Vifte Skrevet 19. januar 2023 #21 Del Skrevet 19. januar 2023 Jeg orker ikke Ingeborg. Synes hun er en jævlig kjip og vanskelig person. Blæh 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 20. januar 2023 #22 Del Skrevet 20. januar 2023 Vifte skrev (16 timer siden): Jeg orker ikke Ingeborg. Synes hun er en jævlig kjip og vanskelig person. Blæh Forsåvidt enig. Men synes heller ikke noe om han Erik/Eirik heller jeg. Hadde vært gret om noen av de ble bytta ut framover. Ellers har jeg inntrykk av at de har late dager og greit med mat. Sover til langt på dag, bortsett fra i dag så det ut til, når de våknet til hanen. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonyv Skrevet 22. januar 2023 #23 Del Skrevet 22. januar 2023 Eli Kari skulle hatt sin egen tråd her! Snakk om sjeldent sjarmerende menneske! 🤩 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 22. januar 2023 #24 Del Skrevet 22. januar 2023 tonebelinda skrev (På 20.1.2023 den 15.37): Forsåvidt enig. Men synes heller ikke noe om han Erik/Eirik heller jeg. Hadde vært gret om noen av de ble bytta ut framover. Ellers har jeg inntrykk av at de har late dager og greit med mat. Sover til langt på dag, bortsett fra i dag så det ut til, når de våknet til hanen. Hva skal de stå opp så tidlig for da? Så lenge det ikke går for lenge mellom melkingen, så går det ikke utover dyra. Kua kan ikke klokka. De melker sent på kvelden og kan dermed sove til rundt 10. Skal bli godt å få ut en av de nå.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 22. januar 2023 #25 Del Skrevet 22. januar 2023 tonyv skrev (18 minutter siden): Eli Kari skulle hatt sin egen tråd her! Snakk om sjeldent sjarmerende menneske! 🤩 Hun gjør en god figur på Torpet. Da hun var med på Farmen kjendis derimot.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 23. januar 2023 #26 Del Skrevet 23. januar 2023 Irja skrev (6 timer siden): Hva skal de stå opp så tidlig for da? Så lenge det ikke går for lenge mellom melkingen, så går det ikke utover dyra. Kua kan ikke klokka. De melker sent på kvelden og kan dermed sove til rundt 10. Skal bli godt å få ut en av de nå.. For å gjøre noen av oppdragene som skal gjøres Men de får jo belønning uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 23. januar 2023 #27 Del Skrevet 23. januar 2023 tonebelinda skrev (5 timer siden): For å gjøre noen av oppdragene som skal gjøres Men de får jo belønning uansett Det spiller ingen rolle om man står opp kl 10 og f.eks legger seg ved midnatt, enn om man er oppe kl 05, og legger seg kl 19… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittre Skrevet 23. januar 2023 #28 Del Skrevet 23. januar 2023 tonebelinda skrev (5 timer siden): For å gjøre noen av oppdragene som skal gjøres Men de får jo belønning uansett Spiller det noen rolle? Tenker du at folk som sover til 10 og jobber 12-20 ikke får jobben gjort, men får lønn uansett? De styrer jo arbeidstidene selv, og så lenge alle er enige er det jo null stress. Hadde en stått opp og begynt og jobbe 6 kunne det blitt surr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 23. januar 2023 #29 Del Skrevet 23. januar 2023 Den ene er veldig positiv, den andre er veldig negativ og den tredje er veldig barnslig. Frustrerende å se på. Espen var et friskt pust oppi dette. Virkelig synd at han dro hjem. Håper Erik må ut i kamp og at han taper. Orker ikke fyren. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 23. januar 2023 #30 Del Skrevet 23. januar 2023 Ctrl skrev (4 timer siden): Den ene er veldig positiv, den andre er veldig negativ og den tredje er veldig barnslig. Frustrerende å se på. Espen var et friskt pust oppi dette. Virkelig synd at han dro hjem. Håper Erik må ut i kamp og at han taper. Orker ikke fyren. Enig med deg. Nå er vel Erik immun til neste kamp, siden han vant mot Elin. Hvis vi er heldige, forsvinner en av damene i neste kamp. Det er lov å håpe, selv om jeg gjerne skulle sett noen helt andre enn de 3 på Torpet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 23. januar 2023 #31 Del Skrevet 23. januar 2023 Herregud som jeg ler av de tre. De er bare så malplasserte. Digger dynamikken. Håper de klarer å opprettholde de tre leeenge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 24. januar 2023 #32 Del Skrevet 24. januar 2023 Måtte flire av Erik sine sanger i siste episode. Håper Ingeborg ryker neste gang. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilja82 Skrevet 25. januar 2023 #33 Del Skrevet 25. januar 2023 Irja skrev (På 23.1.2023 den 0.39): Hun gjør en god figur på Torpet. Da hun var med på Farmen kjendis derimot.. Hvordan da? Husker ikke hvordan hun var der inne… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 25. januar 2023 #34 Del Skrevet 25. januar 2023 Noen som vet om den utstemte av utfordrerne får komme til Torpet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 25. januar 2023 #35 Del Skrevet 25. januar 2023 Krutthøna skrev (52 minutter siden): Noen som vet om den utstemte av utfordrerne får komme til Torpet? Ja 😴 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 26. januar 2023 #36 Del Skrevet 26. januar 2023 Det var ganske sykt da utfordreren kom til Torpet i dag, og i morgen er det bursdag kanskje. Lurer på hvordan det går, eller ikke går i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 26. januar 2023 #37 Del Skrevet 26. januar 2023 Adobyen skrev (10 minutter siden): Det var ganske sykt da utfordreren kom til Torpet i dag, og i morgen er det bursdag kanskje. Lurer på hvordan det går, eller ikke går i det hele tatt. Ser for meg at Aurora blir veldig lei seg på bursdagen sin og velger å reise hjem. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 26. januar 2023 #38 Del Skrevet 26. januar 2023 Ansiktet til Ingeborg når Aurora tok hvitvinen for seg selv 😂 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 27. januar 2023 #39 Del Skrevet 27. januar 2023 Irja skrev (1 time siden): Ser for meg at Aurora blir veldig lei seg på bursdagen sin og velger å reise hjem. Jeg tenker også det. Nå har hun jo ertet opp Ingeborg med vinen, så… men forventer vel ordentlig oppvarting. 30 års prinsessebursdag altså. Nei, nå var jeg fæl. Synes egentlig det er synd at hun får lov å delta i programmet når hun ikke virker helt moden for det på en måte. Hun kan sikkert ikke noe for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 27. januar 2023 #40 Del Skrevet 27. januar 2023 Tenk å måtte lage morgenkaffen selv på bursdagen sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå