkelig 4x4. Er jo sinnsykt digg å få så mye penger 👏 kjøp en blokk med utleieleiligheter. Lei de ut via et utleieselskap, ansett et regnskapsfirma til å ta seg av det du må ha de til + en advokat for det juridiske. Etter dette kan du nok leve ganske fritt, studere resten av livet mm🤗 Tenk så stor frihet💓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 14. januar 2023 #65 Del Skrevet 14. januar 2023 Fighter83 skrev (4 minutter siden): Tau mm, helst i sosialt lag med flere👏 Hoppetau eller klatretau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 14. januar 2023 Forfatter #66 Del Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (2 minutter siden): Hoppetau eller klatretau Nja...jute er nok best😉 I dagens marked fungerer ikke dine forslag😅 Alle de er syntetiske etter hva jeg vet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. januar 2023 #67 Del Skrevet 14. januar 2023 Fighter83 skrev (Akkurat nå): Nja...jute er nok best😉 I dagens marked fungerer ikke dine forslag😅 Alle de er syntetiske etter hva jeg vet. Liker du ikke syntetisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 14. januar 2023 #68 Del Skrevet 14. januar 2023 Fighter83 skrev (16 minutter siden): Nja...jute er nok best😉 I dagens marked fungerer ikke dine forslag😅 Alle de er syntetiske etter hva jeg vet. Hva er jute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 14. januar 2023 Forfatter #69 Del Skrevet 14. januar 2023 Cid skrev (20 minutter siden): Liker du ikke syntetisk? Det er elastisk og ved bruk til å binde folk så blir det lett brannsår mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 14. januar 2023 Forfatter #70 Del Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (5 minutter siden): Hva er jute? En type naturfiber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. januar 2023 #71 Del Skrevet 14. januar 2023 Fighter83 skrev (Akkurat nå): Det er elastisk og ved bruk til å binde folk så blir det lett brannsår mm. Tror du og @Agent smith passer godt sammen 😎😎😎😎😎😎😎😎😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 14. januar 2023 #72 Del Skrevet 14. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Tror du og @Agent smith passer godt sammen 😎😎😎😎😎😎😎😎😎 Bortsett fra at jeg er opptatt da. Bare fjaser her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. januar 2023 #73 Del Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Bortsett fra at jeg er opptatt da. Bare fjaser her jeg Hva er litt BDSM blant venner lizm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. januar 2023 #74 Del Skrevet 14. januar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Hva er litt BDSM blant venner lizm BDSM høres spennende ut da 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. januar 2023 #75 Del Skrevet 14. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): BDSM høres spennende ut da 😄 Ikke noe for meg dessverre 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. januar 2023 #76 Del Skrevet 14. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ikke noe for meg dessverre 😅 Du vil ikke at en dame skal gå på ryggen din med høyhælte sko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. januar 2023 #77 Del Skrevet 14. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Du vil ikke at en dame skal gå på ryggen din med høyhælte sko? Nei egentlig ikke for å være ærlig 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. januar 2023 #78 Del Skrevet 14. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Nei egentlig ikke for å være ærlig 😅 Jeg så noen bli tent av det på en tv serie en gang og det så godt ut egentlig, godt vondt liksom 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. januar 2023 #79 Del Skrevet 14. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg så noen bli tent av det på en tv serie en gang og det så godt ut egentlig, godt vondt liksom 😅 Home and Away? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. januar 2023 #80 Del Skrevet 14. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Home and Away? Nei 😆 skulle det vært Alf da 😅 Var Devious Maids Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå