Gå til innhold

Han texter meg ALLITD tilbake

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og hvis det ikke er grunnen, kan det være at han liker meg?

Anonymkode: a07c0...56d

Ja. Det er det som er det merkelige. Han liker deg nok:)

Endret av MortenMunkholm
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm. Han skriver tilbake? 

Jeg skal gå inn i Sherlock kostymet mitt og løse dette for deg 😉

Løste det! Han liker deg faktisk 😁

• Nyttig 1
Skrevet
DeLorean skrev (1 time siden):

Jiippiii! 

Skrevet
1 hour ago, DeLorean said:

Apapap! Her er det noe mystisk. Så enkelt kan det ikke være. Han spiller på motsatt psykologi. Han liker henne overhodet ikke og prøver å skremme henne vekk ved å spille needy!    Ha! Løste det!! 

Anonymkode: 92d3a...c07

Skrevet

Men sånn seriøst, hadde han ikke likt meg hadde han vel bare droppet å svare? Eller iallfall droppet å fortsette samtalen? Vi kan skravle fram og tilbake i timesvis. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men sånn seriøst, hadde han ikke likt meg hadde han vel bare droppet å svare? Eller iallfall droppet å fortsette samtalen? Vi kan skravle fram og tilbake i timesvis. 

Jeg skrev frem og tilbake med ei. Tusentalls meldinger, over flere år, men jeg sitter nå fremdeles her som singel.  Hvorfor er det noen år til han eventuelt kan flytte? 

Anonymkode: f8173...3c8

Skrevet

Jeg skrev frem og tilbake med ei. Tusentalls meldinger, over flere år, men jeg sitter nå fremdeles her som singel.  Hvorfor er det noen år til han eventuelt kan flytte? 

Fordi han akkurat har begynt i ny jobb der han er nå, men den er mest sannsynlig midlertidig. Det er ikke avgjort ennå om avdelingen hans skal legges ned. Blir den lagt ned, kan han flyttes hit hvis han vil. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han har ikke sagt at det er på grunn av meg, men fordi det er bedre jobbmuligheter her på østlandet. 

Fordi han akkurat har begynt i ny jobb der han er nå, men den er mest sannsynlig midlertidig. Det er ikke avgjort ennå om avdelingen hans skal legges ned. Blir den lagt ned, kan han flyttes hit hvis han vil. 

Denne mannen flytter med andre ord ikke på seg, så lenge han har jobb der han bor nå, noe som kanskje kan bli for alltid. Å ha en chatvenninne, som han møter en gang i måneden, kan være akkurat det behovet han har. Er det ok for deg, så kjør på. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Denne mannen flytter med andre ord ikke på seg, så lenge han har jobb der han bor nå, noe som kanskje kan bli for alltid. Å ha en chatvenninne, som han møter en gang i måneden, kan være akkurat det behovet han har. Er det ok for deg, så kjør på. 

Det er vel kanskje fornuftig av han å ikke kaste hele karrieren på båten, og i et ubesluttsomt øyeblikk flytte til en annen kant av Norge uten å engang kjenne meg. Jeg tror jeg hadde fått litt panikk selv om han hadde gjort det. Men han kommer kanskje hit etterhvert hvis avdelingen hans forsvinner og DA kan vi bli bedre kjent.
Poenget med hi var å høre med dere om mine antagelser kunne være rett - han liker meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Poenget med hi var å høre med dere om mine antagelser kunne være rett - han liker meg. 

Selvsagt liker han deg. Poenget mitt er at du ikke bør bli hengende i dette, hvis du ikke er fornøyd med forholdet slik det er. Du kan ikke basere det på noe du ser for deg i framtiden, hvis, om, at, og men.

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Selvsagt liker han deg. Poenget mitt er at du ikke bør bli hengende i dette, hvis du ikke er fornøyd med forholdet slik det er. Du kan ikke basere det på noe du ser for deg i framtiden, hvis, om, at, og men.

Nei, det er jeg helt enig i. Men noen spurte om han var villig til å flytte på seg, og jeg svarte på det. For min del, hvis jeg skal begynne å se framover, er jeg mer enn nok fornøyd med å eventuelt være særboere, og det tror jeg han er happy med og. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...