AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #1 Skrevet 12. januar 2023 Hei! Jeg har nå vært syk siden søndag, og hatt feber hver dag siden mandag. Den går selvfølgelig bort når jeg tar Paracet, men den kommer alltid tilbake. Feberen har vært på mellom 37,7 og 39,6. det er de to siste dagene den har vært høyere. I tillegg hoster jeg, type slimhoste, men slimet har ikke særlig til farge. Er veldig stiv og støl i hele nakke og ryggpartiet, en sterk hodepine som gjør at jeg blir svimmel hver gang jeg hoster. Er i tillegg veldig slapp, orker knapt å stå mens jeg dusjer. jeg har veldig høy terskel for å dra til legen, ettersom jeg føler meg veldig til bry om jeg kommer innom for noe som ikke er seriøst. Men nå har jeg følt meg såppass dritt de siste dagene at jeg vurderer å ringe. Er dette grunnlag nok for å dra til legen? har testet meg for covid og den var negativ Anonymkode: 73998...c07
Mezzosoprena Skrevet 12. januar 2023 #2 Skrevet 12. januar 2023 Personlig hadde jeg ikke gått til legen med dette, dette høres veldig ut som en klassisk influensa som går over, selv om det kan ta ganske lang tid. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #3 Skrevet 12. januar 2023 Jeg ville sjekker om dette ikke er normalt for deg. Antagelig er det ingenting, en kjip influensa/covid/forkjølelse, men få sjekket crp. Anonymkode: ba537...f68
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #4 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville sjekker om dette ikke er normalt for deg. Antagelig er det ingenting, en kjip influensa/covid/forkjølelse, men få sjekket crp. Anonymkode: ba537...f68 Det er veldig unormalt for meg å bli så dårlig som jeg er nå, kan ikke huske å ha vært så dårlig i voksen alder, ikke når jeg hadde covid tidlig i fjor engang🤨 Det at dette er såpass unormalt for meg er egentlig eneste grunn til at jeg føler på litt bekymring, er så og si aldri syk🤨 Anonymkode: 73998...c07
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #5 Skrevet 12. januar 2023 Hvis det er unormalt for deg så ville jeg tatt en legesjekk. De kan måle crp for å se hvordan det ligger an… Jeg er ofte syk og får mye symptomer av ingenting, men jeg har opplevd en i familie som ikke ble tatt på seriøst når han hadde kraftige influensa symptomer, han ble alvorlig syk…. Kan hende du bare har en influensa/ kraftig forkjølelse, men greit å sjekke hvis det føles annerledes enn du er vant til Anonymkode: 110f2...04a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå