Entern Skrevet 15. januar 2023 #81 Del Skrevet 15. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Når det kommer til 2D grafikk så er 90 tallet favoritten min Ja det var masse fin 2D grafikk 😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 15. januar 2023 #82 Del Skrevet 15. januar 2023 (endret) Rosakatt skrev (11 minutter siden): Løgn. Har aldri hørt om det spillet før. Strategi, krig? Nei har aldri spilt candy crush Er strategi/krig I spillet starter man i steinalderen og skal bygge seg opp gjennom forskjellige tidsaldre ved å bruke egne ressurser eller gå til krig mot andre byer for å stjele ressurser. Har spilt det i 7 år nå og er bare kommet til space age, er 3 tidsaldere til å komme gjennom Endret 15. januar 2023 av Agent smith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 15. januar 2023 #83 Del Skrevet 15. januar 2023 Agent smith skrev (24 minutter siden): Nei har aldri spilt candy crush Er strategi/krig I spillet starter man i steinalderen og skal bygge seg opp gjennom forskjellige tidsaldre ved å bruke egne ressurser eller gå til krig mot andre byer for å stjele ressurser. Har spilt det i 7 år nå og er bare kommet til space age, er 3 tidsaldere til å komme gjennom Oi det høres ut som et veldig stort spill, å det er på mobilen 😲 Morsomt, bra du har funnet noe du liker 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. januar 2023 #84 Del Skrevet 15. januar 2023 Agent smith skrev (På 13.1.2023 den 17.08): Det kan det vel være, har ikke hørt så mye på det men de snakker vel mest tull om forskjellige temaer, sånn som jeg hadde tenkt denne tråden å være også. Men er åpent for hvem som helst å kommentere, om du er @Rosakatt, @Svart Katt eller @Skogkatten spiller ingen rolle. Du kan skrive med nick eller som @Anonymburker Om du er laget av bomull, plast eller @Polly Ester spiller ingen rolle Folk med lange @tånegla og @StinkySocks er også velkommen Om du heter @MarianneE @Titania @Athena Catalina.eller @Embla Othea godtar vi deg som du er Også helt greit om du kjører @Ford3000 eller bare er en @Maskinfører Er kyllinger også vellommen? 🐣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. januar 2023 #85 Del Skrevet 15. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Er kyllinger også vellommen? 🐣 På middagsfatet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. januar 2023 #86 Del Skrevet 15. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): På middagsfatet Åå Da sniker jeg meg forsiktig ut igjen. Hade!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. januar 2023 #87 Del Skrevet 15. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden): Åå Da sniker jeg meg forsiktig ut igjen. Hade!! 🤤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. januar 2023 #88 Del Skrevet 15. januar 2023 Cid skrev (3 minutter siden): 🤤 🐕🦺🐕🦺🐕🦺🐕🦺🐕🦺 DE KOMMER OG TAR DEG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. januar 2023 #89 Del Skrevet 15. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (18 minutter siden): Åå Da sniker jeg meg forsiktig ut igjen. Hade!! Du kan gjemme deg hos meg ☺️ Jeg tar meg av @Cid😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jocelynn Skrevet 15. januar 2023 #90 Del Skrevet 15. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (19 minutter siden): Åå Da sniker jeg meg forsiktig ut igjen. Hade!! Øy! Kom til meg du, @Kvakkekyllingen! Her går ingen kyllinger hverken i airfyeren eller på matfatet! ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. januar 2023 #91 Del Skrevet 15. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (9 minutter siden): 🐕🦺🐕🦺🐕🦺🐕🦺🐕🦺 DE KOMMER OG TAR DEG Jepp der kom Noora🐕🦺 og alle søstrene hennes🐕🦺🐕🦺🐕🦺🐕🦺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. januar 2023 #92 Del Skrevet 15. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (22 minutter siden): Er kyllinger også vellommen? 🐣 Alltid 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. januar 2023 #93 Del Skrevet 15. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (16 minutter siden): 🐕🦺🐕🦺🐕🦺🐕🦺🐕🦺 DE KOMMER OG TAR DEG Entern skrev (7 minutter siden): Du kan gjemme deg hos meg ☺️ Jeg tar meg av @Cid😎 Entern skrev (6 minutter siden): Jepp der kom Noora🐕🦺 og alle søstrene hennes🐕🦺🐕🦺🐕🦺🐕🦺 Hjeeelp! 🏃♂️🚚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. januar 2023 #94 Del Skrevet 15. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Hjeeelp! 🏃♂️🚚 🚌🐕🦺🐕🦺🐕🦺🐕🦺🐕🦺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. januar 2023 #95 Del Skrevet 15. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): 🚌🐕🦺🐕🦺🐕🦺🐕🦺🐕🦺 🏃♂️🛫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. januar 2023 #96 Del Skrevet 15. januar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): 🏃♂️🛫 ✈️🐕🦺🐕🦺🐕🦺🐕🦺🐕🦺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. januar 2023 #97 Del Skrevet 15. januar 2023 🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🚀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. januar 2023 #98 Del Skrevet 15. januar 2023 Cid skrev (35 minutter siden): 🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🚀 🛸👹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. januar 2023 #99 Del Skrevet 15. januar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): 🛸👹 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. januar 2023 #100 Del Skrevet 15. januar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): 😲 😈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå