Gå til innhold

Hva vil han?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror nok du bare kan glemme han. Har hatt noen matcher på Tinder som jeg har hatt god kjemi med på tekst, og stadig lovnader om å møtes. Men det skjedde ikke. 
Ene gangen sa jeg at om han ikke ville møte meg, så orket jeg ikke drive å chatte heller. Da klarte vi endelig å få til et møte, men så var det tilbake til lovnader om å møtes, og da bare kuttet jeg ut. 

Er han interessert så får han til å møtes.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan være han er litt forsiktig av seg også, jeg skal ikke dømme han nord og ned helt enda. Han har bare vært veldig hyggelig, og kun sakt fine ting til meg. Jeg er også veldig utålmodig av meg.

Anonymkode: bb0e9...ce7

Sjenert, angst, introvert, dårlig selvtillit, bla bla bla.... Nei, uinteressert

Anonymkode: 40583...bab

Skrevet

Hvordan vet du at han er singel? 

Anonymkode: ae038...aa0

• Nyttig 1
Skrevet

Høres ut som en fyr jeg snakket med. Veldig introvert, og har aldri tid til å møtes.😅hvor i landet er dette?

Anonymkode: 15f87...ac4

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som en mann jeg har snakket med også. Tekstet daglig i over en måned, men han er frem og tilbake om å møtes hele tiden. 😂  Hjelper lite å si at man er interessert når det aldri skjer et fysisk møte. 

Anonymkode: c26b8...5cc

• Liker 1
Skrevet

Han skrev faktisk i går at han veldig gjerne ønsket at vi skulle gå tur, og at jeg bare måtte si i fra når jeg ville 🤷🏼‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Han skrev faktisk i går at han veldig gjerne ønsket at vi skulle gå tur, og at jeg bare måtte si i fra når jeg ville 🤷🏼‍♀️

Men har dere gjort det? 😂

Anonymkode: 2fd76...eaf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.1.2023 den 20.17):

Har pratet i en måned med en fyr, først på Tinder også snap, vi har daglig kontakt. Vi har også møttes i 5 minutt en gang før jul. Har fått inntrykk av at han er keen, og vil treffes, men foreløpig har vi ikke fått til dette. Han er flink til å skrive fine ting, men det virker som at han gruer seg/nøler når vi virkelig skal treffes. Begynner å bli litt utålmodig, har ikke lyst til å være en brevvenn heller 🙈 vet han er singel… 

Du tar initiativ til feks kaffe på cafe tirsdag kl ....... Finn en annen dag hvis han ikke kan. Så hvis han avlyser, og ikke kommer med annet forslag,  så stopper du med å skrive.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja, da sier du dag og klokken hvor dere skal møtes. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men har dere gjort det? 😂

Anonymkode: 2fd76...eaf

Skal i morgen :)

Skrevet

Det var godt mannen min ikke droppet å vente på meg. Det tok 4 måneder fra vi begynte å prate sammen frem til vi møtte hverandre. Men fra da av hang vi sammen, full klaff! 

Anonymkode: 1a21d...050

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det var godt mannen min ikke droppet å vente på meg. Det tok 4 måneder fra vi begynte å prate sammen frem til vi møtte hverandre. Men fra da av hang vi sammen, full klaff! 

Anonymkode: 1a21d...050

Koselig 🥰

Skrevet
On 1/14/2023 at 5:22 PM, AnonymBruker said:

Skal i morgen :)

Hvordan gikk turen deres, TS? 🙂 

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hvordan gikk turen deres, TS? 🙂 

Den gikk veldig fint :) hyggelig fyr, men syns han er litt lav kanskje! 1,75.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...