AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #1 Del Skrevet 10. januar 2023 Hva spiser du som er mettende og kalorifattig til de ulike måltidene? Gjerne nøyaktig hva måltidet består av. Anonymkode: 6247e...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #2 Del Skrevet 10. januar 2023 Proteiner! Anonymkode: 702e2...083 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #3 Del Skrevet 10. januar 2023 Epler. Anonymkode: e98df...ef8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 10. januar 2023 #4 Del Skrevet 10. januar 2023 Jeg lager ofte en grønn salat med nok proteiner i form av ost, bønner, og/eller egg. Dressing kan lages med base av cottage cheese eller naturell yoghurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #5 Del Skrevet 10. januar 2023 Egg, kyllingbryst, magert svinekjøtt, viltkjøtt Anonymkode: b591c...c9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 10. januar 2023 #6 Del Skrevet 10. januar 2023 Sjekk ut denne: topp 10 mettende matvarer, sett ifht kaloriinnhold, samt generelle tips til mettende mat https://www.instagram.com/p/Cl-8szRMGTr/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #7 Del Skrevet 10. januar 2023 frokost et par knekkebrød eller et rundstykke m/ pålegg som skivet kylling, roast beef og kokt skinke, og grønnsaker + en frukt, stort sett et eple. har enten litt majones eller litt smør på knekkebrødet/rundstykket da jeg synes det blir for tørt uten omelett laget på to egg m/ sopp, løk og paprika eggerøre laget på to egg med masse oppkuttede grønnsaker lunsj nesten utelukkende hjemmelagede supper og gryter som jeg lager i større kvanta og posjonerer ut i passende porsjoner mtp. kaloriinnhold. eksempler er blomkålsuppe, tomatsuppe, linsegryte, grønnsakssuppe, meksikansk gryte middag laks, grønnsaker og rømme salat med en eller annen form for protein, ofte kylling, fisk eller tacokjøttdeig, og fett, fks. rømme, pesto eller olivenolje pasta m/ hjemmelagede kjøttboller og tomatsaus (ikke direkte lavkalori mat i utgangspunktet, så her må jeg passe litt på mengde, spesielt mtp. pastaen) samme som lunsj, men noe større porsjoner Anonymkode: 9f2f3...70d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #8 Del Skrevet 10. januar 2023 https://www.google.com/search?q=lowcal+foods+that+promote+satiety&sxsrf=ALiCzsYO7rBvS-FdcZxAblpb6cnJVPypfw%3A1663008530429&source=hp&ei=En8fY8C5F828xc8PwO6CyAM&iflsig=AJiK0e8AAAAAYx-NIqaUzENVAe4U-ju1f4ySnsAddb5R&ved=0ahUKEwjAitnF9Y_6AhVNXvEDHUC3ADkQ4dUDCAY&uact=5&oq=lowcal+foods+that+promote+satiety&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAMyBwghEKABEAoyBwghEKABEAoyCAghEB4QFhAdUABYAGCmImgAcAB4AIABmQGIAZkBkgEDMC4xmAEAoAECoAEB&sclient=gws-wiz Anonymkode: a9f2f...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #9 Del Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): frokost et par knekkebrød eller et rundstykke m/ pålegg som skivet kylling, roast beef og kokt skinke, og grønnsaker + en frukt, stort sett et eple. har enten litt majones eller litt smør på knekkebrødet/rundstykket da jeg synes det blir for tørt uten omelett laget på to egg m/ sopp, løk og paprika eggerøre laget på to egg med masse oppkuttede grønnsaker lunsj nesten utelukkende hjemmelagede supper og gryter som jeg lager i større kvanta og posjonerer ut i passende porsjoner mtp. kaloriinnhold. eksempler er blomkålsuppe, tomatsuppe, linsegryte, grønnsakssuppe, meksikansk gryte middag laks, grønnsaker og rømme salat med en eller annen form for protein, ofte kylling, fisk eller tacokjøttdeig, og fett, fks. rømme, pesto eller olivenolje pasta m/ hjemmelagede kjøttboller og tomatsaus (ikke direkte lavkalori mat i utgangspunktet, så her må jeg passe litt på mengde, spesielt mtp. pastaen) samme som lunsj, men noe større porsjoner Anonymkode: 9f2f3...70d Her var det mye som ikke faller innunder lav kalori Anonymkode: 5ffab...f6c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #10 Del Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her var det mye som ikke faller innunder lav kalori Anonymkode: 5ffab...f6c Det avhenger jo av mengde.🫠 Anonymkode: 53ccd...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #11 Del Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her var det mye som ikke faller innunder lav kalori Anonymkode: 5ffab...f6c Tror ikke de som bare spiser «lavkalori»-produkter/matvarer er de slankeste… mitt råd er å fylle opp med grønnsaker som metter: kål, brokkoli, rosenkål, kålrot, blomkål. Mye kål her - jeg elsker kål! Lag en stor råkost-salat med kål til hver middag. Med dressing av edikk og litt olje. Kan lage en stor porsjon og ha til flere dager. Anonymkode: 84198...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #12 Del Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tror ikke de som bare spiser «lavkalori»-produkter/matvarer er de slankeste… mitt råd er å fylle opp med grønnsaker som metter: kål, brokkoli, rosenkål, kålrot, blomkål. Mye kål her - jeg elsker kål! Lag en stor råkost-salat med kål til hver middag. Med dressing av edikk og litt olje. Kan lage en stor porsjon og ha til flere dager. Anonymkode: 84198...0cf Det har jeg ikke påstått,men laks,rømme,pesto,olivenolje osv vil aldri bli lavkalori Anonymkode: 5ffab...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #13 Del Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det avhenger jo av mengde.🫠 Anonymkode: 53ccd...be3 Fortsatt ikke lavkalori Anonymkode: 5ffab...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #14 Del Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Her var det mye som ikke faller innunder lav kalori Anonymkode: 5ffab...f6c ja, jo, sant nok, tenkte vel kanskje mer i retning av "sunt" enn direkte lavkalori når jeg skrev ned, beklager det, men å si at mye av det ikke er lavkalori var vel å ta litt i? rømme, olivenolje, pesto, majones, smør og laks er ikke lavkalori, nei, men resten av tingene på listen vil jeg nå driste meg til å påstå at er ganske lave på kalorier, selvsagt avhengig av hvor streng man er når man definerer hva som er lavkalori og ikke Anonymkode: 9f2f3...70d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #15 Del Skrevet 10. januar 2023 Potet. Blomkålris. Generelt grønnsaker og frukt Anonymkode: d8ae9...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #16 Del Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): ja, jo, sant nok, tenkte vel kanskje mer i retning av "sunt" enn direkte lavkalori når jeg skrev ned, beklager det, men å si at mye av det ikke er lavkalori var vel å ta litt i? rømme, olivenolje, pesto, majones, smør og laks er ikke lavkalori, nei, men resten av tingene på listen vil jeg nå driste meg til å påstå at er ganske lave på kalorier, selvsagt avhengig av hvor streng man er når man definerer hva som er lavkalori og ikke Anonymkode: 9f2f3...70d Som da utelukker middagene Anonymkode: 5ffab...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå