Irja Skrevet 28. januar 2023 #41 Del Skrevet 28. januar 2023 Adobyen skrev (På 27.1.2023 den 16.29): Tenk å måtte lage morgenkaffen selv på bursdagen sin.. Det har jeg gjort i 15 år. Går helt fint 😄 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 29. januar 2023 #42 Del Skrevet 29. januar 2023 (endret) For en sutring, gnag og pjatt det var på Aurora etter at hun kom inn. Utrolig dårlig underholdning. Blir egentlig irritert av det. Jeg var ikke klar over at Ingeborg var typen med så mye negativ energi rundt seg. Hun har vært slik hele Torpet, og det blir vel neppe bedre nå med Aurora der inne. Utslagskampen: Spoiler Synd at Eli Kari røk. Hun var motvekten og humøret. Et utrolig flott menneske! Endret 29. januar 2023 av Ctrl 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. januar 2023 Forfatter #43 Del Skrevet 29. januar 2023 Ctrl skrev (38 minutter siden): For en sutring, gnag og pjatt det var på Aurora etter at hun kom inn. Utrolig dårlig underholdning. Blir egentlig irritert av det. Jeg var ikke klar over at Ingeborg var typen med så mye negativ energi rundt seg. Hun har vært slik hele Torpet, og det blir vel neppe bedre nå med Aurora der inne. Synd at Eli Kari røk. Hun var motvekten og humøret. Et utrolig flott menneske! Har ikke sett enda, trodde ikke episoden ble lagt ut før etter farmen er ferdig på lineær tv. Men så synd at Eli Kari røk ut. Hun er så herlig, har alltid likt henne. Ingeborg er en skikkelig hissigpropp, hehe 😂 Ble overrasket over det da hun var med på farmen også. Kan bli litt drama mellom henne og Aurora da. Virker jo ikke som hun liker Aurora noe særlig. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 29. januar 2023 #44 Del Skrevet 29. januar 2023 (endret) jukkapalme skrev (19 minutter siden): Beklager altså. Var ikke meningen å spoile. Aner ikke nårtid episodene blir lagt ut, og jeg så meg tilfeldigvis opp i ettermiddag. Dagens Farmen spoilet hvem som hadde røket på Torpet, og dagens Torpet spoilet hvem som røk på Farmen, så TV2 har altså virkelig gjort sitt beste med å ødelegge. Så du bør se Farmen først, siden jeg har vært den tøvlesten allerede med å spoile Torpet for deg. Endret 29. januar 2023 av Ctrl 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. januar 2023 Forfatter #45 Del Skrevet 29. januar 2023 Ctrl skrev (6 minutter siden): Beklager altså. Var ikke meningen å spoile. Aner ikke nårtid episodene blir lagt ut, og jeg så meg tilfeldigvis opp i ettermiddag. Dagens Farmen spoilet hvem som hadde røket på Torpet, og dagens Torpet spoilet hvem som røk på Farmen, så TV2 har altså virkelig gjort sitt beste med å ødelegge. Så du bør se Farmen først, siden jeg har vært den tøvlesten allerede med å spoile Torpet for deg. Du spoilet jo egentlig ikke siden episoden allerede var lagt ut Bare jeg som ikke følger med og trodde den ble lagt ut først etter farmen 🙈 Hehe, du er da ingen tøvlesten Tv2 er flinke til å spoile, ja. Skjønte jo hvem som ble 2.kjempe fra reklamene de har vist denne uka også. Og det er jo ikke første gangen heller. Ser farmen på lineær tv nå og skal se Torpet etterpå. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 29. januar 2023 #46 Del Skrevet 29. januar 2023 (endret) Så Torpet før farmen, og fikk rett i fleisen hvem som tapte øksekastkampen på Farmen.. 🙄 Endret 29. januar 2023 av Irja 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. januar 2023 #47 Del Skrevet 30. januar 2023 Ctrl skrev (14 timer siden): Utslagskampen: Skjul innhold Synd at Eli Kari røk. Hun var motvekten og humøret. Et utrolig flott menneske! Røk hun ut etter kamp mot Aurora? Hva kjempet de i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 30. januar 2023 #48 Del Skrevet 30. januar 2023 Amatariel skrev (24 minutter siden): Røk hun ut etter kamp mot Aurora? Hva kjempet de i? Kniven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #49 Del Skrevet 30. januar 2023 Haha, Aurora, ass Både Eli Kari og Ingeborg er ekstreeeemt gamle og Eli Kari er snart klar for dødsleiet i følge henne Haha, så teit å si når man er godt voksen selv. Greit de er 17 og 20 år eldre enn henne, men hun er jo ingen ungjente selv lenger heller. Regner med at hun kødder da. Og Erik er 13 år i hodet? Da er hun 8 år i hodet Irriterer meg at hun draaaar sånn på ordene, selv om hun kanskje ikke kan noe for det. "Eli Kaaaaaari er ekstreeeeeeemt gammel" Hun er morsom da, det skal hun ha. Både morsom og ufattelig irriterende på samme tid. Skjønner godt at Ingeborg blir irritert. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 30. januar 2023 #50 Del Skrevet 30. januar 2023 Håper Aslak og Aurora kommer lengst mulig, jeg🙌🥳. Aurora herlig ærlig og litt enkel. Ingeborg er jeg lei. Kjempegrunn 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 30. januar 2023 #51 Del Skrevet 30. januar 2023 jukkapalme skrev (5 timer siden): Haha, Aurora, ass Både Eli Kari og Ingeborg er ekstreeeemt gamle og Eli Kari er snart klar for dødsleiet i følge henne Haha, så teit å si når man er godt voksen selv. Greit de er 17 og 20 år eldre enn henne, men hun er jo ingen ungjente selv lenger heller. Regner med at hun kødder da. Og Erik er 13 år i hodet? Da er hun 8 år i hodet Irriterer meg at hun draaaar sånn på ordene, selv om hun kanskje ikke kan noe for det. "Eli Kaaaaaari er ekstreeeeeeemt gammel" Hun er morsom da, det skal hun ha. Både morsom og ufattelig irriterende på samme tid. Skjønner godt at Ingeborg blir irritert. Finnes ikke morsom 😒 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 30. januar 2023 #52 Del Skrevet 30. januar 2023 Blir helt matt av Aurora. Makan til selvmedlidenhet har jeg sjelden hørt og sett. Nå tipper jeg Ingeborg velger å tape om hun må ut i kamp. Liker egentlig ikke henne heller. Makan til oppførsel fordi Aurora valgte å ha vinen selv. Erik går jo bare rundt og koser seg med intrigene. Jeg lurer rett og slett på om Eli Kari tapte med vilje. Jeg skjønner det om det er tilfellet. Jeg hadde reist hjem frivillig om jeg måtte være der sammen med Aurora. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 30. januar 2023 #53 Del Skrevet 30. januar 2023 Irja skrev (12 minutter siden): Finnes ikke morsom 😒 Er det meningen at hun gjør seg til? Skjønner ikke det i så fall .. Finnes ikke morsom og virker bare veldig enkel. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 30. januar 2023 #54 Del Skrevet 30. januar 2023 Justlooking skrev (1 time siden): Er det meningen at hun gjør seg til? Skjønner ikke det i så fall .. Finnes ikke morsom og virker bare veldig enkel. Jeg vet ikke. Jeg håper at noe av det er tull, men blir mer og mer sikker på at det ikke er det. Vanskelig å forstå at det går an å være såpass enkel i en alder av 30 år. