Gå til innhold

Er Bergans verdt prisen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig glad i Bergans, og syns plaggene er verdt hver eneste krone. Syns egentlig ikke det er spesielt dyrt heller. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes ikke bergans er spesielt dyrt ihht til kvaliteten og servicen dem gir.
Men, jeg gikk bort fra Bergans og over til Norrøna for noen år siden, ene og alene fordi jeg mener dem lager enda høyere kvalitet. noe som er svært viktig mtp isklatring, fjell klatring (big wall), samt lengere turer på vidder på både høst og vinterstid.
Så jeg mener at skal du legge pengene en plass, så legg dem i Norrøna.
#min mening :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjuva skrev (På 13.1.2023 den 10.23):

Syntes ikke bergans er spesielt dyrt ihht til kvaliteten og servicen dem gir.
Men, jeg gikk bort fra Bergans og over til Norrøna for noen år siden, ene og alene fordi jeg mener dem lager enda høyere kvalitet. noe som er svært viktig mtp isklatring, fjell klatring (big wall), samt lengere turer på vidder på både høst og vinterstid.
Så jeg mener at skal du legge pengene en plass, så legg dem i Norrøna.
#min mening :) 

De har bare håpløse passformer for oss som ikke har modellokropper. Bergans har forstått at mange har litt rumpe, lår og pupper 😅

Anonymkode: 07f53...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

De har bare håpløse passformer for oss som ikke har modellokropper. Bergans har forstått at mange har litt rumpe, lår og pupper 😅

Anonymkode: 07f53...d14

Jeg har definitivt ikke modellkropp 🙊, men null problem med å finne norrøn som passer. 

Jeg har både rumpe, litt pupper og lår 🙊

Anonymkode: f4a5d...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva, tenker jeg. Jeg selv har Bergans skibukse og skijakke, de har jeg hatt brukt og 10+ år, så de er definitivt verdt den prisen jeg betalte for de. Samtidig så synes jeg ikke det er verdt det å kjøpe Bergans til mine barn, som vokser ut av klærne etter en sesong, og når Bergans får rift på knærne like lett som bukse fra Stormberg eller Kappahl (Kaxs), som er mye billigere. Men brukt Bergans til barna, det kjøper jeg, og det bruker vi, og som sagt, synes ikke de er noe bedre eller dårligere enn andre merker, som er billigere. 

Anonymkode: 56289...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...