Gå til innhold

Torpet kjendis 2023

jukkapalme

Anbefalte innlegg

Har sett meg opp igjen nå. :) 

Aurora klarer jeg bare ikke. Ikke litt engang. Og hva er greia med å gå rundt og kalle folk for gammel? Enkelte burde vært skånet av mediene mot å være kjendiser.

Ingeborg tidvis falsk. Smiler og ler på høyst ymse vis i situasjonene, og forteller i sync hva hun egentlig tenker. Og rundt og i konkurransen med Aslak toppet det seg.

Aslak er en fascinerende type, på en god måte. Synd han tapte.

Merkelig at de vasser rundt på Torpet i dagesvis uten å løfte en finger. De skulle ikke ha fått noe proviant etter dette. Spesielt ikke siden de skulle selge hønene på markedet, og fikk med seg kake bare for å tulle rundt. 

Deltakerne må sendes på rehab etter denne lange alkoholferien de har vært på. I år også. 

Spoiling av dagens Farmen-kamp:

Spoiler

Marit kommer inn på Torpet og blir nærmest et helt nytt menneske. Hun møter Aurora i presisjon i neste episode. Håper veldig at Marit vinner!

Endret av Ctrl
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adobyen
Ctrl skrev (1 time siden):

Aurora klarer jeg bare ikke. Ikke litt engang. Og hva er greia med å gå rundt og kalle folk for gammel? Enkelte burde vært skånet av mediene mot å være kjendiser.

Ingeborg tidvis falsk. Smiler og ler på høyst ymse vis i situasjonene, og forteller i sync hva hun egentlig tenker. Og rundt og i konkurransen med Aslak toppet det seg.

Merkelig at de vasser rundt på Torpet i dagesvis uten å løfte en finger. De skulle ikke ha fått noe proviant etter dette. Spesielt ikke siden de skulle selge hønene på markedet, og fikk med seg kake bare for å tulle rundt. 

Deltakerne må sendes på rehab etter denne lange alkoholferien de har vært på. I år også. 

Skjul innhold

Marit kommer inn på Torpet og blir nærmest et helt nytt menneske. Hun møter Aurora i presisjon i neste episode. Håper veldig at Marit vinner!

Enig, håper at hun slår Aurora.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (3 timer siden):

Skjul innhold

Jeg pleier som regel å være ganske enig med deg i det du skriver (trykker ofte på tommel opp på dine innlegg 😅) og trykket også på denne, MEN når det kommer til Aurora er vi nok litt uenige 😅 Jeg kjenner at jeg syns hun er litt artig, og jeg tror på ingen måte at hun er så dum som hun noen ganger virker som 😛 Jeg tror det at hun kaller "voksne" folk for gamle, er en del av humoren hennes, og den kombinert med væremåten hennes ellers, så syns jeg det liksom passer 😅 På en veldig rar måte, kanskje!  Det er dog det eneste jeg ikke var enig i!  Jeg tror Aurora er en person som man enten liker eller misliker - at det liksom ikke er noe i mellom der, hvis du skjønner! 

Jeg tror jeg hadde slitt en del hvis jeg skulle vært sammen med Ingeborg i en slik setting over flere dager. Altså, hun surner jo for tilsynelatende små ting. Jeg hadde ikke orket å gå på eggeskall daglig for å holde stemningen god. 

Og Erik... Altså, MÅ han spille på den gitaren støtt og stadig? Han sa at han hadde spilt x antall år, eller noe, men han kan jo ikke spille?!  Gitaren er i tillegg ustemt, han spiller ikke i takt med det de synger, og nei. Det er jo bare slitsomt å høre på!! 😳😛 Lurer på om han selv syns han er god til å spille gitar..  

/spilt gitar i 20+ år, så jeg får helt fnatt av sånt 😂

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Nå er de tre gjenværende på vei til Farmengården. Det er Marit, Ingeborg og Blondie.

Håper virkelig han gutten ryker. Han er så høy på seg selv. 

Det var på tide at Aurora gikk ut selv om hun var så sikker på at hun vant. Men det er viktig med sterke damer som kan stå imot gutteklubben.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (9 timer siden):

Jeg pleier som regel å være ganske enig med deg i det du skriver (trykker ofte på tommel opp på dine innlegg 😅) og trykket også på denne, MEN når det kommer til Aurora er vi nok litt uenige 😅 Jeg kjenner at jeg syns hun er litt artig, og jeg tror på ingen måte at hun er så dum som hun noen ganger virker som 😛 Jeg tror det at hun kaller "voksne" folk for gamle, er en del av humoren hennes, og den kombinert med væremåten hennes ellers, så syns jeg det liksom passer 😅 På en veldig rar måte, kanskje!  Det er dog det eneste jeg ikke var enig i!  Jeg tror Aurora er en person som man enten liker eller misliker - at det liksom ikke er noe i mellom der, hvis du skjønner! 

Jeg tror jeg hadde slitt en del hvis jeg skulle vært sammen med Ingeborg i en slik setting over flere dager. Altså, hun surner jo for tilsynelatende små ting. Jeg hadde ikke orket å gå på eggeskall daglig for å holde stemningen god. 

Og Erik... Altså, MÅ han spille på den gitaren støtt og stadig? Han sa at han hadde spilt x antall år, eller noe, men han kan jo ikke spille?!  Gitaren er i tillegg ustemt, han spiller ikke i takt med det de synger, og nei. Det er jo bare slitsomt å høre på!! 😳😛 Lurer på om han selv syns han er god til å spille gitar..  

/spilt gitar i 20+ år, så jeg får helt fnatt av sånt 😂

Så hyggelig da. Du er ganske likeable du også 😊 

Jeg så sesongen der Aurora var på Paradise Hotel, og hun var likens der. Så jeg klarer ikke gi henne tvilen tilgode. Hun er tydeligvis slik. Men hun gikk meg ikke så på nervene på Paradise, tror det var fordi hun var sammen med "likesinnede". På Farmen og Torpet viser hun tydelig at hun kommer til "kort" blant voksne mennesker. Hun blir så klengete, barnslig og masete på en uviten måte, og det er så slitsomt og kjedelig at jeg får sponk av å se på. Jeg føler meg som Einstein bare ved å se på henne. Og så tror jeg hun overkompenserer for å få oppmerksomhet. Herav kalle middelaldrende deltakere for "døden nær" osv. Det blir bare teit og umusikalsk. 

Kanskje det er slik at enten liker du henne eller så gjør du ikke det, og at det muligens handler om hvordan man velger å se på ting. Og jeg har bestemt meg for å ikke like det. :) 

Ja Ingeborg hadde jeg ikke maktet å dele hytte med i flere uker. Jeg klarer ikke falskhet og kronisk negativitet. Skulle heller valgt Aurora å bo med.

Haha. Ja, hadde jeg vært like svak som Erik med gitar så hadde jeg latt gitaren støve ned der inne. 😁

Endret av Ctrl
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen

Det virker ikke som at Marit er noe begeistret for å gå tilbake til farmen for å ha Torpet-konkurransen. Hun frykter kanskje for dårlig mottakelse?  Håper at det går greit. Det er henne selv som har valgt storbonde denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske synd på Aurora, hun prøver jo bare å være snill og god. Var det 70- 80 hun trodde kokken var? Stakkars jente 🙈 

Hun erter jo stein på seg med å være seg selv stakkars 💔. Hun burde fått ett opplysningskurs eller no.

Jeg mener at de fleste vet hva farin er, dette er jo noe man lærer allerede på skolekjøkkenet, er det ikke?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se trynet på Ørnulf når Marit kommer spankulerende inn! :juhu: Vet ikke hvem jeg heier på, egentlig.

Haha, digga at Aurora spiste opp mesteparten av kaka og når de andre skulle spise kake etterpå var det nesten ingenting igjen :hoho: Dårlig gjort, ja, men morsomt også. Aurora virker veldig snill og god da (bortsett fra at hun stjeler kake og annet digg 😂) og det med hønene var utrolig morsomt og søtt :kaklehone: 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 timer siden):

Gleder meg til å se trynet på Ørnulf når Marit kommer spankulerende inn! :juhu: Vet ikke hvem jeg heier på, egentlig.

Haha, digga at Aurora spiste opp mesteparten av kaka og når de andre skulle spise kake etterpå var det nesten ingenting igjen :hoho: Dårlig gjort, ja, men morsomt også. Aurora virker veldig snill og god da (bortsett fra at hun stjeler kake og annet digg 😂) og det med hønene var utrolig morsomt og søtt :kaklehone: 

Var visst ikke bare hun som var kakespiser, ifølge hennes egen IG 😉

83CBA95E-6112-420B-9F98-65CC4B40B1EA.png

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundret.. skrev (6 timer siden):

Det er ganske synd på Aurora, hun prøver jo bare å være snill og god. Var det 70- 80 hun trodde kokken var? Stakkars jente 🙈 

Hun erter jo stein på seg med å være seg selv stakkars 💔. Hun burde fått ett opplysningskurs eller no.

Jeg mener at de fleste vet hva farin er, dette er jo noe man lærer allerede på skolekjøkkenet, er det ikke?

Har ikke sett mye, men har fått med meg at det dummeste mennesket som noen gang har vært på TV er med i Farmen!

Sa hun ikke at Eli Kari lå på dødsleiet? For en syk kommentar. Må jo være noe alvorlig galt oppi topplokket, med mindre det er skuespill.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappadrømmen skrev (27 minutter siden):

Har ikke sett mye, men har fått med meg at det dummeste mennesket som noen gang har vært på TV er med i Farmen!

Sa hun ikke at Eli Kari lå på dødsleiet? For en syk kommentar. Må jo være noe alvorlig galt oppi topplokket, med mindre det er skuespill.

Jo, hun sa ett eller annet om at hun var så gammel at hun nærmest lå på dødsleiet.

Det er jo akkurat sånt jeg sikter til, det er jo synd på henne. I kampen om å bli likt for den hun er så er det personligheten hennes som skyver folk bort. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pappadrømmen skrev (3 timer siden):

Bingo! Traff blink med siste ordet der. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (2 timer siden):

Bingo! Traff blink med siste ordet der. 

Så du mener hun tar en Linni Meister? Spiller dum som en slags karakter? Det tror jeg faktisk ikke.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (4 timer siden):

Så du mener hun tar en Linni Meister? Spiller dum som en slags karakter? Det tror jeg faktisk ikke.

Har hørt litt på podcasten hennes og når man plusser på utdannelsen hennes  så blir ikke regnestykket = dum som et brød. 
Jeg synes hun er morsom ( Linni Meister er ikke det)  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...