AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #21 Skrevet 12. januar 2023 Du får alliere deg med en kamerat som er skikkelig utadvendt og hyggelig, og så blir dere kjent med damene sammen. En annen ting er at du kanskje presenterer deg mer som "koseklump" enn det du i realiteten er, og kanskje det merkes at du er veldig opptatt av muskler og kropp, det kan virke negativt på en del damer. Det er også stor forskjell på ikke å se noen i øynene i det hele tatt, og det å stirre på noen, du må finne mellomtingen som ikke gjør damer ukomfortable. Skal ikke kritisere skrivingen din, men du kan med fordel øve på hvordan du formulerer deg. Anonymkode: 76af4...276 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #22 Skrevet 12. januar 2023 Du har bare ikke truffet den/de rette... Alle har ikke samme smak. Man kan ikke forvente å ha draget på alle. Jeg synes du høres tøff ut og hvis du er en positiv type i tillegg så er du sikkert et "catch" for en del damer. Jeg er helt motsatt av deg utseendemessig. Slank og får høre at jeg ser "snill" ut. (er det og) Kan oppleves som et handicap av og til det og. Opplever at enkelte ønsker seg noe barskere. Men ikke alle.... 😉 Sånn er det bare. Tror kanskje du får passe på å møte folk med et stort smil i stedet for lite. Vise litt humor og omsorg. Men ikke overspill det. Det kan virke mot sin hensikt til slutt. Datingapper fungerer best for de fotogene, og fungerer vel også best for de som vil ha kjappe ONS og korte eventyr. Vær bevisst på hva slags bilder du legger ut. 1) Få hjelp til å ta bilder. Ikke legg ut dårlige bilder du tilfeldigvis har på telefonen 2) Sørg for at bildene får deg til å se hyggelig ut. Førsteinntrykket bærer deg langt. 3) Sørg for at bildene fremstiller deg som den personen du faktisk er og med de interessene du faktisk har. Så må du tåle at noen liker det ene og noen liker det andre. Du er på jakt etter en som liker deg eller? Selv om du bare er ute etter ONS, så fungerer det ikke dersom du fremstår helt anderledes i IRL enn på Tinder. Da blir folk skeptiske. Hvis du er ute etter langvarige forhold, er dette bare enda viktigere. Anonymkode: 00050...56b 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #23 Skrevet 12. januar 2023 Etter så mange avslag, kan det hende du virker desperat og selvsentrert, det er sjelden en god kombo. Anonymkode: 04110...b05
Darc Skrevet 12. januar 2023 Forfatter #24 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du får alliere deg med en kamerat som er skikkelig utadvendt og hyggelig, og så blir dere kjent med damene sammen. En annen ting er at du kanskje presenterer deg mer som "koseklump" enn det du i realiteten er, og kanskje det merkes at du er veldig opptatt av muskler og kropp, det kan virke negativt på en del damer. Det er også stor forskjell på ikke å se noen i øynene i det hele tatt, og det å stirre på noen, du må finne mellomtingen som ikke gjør damer ukomfortable. Skal ikke kritisere skrivingen din, men du kan med fordel øve på hvordan du formulerer deg. Anonymkode: 76af4...276 Jeg er jo ikke etnisk norsk
Darc Skrevet 12. januar 2023 Forfatter #25 Skrevet 12. januar 2023 Takk for hyggelige tilbake meldinger. fikk en del å tenke på
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #26 Skrevet 12. januar 2023 Men hva slags dame ønsker du deg da? Hvis du alltid går etter de 10 % fineste damene som kan velge og vrake blant menn som både er kjekke, sjarmerende OG har en høy utdannelse/prestisjejobb, så er det jo ikke så rart om du ikke får napp. Gå etter de søte gjennomsnittkvinnene, de har ofte en varmere og mer empatisk personlighet også 😊 Men jeg lurer på om damene får turn off hvis du, som du sier, "har holdt ut med mye smerte" for den kroppen du har. De færreste kvinner liker anabole steroider, kroppsbyggere og menn som MÅ trene 2 timer hver dag og bruke halve lønna på proteinpulver og kylling. Anonymkode: 8c2a3...441
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #27 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hva slags dame ønsker du deg da? Hvis du alltid går etter de 10 % fineste damene som kan velge og vrake blant menn som både er kjekke, sjarmerende OG har en høy utdannelse/prestisjejobb, så er det jo ikke så rart om du ikke får napp. Gå etter de søte gjennomsnittkvinnene, de har ofte en varmere og mer empatisk personlighet også 😊 Men jeg lurer på om damene får turn off hvis du, som du sier, "har holdt ut med mye smerte" for den kroppen du har. De færreste kvinner liker anabole steroider, kroppsbyggere og menn som MÅ trene 2 timer hver dag og bruke halve lønna på proteinpulver og kylling. Anonymkode: 8c2a3...441 ... Da bør du i så fall bevege deg mer ut i bygde-Norge, hvor "harry" er et positivt begrep og hvor et godt betalt yrke har mye mindre å si for å klare å kjøpe seg en god bolig (altså, om du har et yrke hvor du tjener dårlig så vil ikke kvinner i de største byene trekkes mot deg, da du neppe vil klare å bære din halvdel (+) økonomisk i fht å kunne kjøpe en god bolig sammen). Anonymkode: 8c2a3...441
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #28 Skrevet 12. januar 2023 Enig med en som skrev at TS går sikkert etter instamodeller. Du går sikkert etter instamodeller i Norge, mens i utlandet er du mer åpen og går etter vanlige/gjennomsnittlige kvinner og derfor får mer oppmerksomhet Anonymkode: 2c922...318
Darc Skrevet 12. januar 2023 Forfatter #29 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Enig med en som skrev at TS går sikkert etter instamodeller. Du går sikkert etter instamodeller i Norge, mens i utlandet er du mer åpen og går etter vanlige/gjennomsnittlige kvinner og derfor får mer oppmerksomhet Anonymkode: 2c922...318 Nei det stemmer rett og slett ikke. Insta modeler er ikke noe for meg
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #30 Skrevet 12. januar 2023 Du har nok for mange orddelingsfeil i det skriftlige språket ditt. Anonymkode: 00b79...b3b
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #31 Skrevet 12. januar 2023 Hvor kommer du fra? Anonymkode: 8956a...e4a
Darc Skrevet 12. januar 2023 Forfatter #32 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du har nok for mange orddelingsfeil i det skriftlige språket ditt. Anonymkode: 00b79...b3b Ja det vet jeg. Jeg har null feil i mitt morsmål 🌹
Darc Skrevet 12. januar 2023 Forfatter #33 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor kommer du fra? Anonymkode: 8956a...e4a Middelhavs området
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #34 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du har nok for mange orddelingsfeil i det skriftlige språket ditt. Anonymkode: 00b79...b3b Kan du gi et eksempel på en slik feil? Hvis du vet hva du snakker om da. Anonymkode: 6e93d...d14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå