Gjest Cid Skrevet 14. januar 2023 #41 Del Skrevet 14. januar 2023 FrankDrebin skrev (1 minutt siden): Mulig at jeg kommer til å skaffe en om ikke lenge, nå som jeg har en fast inntektskilde igjen. Som Rudolf Blodstrupmoen sa: Time will show. Rart å tenke på at switch har vært ute i snart 6 år nå, tiden flyr gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 14. januar 2023 #42 Del Skrevet 14. januar 2023 Cid skrev (9 minutter siden): Rart å tenke på at switch har vært ute i snart 6 år nå, tiden flyr gitt Ja, det kommer nok noe annet og overtar om ikke lenge, vil jeg tro. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. januar 2023 #43 Del Skrevet 14. januar 2023 FrankDrebin skrev (Akkurat nå): Ja, det kommer nok noe annet og overtar om ikke lenge, vil jeg tro. Switch On 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 14. januar 2023 #44 Del Skrevet 14. januar 2023 Entern skrev (9 timer siden): Ja enig, det er helt typisk 😭🤪 Ja, litt faktisk. Jeg starter ofte ferier med å være syk 😑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. januar 2023 #45 Del Skrevet 14. januar 2023 Sjokoladepenge skrev (Akkurat nå): Ja, litt faktisk. Jeg starter ofte ferier med å være syk 😑 I første halvdel av tjueåra ble jeg alltid forkjøla i juletider, eller noe beslektet men verre 😕 Siste gang var bakterie bronkitt for 15 år siden 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 14. januar 2023 #46 Del Skrevet 14. januar 2023 Kaffe. I håp om at jeg våkner litt. Skal lage meg en kopp nå 😴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. januar 2023 #47 Del Skrevet 14. januar 2023 Sjokoladepenge skrev (1 minutt siden): Kaffe. I håp om at jeg våkner litt. Skal lage meg en kopp nå 😴 Godt med kaffe om morgenen ☺️ Særlig i helgen 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 14. januar 2023 #48 Del Skrevet 14. januar 2023 Entern skrev (9 timer siden): I første halvdel av tjueåra ble jeg alltid forkjøla i juletider, eller noe beslektet men verre 😕 Siste gang var bakterie bronkitt for 15 år siden 😅 Godt du ikke blir like lett syk nå lenger 😊 Jeg lå strakt ut med lungebetennelse før jul. Har aldri vært så syk tidligere i mitt voksne liv, tror jeg 🥴 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. januar 2023 #49 Del Skrevet 14. januar 2023 Sjokoladepenge skrev (Akkurat nå): Godt du ikke blir like lett syk nå lenger 😊 Jeg lå strakt ut med lungebetennelse før jul. Har aldri vært så syk tidligere i mitt voksne liv, tror jeg 🥴 Huff 😨 Glad jeg aldri har hatt lungebetennelse 😰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 14. januar 2023 #50 Del Skrevet 14. januar 2023 Entern skrev (9 timer siden): Godt med kaffe om morgenen ☺️ Særlig i helgen 😊 Jeg er egentlig ikke noe kaffemenneske, men i dag var jeg helt ødelagt da jeg sto opp. Kaffen hjalp litt, tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. januar 2023 #51 Del Skrevet 14. januar 2023 Sjokoladepenge skrev (Akkurat nå): Jeg er egentlig ikke noe kaffemenneske, men i dag var jeg helt ødelagt da jeg sto opp. Kaffen hjalp litt, tror jeg. Kaffe hjelper veldig da 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 14. januar 2023 #52 Del Skrevet 14. januar 2023 Har lyst på vår, er lei av vinter og mørke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. januar 2023 #53 Del Skrevet 14. januar 2023 Athena Catalina. skrev (3 minutter siden): Har lyst på vår, er lei av vinter og mørke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 14. januar 2023 Forfatter #54 Del Skrevet 14. januar 2023 Lyst på lekekveld🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. januar 2023 #55 Del Skrevet 14. januar 2023 Entern skrev (20 timer siden): Jeg er mer Storbritannia og Irland typen selv, sterk varme er ikke min greie 🥵😅 Akkurat som meg det. De varme feriene ville jeg ikke ha satt mine ben i. En skal jo trives på ferie mener jeg. Agent smith skrev (19 timer siden): Vanilje passer til alt Kjøpte en vanlig melk tilsatt vanilje og den var god i seg selv den. Smakte en slags sjenert lillebror til vaniljesaus. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. januar 2023 #56 Del Skrevet 14. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Akkurat som meg det. De varme feriene ville jeg ikke ha satt mine ben i. En skal jo trives på ferie mener jeg. Kjøpte en vanlig melk tilsatt vanilje og den var god i seg selv den. Smakte en slags sjenert lillebror til vaniljesaus. Helt enig 😊🧡 Lettmelk med vaniljesmak er kjempegodt 😊😊😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 14. januar 2023 #57 Del Skrevet 14. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Akkurat som meg det. De varme feriene ville jeg ikke ha satt mine ben i. En skal jo trives på ferie mener jeg. Kjøpte en vanlig melk tilsatt vanilje og den var god i seg selv den. Smakte en slags sjenert lillebror til vaniljesaus. Ja det er godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 14. januar 2023 #58 Del Skrevet 14. januar 2023 Fighter83 skrev (13 minutter siden): Lyst på lekekveld🤩 Hva pleier du å leke med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. januar 2023 #59 Del Skrevet 14. januar 2023 Sjokolade eller noe godt 🍫 Så det blir det sikkert etterhvert 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. januar 2023 #60 Del Skrevet 14. januar 2023 Av og til leser jeg om utenlandske folk som har vunnet styggmye i et gigamegalotteri et sted der ute i verden og summen er mange milliarder og jeg tenker at det der er altfor mye å vinne for noe menneske. DET SKULLE IKKE HA VÆRT LOV Å VINNE SÅ MYE!!!...roper det i hodet mitt...men egentlig drømmer jeg om at det blir meg en dag. Ublygt innrømmer jeg det og stor tomt og hus på "landet" er førstepri. Og en skikkelig 4x4. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå