Frøkenfryden Skrevet 16. januar 2023 #161 Del Skrevet 16. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg er lei for det altså men det hadde vært en enorm fordel i veldig mange sammenhenger 😅 Å spise Fryden🥺? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. januar 2023 #162 Del Skrevet 16. januar 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jeg har 6 årig profesjonsutdanning ja og kan da jobbe som psykolog, eller forskning, så @Entern kan velge😅 Jeg er mitt glemsk nå men hva jobber du som nå igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. januar 2023 #163 Del Skrevet 16. januar 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Å spise Fryden🥺? 🍗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. januar 2023 #164 Del Skrevet 16. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg er mitt glemsk nå men hva jobber du som nå igjen? Psykolog. Utreder og behandler og veileder🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. januar 2023 #165 Del Skrevet 16. januar 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Å spise Fryden🥺? Ok da, jeg blir vel så mett og dårlig av alle de tomme kaloriene fra @Agent smith at jeg orker ikke 😅 så nei 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. januar 2023 #166 Del Skrevet 16. januar 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Psykolog. Utreder og behandler og veileder🙂 🥳🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. januar 2023 #167 Del Skrevet 16. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ok da, jeg blir vel så mett og dårlig av alle de tomme kaloriene fra @Agent smith at jeg orker ikke 😅 så nei 😊 Tror du juger og prøver å rulle meg inn i bacon og krydder etter jeg har sovna😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. januar 2023 #168 Del Skrevet 16. januar 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Tror du juger og prøver å rulle meg inn i bacon og krydder etter jeg har sovna😳 Nei nei, du må marineres i rødvin først tenker jeg 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. januar 2023 #169 Del Skrevet 16. januar 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Psykolog. Utreder og behandler og veileder🙂 Kjekt yrke? Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Tror du juger og prøver å rulle meg inn i bacon og krydder etter jeg har sovna😳 Han samarbeider med typen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. januar 2023 #170 Del Skrevet 16. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Nei nei, du må marineres i rødvin først tenker jeg 😋 Hikk..🥸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. januar 2023 #171 Del Skrevet 16. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Kjekt yrke? Han samarbeider med typen din Ja Franzén er på min side han 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. januar 2023 #172 Del Skrevet 16. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja Franzén er på min side han 😁 Anker-Franzén Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. januar 2023 #173 Del Skrevet 16. januar 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Hikk..🥸 Og så tror jeg du må røkes🌫🌫🌫🌫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. januar 2023 #174 Del Skrevet 16. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Anker-Franzén Ansjos-Franzén Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. januar 2023 #175 Del Skrevet 16. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Kjekt yrke? Han samarbeider med typen din Kjekt yrke men svært travelt. Men får jobbe litt spesialisert men enkelte områder der jeg er litt «eksperten» og det er superkjekt. Er egentlig veldig givende og jobber med flotte folk og har jobbet mange år ett sted nå, deilig, da kan man ting og er trygg i jobben😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. januar 2023 #176 Del Skrevet 16. januar 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Kjekt yrke men svært travelt. Men får jobbe litt spesialisert men enkelte områder der jeg er litt «eksperten» og det er superkjekt. Er egentlig veldig givende og jobber med flotte folk og har jobbet mange år ett sted nå, deilig, da kan man ting og er trygg i jobben😊 De er heldige som har deg i jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. januar 2023 #177 Del Skrevet 16. januar 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Kjekt yrke men svært travelt. Men får jobbe litt spesialisert men enkelte områder der jeg er litt «eksperten» og det er superkjekt. Er egentlig veldig givende og jobber med flotte folk og har jobbet mange år ett sted nå, deilig, da kan man ting og er trygg i jobben😊 FrøkenEksperten😃😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 16. januar 2023 #178 Del Skrevet 16. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (4 timer siden): Hææ? 😮 Fy flate 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 16. januar 2023 #179 Del Skrevet 16. januar 2023 Cid skrev (3 timer siden): Hvis det er kannibal film så nei takk Ja det er en kanibal film. Spiser hverandre og da overtar de styrkene til den de har spist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 16. januar 2023 #180 Del Skrevet 16. januar 2023 Entern skrev (2 timer siden): Jeg tør ikke spise hjernen din, plutselig er leiligheten min full av mummikopper og ananas 🤪🤪🤪🤪🤪 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå