AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #21 Del Skrevet 26. januar 2023 Oj her var det kommet mange tips! 😄 tusen takk! Da skal det nok bli en ordning Anonymkode: 3d384...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #22 Del Skrevet 26. januar 2023 Jeg har selv ergobaby omni 360, ergobaby embrace og caboo close. Av disse fikk var caboo close definitivt best for meg, spesielt da baby var liten. Ergobaby omni fikk jeg bare vondt i ryggen av, men tenker å prøve den igjen til å bære på rygg. Ergobaby embrace var også ganske ok, men syns igrunn caboo close var lettere å ta av og på, samt mer behagelig. Ville prøvd meg fram i en butikk! Ellers kan jeg anbefale å kjøpe brukt, det er mye billigere! Anonymkode: 47baa...07c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #23 Del Skrevet 26. januar 2023 Bruker artipoppe til min på nesten 10 mnd, har brunt siden han var 3 mnd. Kan bære i timesvis uten å få vondt, og jeg har egentlig litt problemer med ryggen. De er dyre, så anbefaler Finn. Du får heldigvis mye igjen når du selger videre (om du tar vare på den). Også er de soleklart de fineste selene! Anonymkode: 875e7...60a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #24 Del Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bruker artipoppe til min på nesten 10 mnd, har brunt siden han var 3 mnd. Kan bære i timesvis uten å få vondt, og jeg har egentlig litt problemer med ryggen. De er dyre, så anbefaler Finn. Du får heldigvis mye igjen når du selger videre (om du tar vare på den). Også er de soleklart de fineste selene! Anonymkode: 875e7...60a Har brukt, skulle det stå! Anonymkode: 875e7...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #25 Del Skrevet 30. januar 2023 Jeg har prøvd "alle". Ergobaby sitt bæresjal de første månedene. Når det kommer til bæresele er det bare Artipoppe som fungerte her. Anonymkode: 2c884...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #26 Del Skrevet 8. februar 2023 Jeg elsker artipoppe. Vi har faktisk to, en hver 😅 gode og bære i og flotte å se på. Har akkurat bestilt artipoppe toddler og håper den er like bra. Har rabattkode på 50€ av jeg kan dele, men sender bare på privat melding da jeg bare har 12 å dele ut 😊 gi beskjed om noen vil ha koden! Anonymkode: 341a0...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreaE Skrevet 30. april 2024 #27 Del Skrevet 30. april 2024 On 1/13/2023 at 9:41 AM, AnonymBruker said: IKKE kjøp Stokke sin iallefall. Anonymkode: a779d...e53 Hvorfor ikke? Jeg har selv vurdert Stokke Limas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 30. april 2024 #28 Del Skrevet 30. april 2024 Tula Free to grow og LennyLamb Lennyupgrade er veldig gode seler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå