Gå til innhold

Date som var småfrekk

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Var på overnatting besøk hjemme hos daten, vi har møttes på nettet for ca 5 måneder siden. Kom langveisfra, ca 6 timer busstur.

Jeg spør han om framtidsplaner og da spør jeg om han ser for seg å bo der han bor nå i framtida, og da sier han rett ut :det vet han ikke enda for henne han finner som partner kanskje ikke vil bo der.  

Jeg ble veldig såret og lei meg for dette. Hva hadde dere tenkt om denne fyren? 

Anonymkode: 619f1...a71

Hvorfor ble du såret? Hva er det du mener er frekt?

Anonymkode: c38e4...180

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor ble du såret? Hva er det du mener er frekt?

Det var jo veldig uforskammet, når jeg tross alt hadde reist langt. Han skrev masse hjerter i sms lenge før vi hadde truffet hverandre. Hadde til å med klina... Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det var jo veldig uforskammet, når jeg tross alt hadde reist langt. Han skrev masse hjerter i sms lenge før vi hadde truffet hverandre. Hadde til å med klina... Ts

Du er hårsår og nærtagende. 

Anonymkode: 9ff8c...54d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Øhhh....så da mener du at du har "krav" på å bli innlemmet i hans framtidsplaner? Hvor gammel er du egentlig? Dette her høres jo helt fjernt ut.   

Anonymkode: caef0...c2f

• Nyttig 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg blir helt målløs av folk som må tolke alt i verste mening.

Dere har møtes en gang og du mener han skal svare at han vil bo der du vil bo? 

Skrevet

Det er jo ikke nødvendigvis deg som blir den fremtidige. Men kanskje du føler det slik? Da er dere ikke helt på samme plan.. ennå hvertfall..

Skrevet

Men hvis han hadde sagt «det spørs om DU har lyst til å bo her» så hadde det jo vært pushy og creepy så det holder, og du hadde syntes han gikk alt for fort frem. Han vil vel ikke skremme deg bort heller.
Så hva hadde vært et riktig svar? 

Jeg tenker han like så greit kan ha hintet til at «henne» kan være deg, hvis/når dere etterhvert kommer dit i forholdet. Men dere er ikke på et stadie enda at han kan si det, selv om han tenker det.. 

Anonymkode: eadb7...40b

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du overreagerer voldsomt. Dere har kun kjent hverandre i 5 mnd og bor langt unna hverandre, så antar at dere ikke har møttes mange ganger. Så han kan selvfølgelig ikke vite om du er hans fremtidige kone enda. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så siden du hadde tatt buss, så burde han kunne flytte for deg?

Er du villig til å flytte for han?

For det er vel egentlig du som var frekk. Som mener han bor på feil sted. I forhold til deg.

Anonymkode: bd70c...605

• Liker 1
Skrevet

Det er tolkningen din som er problemet her. Ikke det han sa.

Anonymkode: 3c432...c0f

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Høres ut som en skikkelig grei fyr som er villig til å flytte på seg for dama si! 😁

Anonymkode: 235bf...b30

Ja

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

HUN han møter - det kan jo like gjerne være deg, men selvfølgelig har han ikke bestemt seg for dette enda. 

Men du, vær så snill å ikke fortsett med denne mannen, for hans skyld 🙂 

Skrevet
Teatrica skrev (1 time siden):

HUN han møter - det kan jo like gjerne være deg, men selvfølgelig har han ikke bestemt seg for dette enda. 

Men du, vær så snill å ikke fortsett med denne mannen, for hans skyld 🙂 

Skal jo sies at vi var vel det vi kan kalle kjærester, med besøk hos moren hans. Hadde klina til og med... Ts

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal jo sies at vi var vel det vi kan kalle kjærester, med besøk hos moren hans. Hadde klina til og med... Ts

Wow, til og med klina 😆 Da er dere så godt som gift.

Skrevet

….men hvordan var dette frekt? 

Såvidt jeg skjønner det har dere truffet først nå? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Wow, klina og greier - dét betyr ikke at han ser en fremtid sammen med deg. 

MEN - som jeg forsøker å si: Han kan like gjerne mene at det er DEG han ikke er sikker på om har lyst til å bo der! Hvorfor kan du ikke respondere på denne påstanden, i stedet for å bare bestemme deg for at han er så frekk (noe han ikke er selv om det ikke er deg han mener)...

Skrevet

Hvis jeg noen gang skal undervise i kommunikasjon, så skal jeg ta med denne tråden, som et skoleeksempel på hvor galt det kan gå, med hensyn til hvordan mottaker tolker et utsagn.

Anonymkode: 8d396...522

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...