GĂ„ til innhold

True crime podcast. Tips? đŸ€©

charlotte0

Anbefalte innlegg

Elsker true crime, og nÄ trenger jeg en ny podcast Ä hÞre pÄ om morgenen pÄ vei til jobb! 
Har dere noen anbefalinger? Hva er deres favoritter? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

KjÞp Youtube Premium sÄ du kan hÞre pÄ Kendall Rae reklamefritt. Hun er fliiiiink!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Willat skrev (9 minutter siden):

KjÞp Youtube Premium sÄ du kan hÞre pÄ Kendall Rae reklamefritt. Hun er fliiiiink!

Ja jeg har sansen for henne! 😍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Casefile True Crime

My Favorite Murder

Last Podcast on The Left

Moms and Murder

Criminal

Crime Junkie

True Crime Garage

Alle er litt forskjellige format, noen veldig inngÄende og detaljerte og seriÞse, mens andre er med mye humor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

10 to life (YouTube) er fantastisk, vet ikke om hun har podcast men kan absolutt anbefales.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

• 1 mĂ„ned senere...
  • 2 uker senere...
moroklompen skrev (PĂ„ 13.1.2023 den 22.46):

10 to life (YouTube) er fantastisk, vet ikke om hun har podcast men kan absolutt anbefales.

Det har hun, det er vel egentlig YouTube episodene som legges inn som podcaster, funker veldig bra.

Ellers hÞrer jeg MYE pÄ TC podcaster, og har fÄtt noen favoritter opp gjennom Ärene. De jeg syns er best er:

The Prosecutors Podcast

True Crime Garage

Going West

Big Mad True Crime

Sword and Scale

Invilsible Choir

Misdeeds

Crime Weekly

Alle disse er en sak pr episode (eller en sak fordelt over 2-flere epiosder alt etter som omfanget)

Det er noen skikkelig gode serie-baserte podcaster ogsÄ, hvor det gÄs mer dypt inn i hver sak over flere episoder/en sesong, og ogsÄ hvor podcasteren driver undersÞkende journalistikk, det er saker som har blitt mer eller mindre lÞst pÄ den mÄten. Favorittene mine her er:

Cold

Up and Vanished

True Crime Bullsh**

Bone Valley

To Live and Die in LA

Your own backyard

Proof

The Piketon Massacre

Murdaugh Murder Podcast

In the red clay

Bear Brook

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Liebe skrev (PĂ„ 13.1.2023 den 22.49):

Serial fra this American life

S-Town

Criminal 

S-town er fantastisk!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

True crime Bullshit var bra, de siste sesongene er dessverre en skikkelig nedtur, men har du ikke fÄtt det med deg, start med fÞrste episode, starten er knall bra og Israel Keyes var en skikkelig syk fyr!
Min favoritt podcast har dessverre gĂ„tt over til Patreon, sĂ„ nye episoder mĂ„ du betale for, men du finner masse Murder was the case episoder pĂ„ Spotify eller Stitcher, Lee Mellor gĂ„r i dybden pĂ„ en helt annen mĂ„te en jeg har hĂžrt i andre podcaster. Å hĂžre standard storyen om seriemorder X er ganske kjedelig, Murder was the case gĂ„r i ikke i den fella.
Real crime profile er ogsÄ ganske bra.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...