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 31. januar 2023 #55 Del Skrevet 31. januar 2023 Eva-Lena skrev (13 timer siden): Blir helt matt av Aurora. Makan til selvmedlidenhet har jeg sjelden hørt og sett. Nå tipper jeg Ingeborg velger å tape om hun må ut i kamp. Liker egentlig ikke henne heller. Makan til oppførsel fordi Aurora valgte å ha vinen selv. Erik går jo bare rundt og koser seg med intrigene. Jeg lurer rett og slett på om Eli Kari tapte med vilje. Jeg skjønner det om det er tilfellet. Jeg hadde reist hjem frivillig om jeg måtte være der sammen med Aurora. Hun ga seg selv, men som hun sa, ville gi seg før hun begynte å skjelve å stå skeivt, for det ville hun ikke. Ville heller gå ut med stil tror jeg hun sa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 31. januar 2023 #56 Del Skrevet 31. januar 2023 tonebelinda skrev (1 time siden): Hun ga seg selv, men som hun sa, ville gi seg før hun begynte å skjelve å stå skeivt, for det ville hun ikke. Ville heller gå ut med stil tror jeg hun sa Blir spennende å se hvordan Ingeborg holder ut med Erik og Aurora. Er jo som å ha 2 barn igjen for henne. Håper Aslak kommer inn på Farmen igjen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 31. januar 2023 #57 Del Skrevet 31. januar 2023 Eva-Lena skrev (29 minutter siden): Blir spennende å se hvordan Ingeborg holder ut med Erik og Aurora. Er jo som å ha 2 barn igjen for henne. Håper Aslak kommer inn på Farmen igjen. Tipper Ingeborg ryker på kampen - tror ikke hun har så veldig lyst å være der inne med Erik og Aurora. Og det må jeg si er forståelig. Jeg håper også Aslak kommer inn igjen på Farmen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 31. januar 2023 #58 Del Skrevet 31. januar 2023 tonebelinda skrev (2 minutter siden): Tipper Ingeborg ryker på kampen - tror ikke hun har så veldig lyst å være der inne med Erik og Aurora. Og det må jeg si er forståelig. Jeg håper også Aslak kommer inn igjen på Farmen. Jeg hadde frivillig reist hjem bare pga Aurora. Fikser virkelig ikke henne. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #59 Del Skrevet 31. januar 2023 Irja skrev (14 timer siden): Jeg vet ikke. Jeg håper at noe av det er tull, men blir mer og mer sikker på at det ikke er det. Vanskelig å forstå at det går an å være såpass enkel i en alder av 30 år. Veldig enkel, ja, jeg skjønner ikke at det går an. Irriterer meg at hun kaller Eli Kari og Ingeborg gamle også, men hun tror vel selv hun fortsatt er 13 år. Hun oppfører seg sånn, ihvertfall. Erik er jo voksen sammenliknet med henne. Jeg håper Aurora tuller mye, men hun viste jo på kampen på farmen at hun ikke er den skarpeste kniven i skuffen og hun mente jo at kampen var så uuuuuurettferdig også. Håper ikke hun mente seriøst at hun trodde Trond var 70-80 år og hadde opplevd krigen Hun tulla sikkert, men man vet jo aldri. Som tidligere skrevet ler jeg rått av mye av det hun sier, men jeg har litt dårlig humor da 😂 Men jeg hadde aldri klart å omgås henne. Takler ikke sånne selvopptatte folk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 31. januar 2023 #60 Del Skrevet 31. januar 2023 jukkapalme skrev (45 minutter siden): Veldig enkel, ja, jeg skjønner ikke at det går an. Irriterer meg at hun kaller Eli Kari og Ingeborg gamle også, men hun tror vel selv hun fortsatt er 13 år. Hun oppfører seg sånn, ihvertfall. Erik er jo voksen sammenliknet med henne. Jeg håper Aurora tuller mye, men hun viste jo på kampen på farmen at hun ikke er den skarpeste kniven i skuffen og hun mente jo at kampen var så uuuuuurettferdig også. Håper ikke hun mente seriøst at hun trodde Trond var 70-80 år og hadde opplevd krigen Hun tulla sikkert, men man vet jo aldri. Som tidligere skrevet ler jeg rått av mye av det hun sier, men jeg har litt dårlig humor da 😂 Men jeg hadde aldri klart å omgås henne. Takler ikke sånne selvopptatte folk. Jeg også ler av henne. Så henne på Charterfeber, og lo godt av mye da også. Spesielt når hun skulle tatovere seg. En enhjørning, for den var så sjelden..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå