AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #1 Skrevet 13. januar 2023 Da jeg var 20 fikk jeg en flø flekk mitt I brystkassen, tenkte ikke så mye over det gikk på p piller og tenkte det er nok noe hormonelt som jeg reagerer på. Da jeg ble gravid med mitt første barn utvidede det seg og ble større mye større. spurte legen hva det var for noe. Tok en sjapp titt og sa at det var noe hormonelt og at pigmenteringen på kroppen forandre seg. 2 år siden sist og flø flekken har vokst og ser ut som en stor mørk kladd mitt I brystet. Noen som har det samme ? Har aldri fått svar på hva det er for noe. Anonymkode: 1f250...38a
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #2 Skrevet 13. januar 2023 *FØflekk *KJapp Anonymkode: bbe65...fa5
Ugresset Skrevet 13. januar 2023 #3 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): *FØflekk *KJapp Anonymkode: bbe65...fa5 *Unødvendig! Føflekker og pigmentflekker er ikke det samme. Hvis du har en føflekk som har forandret seg må du sjekke den raskt da det kan være en som bør fjernes. Ville uansett latt legen sett på det igjen siden du sier det har forandret seg, uansett om det er en føflekk eller pigmentflekk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå