charlotte0 Skrevet 12. januar 2023 #1 Del Skrevet 12. januar 2023 Elsker true crime, og nĂ„ trenger jeg en ny podcast Ă„ hĂžre pĂ„ om morgenen pĂ„ vei til jobb! Har dere noen anbefalinger? Hva er deres favoritter? 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Willat Skrevet 12. januar 2023 #2 Del Skrevet 12. januar 2023 KjĂžp Youtube Premium sĂ„ du kan hĂžre pĂ„ Kendall Rae reklamefritt. Hun er fliiiiink! 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
charlotte0 Skrevet 12. januar 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 12. januar 2023 Willat skrev (9 minutter siden): KjĂžp Youtube Premium sĂ„ du kan hĂžre pĂ„ Kendall Rae reklamefritt. Hun er fliiiiink! Ja jeg har sansen for henne! đ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
SelmaV Skrevet 13. januar 2023 #4 Del Skrevet 13. januar 2023 Casefile True Crime My Favorite Murder Last Podcast on The Left Moms and Murder Criminal Crime Junkie True Crime Garage Alle er litt forskjellige format, noen veldig inngĂ„ende og detaljerte og seriĂžse, mens andre er med mye humor. 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
shab Skrevet 13. januar 2023 #5 Del Skrevet 13. januar 2023 Virkelig grusomt. Den liker jeg. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
moroklompen Skrevet 13. januar 2023 #6 Del Skrevet 13. januar 2023 10 to life (YouTube) er fantastisk, vet ikke om hun har podcast men kan absolutt anbefales. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Liebe Skrevet 13. januar 2023 #7 Del Skrevet 13. januar 2023 Serial fra this American life S-Town Criminal    2 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
lillelily Skrevet 6. mars 2023 #8 Del Skrevet 6. mars 2023 RĂ€ttergongspodden og Svenske mordhistorier! đ 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Milla29 Skrevet 14. mars 2023 #9 Del Skrevet 14. mars 2023 moroklompen skrev (PĂ„ 13.1.2023 den 22.46): 10 to life (YouTube) er fantastisk, vet ikke om hun har podcast men kan absolutt anbefales. Det har hun, det er vel egentlig YouTube episodene som legges inn som podcaster, funker veldig bra. Ellers hĂžrer jeg MYE pĂ„ TC podcaster, og har fĂ„tt noen favoritter opp gjennom Ă„rene. De jeg syns er best er: The Prosecutors Podcast True Crime Garage Going West Big Mad True Crime Sword and Scale Invilsible Choir Misdeeds Crime Weekly Alle disse er en sak pr episode (eller en sak fordelt over 2-flere epiosder alt etter som omfanget) Det er noen skikkelig gode serie-baserte podcaster ogsĂ„, hvor det gĂ„s mer dypt inn i hver sak over flere episoder/en sesong, og ogsĂ„ hvor podcasteren driver undersĂžkende journalistikk, det er saker som har blitt mer eller mindre lĂžst pĂ„ den mĂ„ten. Favorittene mine her er: Cold Up and Vanished True Crime Bullsh** Bone Valley To Live and Die in LA Your own backyard Proof The Piketon Massacre Murdaugh Murder Podcast In the red clay Bear Brook 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
GnĂ„ Skrevet 14. mars 2023 #10 Del Skrevet 14. mars 2023 Something was wrong 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Bacon2015 Skrevet 17. mars 2023 #11 Del Skrevet 17. mars 2023 Small town murder Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Linnea27 Skrevet 17. mars 2023 #12 Del Skrevet 17. mars 2023 True Crime Bullsh** Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
charlotte0 Skrevet 25. mars 2023 Forfatter #13 Del Skrevet 25. mars 2023 Tusen takk for mange gode tips!đđ„° Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
RedRobbin Skrevet 25. mars 2023 #14 Del Skrevet 25. mars 2023 Liebe skrev (PĂ„ 13.1.2023 den 22.49): Serial fra this American life S-Town Criminal    S-town er fantastisk! 2 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
shab Skrevet 26. mars 2023 #15 Del Skrevet 26. mars 2023 SCANDINAVIN STAR !!!!! MS Estonia Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
K.B. Skrevet 27. mars 2023 #16 Del Skrevet 27. mars 2023 True crime Bullshit var bra, de siste sesongene er dessverre en skikkelig nedtur, men har du ikke fĂ„tt det med deg, start med fĂžrste episode, starten er knall bra og Israel Keyes var en skikkelig syk fyr! Min favoritt podcast har dessverre gĂ„tt over til Patreon, sĂ„ nye episoder mĂ„ du betale for, men du finner masse Murder was the case episoder pĂ„ Spotify eller Stitcher, Lee Mellor gĂ„r i dybden pĂ„ en helt annen mĂ„te en jeg har hĂžrt i andre podcaster. Ă hĂžre standard storyen om seriemorder X er ganske kjedelig, Murder was the case gĂ„r i ikke i den fella. Real crime profile er ogsĂ„ ganske bra. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