Gå til innhold

Øyet «poppet» under maxløft. Hjelp!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså - når jeg tok et tungt løft i går poppet det på det ene øyet. Det var skikkelig ekkelt. Følte det liksom poppet litt ut. Tenkte kanskje det var et sprengt blodkar, men øyet er ikke rødt slik jeg ser andre beskriver sprengt blodkar. Det er et blodkar på øyet som er ørlite tykkere en de andre. Kan det være sprengt blodkar? I dag er det ikke vondt, men det  «pulserer» litt innimellom. Noen som har peil eller erfaring? Blir litt engstelig for å trene tungt etter dette. Ekkel følelse 😂😅🥹

Anonymkode: bc942...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Altså - når jeg tok et tungt løft i går poppet det på det ene øyet. Det var skikkelig ekkelt. Følte det liksom poppet litt ut. Tenkte kanskje det var et sprengt blodkar, men øyet er ikke rødt slik jeg ser andre beskriver sprengt blodkar. Det er et blodkar på øyet som er ørlite tykkere en de andre. Kan det være sprengt blodkar? I dag er det ikke vondt, men det  «pulserer» litt innimellom. Noen som har peil eller erfaring? Blir litt engstelig for å trene tungt etter dette. Ekkel følelse 😂😅🥹

Anonymkode: bc942...aaf

Jeg opplever dette når jeg har tette bihuler og skal utligne trykket i øret. Da presses øyet ut og det slipper ut luft i kroken mot nesen. Gjør litt vondt og er ubehagelig ja 😊 Ikke farlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...