Entern Skrevet 19. januar 2023 #261 Del Skrevet 19. januar 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Er det halt i produksjonen? Kanskje han ikke er helt i form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 24. januar 2023 #262 Del Skrevet 24. januar 2023 Har de kino i Kina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 24. januar 2023 #263 Del Skrevet 24. januar 2023 Agent smith skrev (5 minutter siden): Har de kino i Kina? Det vil jeg tro, men tror mye blir sensurert og litt usikker på om de i det hele tatt får sett på filmer fra den grufulle vesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. januar 2023 #264 Del Skrevet 24. januar 2023 Agent smith skrev (26 minutter siden): Har de kino i Kina? Ford3000 skrev (20 minutter siden): Det vil jeg tro, men tror mye blir sensurert og litt usikker på om de i det hele tatt får sett på filmer fra den grufulle vesten. De ser nok en god del filmer herfra, var jo en periode for et par år siden det ble lagd masse filmer i samarbeid med Kina... Det mest totalt skam- og æreløse eksemplet er vel live versjonen av Mulan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 24. januar 2023 #265 Del Skrevet 24. januar 2023 Entern skrev (1 time siden): De ser nok en god del filmer herfra, var jo en periode for et par år siden det ble lagd masse filmer i samarbeid med Kina... Det mest totalt skam- og æreløse eksemplet er vel live versjonen av Mulan... Var ikke egentlig Mulan en krigerprinsesse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. januar 2023 #266 Del Skrevet 24. januar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Var ikke egentlig Mulan en krigerprinsesse? Noe sånn Hun stoppet en nomadeinvasjon ("hunnere" - sannsynligvis Hsiung-Nu eller en beslektet stamme) I live filmen er skurkene uighurer, og filmingen skjedde i samarbeid med ansatte i konsentrasjonsleire. Så jeg totalboikotter heretter Disney. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 24. januar 2023 #267 Del Skrevet 24. januar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Noe sånn Hun stoppet en nomadeinvasjon ("hunnere" - sannsynligvis Hsiung-Nu eller en beslektet stamme) I live filmen er skurkene uighurer, og filmingen skjedde i samarbeid med ansatte i konsentrasjonsleire. Så jeg totalboikotter heretter Disney. Oi, det er drøyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. januar 2023 #268 Del Skrevet 24. januar 2023 Agent smith skrev (2 minutter siden): Oi, det er drøyt Ja det er helt sjukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 24. januar 2023 #269 Del Skrevet 24. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja det er helt sjukt Har ikke sett den filmen jeg, bare den animerte versjonen av Mulan som kom for ca 20 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. januar 2023 #270 Del Skrevet 24. januar 2023 Agent smith skrev (7 minutter siden): Har ikke sett den filmen jeg, bare den animerte versjonen av Mulan som kom for ca 20 år siden Ikke sett noen av dem jeg faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. januar 2023 #271 Del Skrevet 24. januar 2023 Entern skrev (1 time siden): Ikke sett noen av dem jeg faktisk Første er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. januar 2023 #272 Del Skrevet 24. januar 2023 Cid skrev (5 timer siden): Første er bra Nå unngår jeg uansett Disney Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. januar 2023 #273 Del Skrevet 24. januar 2023 Entern skrev (21 minutter siden): Nå unngår jeg uansett Disney Dumt da du går glipp av mye bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. januar 2023 #274 Del Skrevet 24. januar 2023 Cid skrev (33 minutter siden): Dumt da du går glipp av mye bra Tviler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. januar 2023 #275 Del Skrevet 24. januar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Tviler Kan bekrefte at du gjør men det er ditt valg, finnes annet bra med som ikke er Disney Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. januar 2023 #276 Del Skrevet 24. januar 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Kan bekrefte at du gjør men det er ditt valg, finnes annet bra med som ikke er Disney Er veldig sikker på at jeg ikke går glipp av noe Men ja det finnes sikkert mye bra der ute Men gidder ikke strømme, lei serier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. januar 2023 #277 Del Skrevet 24. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Er veldig sikker på at jeg ikke går glipp av noe Men ja det finnes sikkert mye bra der ute Men gidder ikke strømme, lei serier Er mange gode filmer og serier men er nok ikke verdens undergang hehe 😛 Jeg ser bare serier framfor filmer, husker ikke sist film jeg så en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. januar 2023 #278 Del Skrevet 24. januar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Er mange gode filmer og serier men er nok ikke verdens undergang hehe 😛 Jeg ser bare serier framfor filmer, husker ikke sist film jeg så en gang Lages jo bare kjipe filmer for tiden, ikke noe å se på Serier er bedre men ingen som frister faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. januar 2023 #279 Del Skrevet 24. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Lages jo bare kjipe filmer for tiden, ikke noe å se på Serier er bedre men ingen som frister faktisk Jeg synes der er mange gode filmer, de eier såpass mange selskaper at mye av det som lages er Disney som Star Wars og Marvel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. januar 2023 #280 Del Skrevet 24. januar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg synes der er mange gode filmer, de eier såpass mange selskaper at mye av det som lages er Disney som Star Wars og Marvel Nettopp, ekstra god grunn til å ikke se de filmene Føkk Disney Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå