Gå til innhold

Torpet kjendis 2023


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Fant ingen Torpet-tråd, så starter en jeg :) 

Tror det kan bli gøy i år. Jeg ler meg fillete av Erik, han er veldig morsom, men tror han kommer til å irritere meg også. Digger Eli Kari Gjengedal og hun Lottodama tror jeg er ganske så hissig av seg? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den gjengen som er på Torpet nå orker jeg ikke følge mer med på. 

Tuller Erik eller er han helt blåst?

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg er lei av Erik. Han burde aldri fått sjansen til å være med på Torpet. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lei av Erik allerede jeg også. For en type! Virker utrolig barnslig og umoden for alderen. Greit at gutter modnes senere enn jenter, men fyren er jo 25 år og oppfører seg som en fjortis. Samtidig må jeg bare le av ham. Tipper Ingeborg blir rimelig irritert til slutt, hun virker jo ganske så hissig av seg. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett meg opp nå :) 

Erik er så mye at det halve kunne vært nok. Tøff og høy på seg selv i ene øyeblikket, og pinglete og barnslig i neste. Slitsomt å se på. Noe sier meg at førstnevnte er et spill mot hans usikkerhet. 

Tja. Etter to episoder... hva skal man si. Lite å juble for. Skal jeg fortsette å se på, så blir det mer på trass.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (På 10.1.2023 den 21.29):

Fant ingen Torpet-tråd, så starter en jeg :) 

Tror det kan bli gøy i år. Jeg ler meg fillete av Erik, han er veldig morsom, men tror han kommer til å irritere meg også. Digger Eli Kari Gjengedal og hun Lottodama tror jeg er ganske så hissig av seg? 

Å, takk!! Lottodama var det ja!! Lurte veldig på hvor jeg hadde sett henne. Den fyren har jeg aldri sett før - hva er han kjent for??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (1 time siden):

Å, takk!! Lottodama var det ja!! Lurte veldig på hvor jeg hadde sett henne. Den fyren har jeg aldri sett før - hva er han kjent for??

Hehe, ikke alltid så godt å vite/huske hvor man har folk fra :) 

Aner ikke hva han er kjent for, sikkert Paradise, ex on the beach eller noe sånt. Han var med på kjendisfarmen for noen år siden og har ikke blitt noe mer voksen siden da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (9 timer siden):

Den fyren har jeg aldri sett før - hva er han kjent for??

Han har vært med på Paradise hotel to ganger. Kommet langt begge gangene, mulig det ble 2.plass begge gangene?? Egentlig en ganske gøyal type, men helt klart en lat en :knegg: Får vel ikke frem den gøyale siden på Torpet akkurat... Husker ikke hvor langt han kom i Farmen kjendis, men ganske langt der også mener jeg å huske. 

Han er også broren til Erlend Elias, og de har/har hatt en podcast sammen. Og lagd et tv-program https://viaplay.no/serier/helt-aerlig

Endret av Amatariel
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (På 12.1.2023 den 9.48):

Den gjengen som er på Torpet nå orker jeg ikke følge mer med på. 

Tuller Erik eller er han helt blåst?

Nei, han født super-narssisist.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Ruspus skrev (10 timer siden):

Nei, han født super-narssisist.

Jo.. men han slipper ikke til heller. Jeg synes også at han er en latsabb, men damene må jo ikke bare varte ham opp hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erik gikk så vidt jeg har lest, til nest siste uke da han var med.

Alltid vært rimelig bittert for han at Tiril var den som valgte han som førstekjempe. Så gikk hun hen og vant hele driten :knegg:

Usikker på hva jeg synes om trioen som er der. Ingeborg og Eli Kari er jo venner fra før, så sånn sett heier jeg vel litt på det tredje hjulet på vogna 🙂

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik er "not my cup of tea" alle dager i uken, men de to damene er jammen meg slitsomme de også. Nå vet jeg at hun ikke kan noe for hverken stemmen eller dialekten, men når Eli Kari snakker, gjør det vondt i ørene.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig så synes jeg Torpet er ganske kjedelig.

Ikke ser det ut til at de jobber stort heller, og det de gjør bruker de SÅ lang tid på. Men de får vel belønning lell.....

Håper de i tur og orden ryker ut. Synd Espen trakk seg, han er en artig skrue. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Adobyen skrev (19 timer siden):

Huff, jeg ventet ikke den vendingen det tok på mandag, i dag..

Ikke jeg heller. Men jeg skjønte det da han sto ved stampen der... Lufta hadde helt gått ut av ham. Veldig synd, for jeg likte ham så godt. Men jeg forstår godt at folk trekker seg også, for selv om de fleste vet om Torpet er de nok likevel mentalt innstilt på å reise hjem når de ryker ut av farmen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett torpet i år for det er uinteressante folk med. Husker de første episodene i fjor med Rob og presten Thor og en til. Det var så morsomt klippet og med musikken og det hele. Men ramlet ut der også etter hvert. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...